Sorteren

Reviews over Covas

Hier wil je altijd naar terug.

G.F.M. Nagel-Grob
    16-10-2018

Tijdens onze vakantie in Portugal hebben wij weer 17 dagen op Quinta do Retiro gekampeerd.

Wat was het weer fijn om in deze oase van ruimte en rust terug te keren.

Het is als thuiskomen in Portugal. Een paradijsje met hier en daar wat kampeerplaatsen.

Een heerlijk zwembad en perfect, super schoon sanitair en was-/afwasgelegenheid.

De eigenaren Jurrie en Marga zijn lieve zorgzame en gastvrije mensen.

Dank jullie beiden voor het verblijf.

Negatieve punten kan ik niet bedenken.

Een prachtige plek

Martha Nijen Twilhaar
    30-1-2018

Heerlijke rust en ruimte,zeer gastvrij, wij hebben hier 4 dagen gestaan met de camper.

Prachtig sanitair ,een heerlijke sauna,en heel veel rust

fantastisch en heerlijk rustig

Piet en Lia Dekkers
    6-10-2017

De ligging in het dal het uitzicht is geweldig,het badhuis is uitmuntend en zeer schoon de mensen van wie deze plaats is zijn mense mensen heerlijk spontaan en eerlijk gelijk hun omgeving dit was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.en wat niet goed was dat we weg zijn gegaan in september.

Relaxed

Miriam
    25-8-2017

Wij waren hier in juli met 2 gezinnen (4 kids) in de 2 huisjes op de "berg". In een woord fantastisch. De veranda maakt het helemaal compleet en daar hebben wij elke avond gezeten en genoten van de omgeving en stilte. Het is kleinschalig en dat maakt het erg leuk. De sfeer is erg relaxed en de gastheer en gastheer creëren een heerlijke vakantiesfeer. Je kunt 2x per week mee eten met de lokale bevolking. Echt een aanrader. Kids hebben een wereldtijd hier gehad, met name omdat er veel leeftijdgenoten waren en zij heerlijk konden "chillen" bij de trampoline. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Heel fijn!

Suzanne
    24-8-2017

Op Quinta do retiro kom je voor je rust (de naam zegt het al 'om je terug te trekken').

Toch is het er niet saai; genoeg ruimte en rust, maar ook voor kinderen genoeg te doen......zwemmen, tafeltennissen, springen op op de trampo en beken lenen in de kleine bieb.

De echte Portugese sfeer krijg je mee met de gezamenlijke maaltijden, die twee keer per week worden georganiseerd.

Covas scoort een 9 uit 10, op basis van 18 reviews