Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa'

Vakantiehuis
Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa'
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Vivenda 'a nossa coroa' voor je op een rij gezet:

59 reviews over Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa' in het Nederlands

De omgeving en accommodatie zijn fantastisch.

Frans den Otter,
13-9-2018

het complex bestaat uit drie verhuurde woningen. zelfstandig met keuken, woonkamer en twee slaapkamers. de eigenaars[ Tony en Dies] wonen aangrenzend aan dit complex. de appartementen zijn uitstekend voorzien en daarbij is er een gezamenlijk zwembad. Tony en Dies komen uit Nederland en ontvangen veel landgenoten. De sfeer en ook het meedenken is bijzonder.

De omgeving, midden Portugal is prachtig en vooral voor wandelaars een waar paradijs. Een aantal plaatsjes in de omgeving zijn ook de moeite van het bezoeken waard.

Sandra,
4-9-2018

Het zijn geweldige huisjes gelegen in een prachtige omgeving. De huisjes zijn ruim, er zijn 2 slaapkamers (met heerlijke bedden) en badkamer met zowel een douche als bad. Een groot terras voor en een klein terras achter met uitzicht op het lager gelegen zwembad. Tony en Dies doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Geweldig mooi plekje

L.W.,
23-8-2018

De ligging van de vivenda is heerlijk rustig, aan de rand van een natuurgebied met prachtig uitzicht. Tony en Dies hebben veel tips die ze graag met je delen. Daarnaast ligt er ook allerlei papieren informatie klaar. De 3 huisjes zijn volledig ingericht en wij hebben zelden zulke fijne bedden getroffen op vakantie. Er zijn ook een vriesruimte en een wasmachine beschikbaar. Ook het zwembad is heerlijk om even in af te koelen. Wij kwamen voornamelijk voor wat rust, maar voor liefhebbers is er in de omgeving wel het een en ander te zien en te doen. Ook de Portugese avond met eten bij vrienden was erg gezellig.

geweldig !

Kuiper,
15-8-2018

Wat een heerlijke plek! Zeer compleet en gezellig ingerichte huisjes, veel ruimte, fijne bedden en fantastisch aangelegd. Sfeervol. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en staan altijd klaar. Kinderen vonden de tafeltennistafel en het zwembad heerlijk. Het ligt wat verder weg van alles, maar die 10 minuten rijden vonden wij geen probleem. Coja is een leuk plaatsje, leuk pleintje met terrasjes en vooral hele leuke strandjes om te zwemmen. Topvakantie !

Heerlijke ontspannende sfeer op een goede locatie.

Familie Hendriks,
30-7-2018

Een mooie locatie om Portugal op een andere manier te leren kennen. Een ruime gezellige huiskamer met Nederlandse zenders en internet. Verder voorzien van zelfs een vaatwasser. Een heerlijk zwembad waar je na een actieve dag kunt uitrusten. Enigste minpuntje is dat je toch met de auto naar het dorp Coja moet omdat de afstand om te lopen toch net te ver is voor bijvoorbeeld de boodschappen te doen. Wel heerlijke restaurantjes voor heel weinig geld.

De gezellige ontvangst door de eigenaren geven je een prettig gevoel en geven het gevoel dat je gelijk in de familie bent opgenomen, dit ook vanwege de avonden waar de eigenaren een Indische avond of BBQ organiseren. Dit alles vrijblijvend natuurlij.

Echt uniek!

C. Caroline Wieltink,
26-6-2018

Alles was goed! Accomodatie, gastheer en -vrouw, omgeving. Idyllisch plekje.

Geweldig

Theo en Adrie,
15-5-2018

Wij waren hier drie maanden, februari maart en april,hebben ons geweldig vermaakt,de omgeving was fantastisch,de beheerders Tony en Dies waren ontzettend aardige mensen die je het erg naar de zin maakte,het huis was goed en netjes en voldeed aan onze hoge verwachtingen,

het uitzicht enorm mooi,

kortom een voltreffer van jewelste.

Super

Kees en Joyce,
7-5-2018

Wij hebben 10 dagen doorgebracht in een bungalow Bij Tony en Dies.

Een bijzondere plek en de ligging is geweldig. Bovendien zijn Tony en Dies geweldig gastvrije mensen. Bijzonder behulpzaam bij de autopech de eerste dag. Ook de door Tony aanbevolen uitstapjes en routes waren super. Wij raden iedereen aan om mee gegaan op zondag in Tabua om platte kip te eten op de markt. Een hele happening en ervaring. Ook hele leuke mensen ontmoet uit hun vriendenkring en huurders van de andere bungalows. Kortom 10 dagen om niet te vergeten!!!!

fantastische tijd gehad.

J. Wien,
23-9-2017

De eigenaren zijn super vriendelijk, de locatie is super en er is genoeg te doen in de omgeving.

Appartementen zijn echt heel mooi, schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Alles is goed onderhouden, kortom we hebben een super vakantie gehad!

Heerlijke locatie tegen de bergen in Portugal.

Alette de Graaf,
18-8-2017

Wat een heerlijke week hebben wij gehad. Rust, ruimte, prachtige omgeving. Aanraders zijn kayaken in de Mondego. Bezoek Torre en Coimbra. En natuurlijk de heerlijke Indische rijsttafel van Tony.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa' in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.