Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa'

Portugal, Beiras, Coja

9.5Fenomenaal

• 9.6Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Vivenda 'a nossa coroa' voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

62 reviews over Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa'

• 2019
    10Ans en Loek06-04-2019

Hier vind je het echte Portugal!

Fijn huis, prachtig gebied, leuke strandjes aan de rivier de Alva, het pure Portugal, vele ongerepte dorpjes, simpele en goedkope eethuisjes en last but not least de aardige en zeer behulpzame gastvrouw Dies en gastheer Tony. Een auto is een absolute noodzaak.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Familie Bos05-02-2019

Heerlijk overwinteren

We hebben weer 6 fantastische weken doorgebracht in casa Africa. Voor derde keer alweer. We hebben weer genoten van de natuur en de rust. Van de pittoreske dorpjes en vriendelijke dorpsbewoners. Coja is een heerlijk stadje waar het aangenaam vertoeven is. Het pleintje waar je een heerlijke bica of een imperial kan drinken in de zon met uitzicht op het bakkertje waar 7 dagen per week vers brood gekocht kan worden. De bugalow is weer uitstekend bevallen. Van alle gemakken voorzien. De houtkachel is optimaal gebruikt. De kerst en oudejaarsavond hebben we met de andere gasten en met Tony en Dies gezellig gevierd. Oudejaarsdag oliebollen gehaald bij een familie andere Nederlanders die in de buurt wonen. Met die overrige Nederlanders hebben we ook prima kontakt gehad tijdens het traditionele Indonesische buffet dat door Tony en Dies werd verzorgd. Ook dit jaar weer nieuwe restaurantjes ontdekt (op aangeven van Tony) waar voor weinig geld e

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Frans den Otter13-09-2018

De omgeving en accommodatie zijn fantastisch.

het complex bestaat uit drie verhuurde woningen. zelfstandig met keuken, woonkamer en twee slaapkamers. de eigenaars[ Tony en Dies] wonen aangrenzend aan dit complex. de appartementen zijn uitstekend voorzien en daarbij is er een gezamenlijk zwembad. Tony en Dies komen uit Nederland en ontvangen veel landgenoten. De sfeer en ook het meedenken is bijzonder. De omgeving, midden Portugal is prachtig en vooral voor wandelaars een waar paradijs. Een aantal plaatsjes in de omgeving zijn ook de moeite van het bezoeken waard.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Sandra04-09-2018

Het zijn geweldige huisjes gelegen in een prachtige omgeving. De huisjes zijn ruim, er zijn 2 slaapkamers (met heerlijke bedden) en badkamer met zowel een douche als bad. Een groot terras voor en een klein terras achter met uitzicht op het lager gelegen zwembad. Tony en Dies doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10L.W.23-08-2018

Geweldig mooi plekje

De ligging van de vivenda is heerlijk rustig, aan de rand van een natuurgebied met prachtig uitzicht. Tony en Dies hebben veel tips die ze graag met je delen. Daarnaast ligt er ook allerlei papieren informatie klaar. De 3 huisjes zijn volledig ingericht en wij hebben zelden zulke fijne bedden getroffen op vakantie. Er zijn ook een vriesruimte en een wasmachine beschikbaar. Ook het zwembad is heerlijk om even in af te koelen. Wij kwamen voornamelijk voor wat rust, maar voor liefhebbers is er in de omgeving wel het een en ander te zien en te doen. Ook de Portugese avond met eten bij vrienden was erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Kuiper15-08-2018

geweldig !

Wat een heerlijke plek! Zeer compleet en gezellig ingerichte huisjes, veel ruimte, fijne bedden en fantastisch aangelegd. Sfeervol. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en staan altijd klaar. Kinderen vonden de tafeltennistafel en het zwembad heerlijk. Het ligt wat verder weg van alles, maar die 10 minuten rijden vonden wij geen probleem. Coja is een leuk plaatsje, leuk pleintje met terrasjes en vooral hele leuke strandjes om te zwemmen. Topvakantie !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Familie Hendriks30-07-2018

Heerlijke ontspannende sfeer op een goede locatie.

Een mooie locatie om Portugal op een andere manier te leren kennen. Een ruime gezellige huiskamer met Nederlandse zenders en internet. Verder voorzien van zelfs een vaatwasser. Een heerlijk zwembad waar je na een actieve dag kunt uitrusten. Enigste minpuntje is dat je toch met de auto naar het dorp Coja moet omdat de afstand om te lopen toch net te ver is voor bijvoorbeeld de boodschappen te doen. Wel heerlijke restaurantjes voor heel weinig geld. De gezellige ontvangst door de eigenaren geven je een prettig gevoel en geven het gevoel dat je gelijk in de familie bent opgenomen, dit ook vanwege de avonden waar de eigenaren een Indische avond of BBQ organiseren. Dit alles vrijblijvend natuurlij.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10C. Caroline Wieltink26-06-2018

Echt uniek!

Alles was goed! Accomodatie, gastheer en -vrouw, omgeving. Idyllisch plekje.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Theo en Adrie15-05-2018

Geweldig

Wij waren hier drie maanden, februari maart en april,hebben ons geweldig vermaakt,de omgeving was fantastisch,de beheerders Tony en Dies waren ontzettend aardige mensen die je het erg naar de zin maakte,het huis was goed en netjes en voldeed aan onze hoge verwachtingen, het uitzicht enorm mooi, kortom een voltreffer van jewelste.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Kees en Joyce07-05-2018

Super

Wij hebben 10 dagen doorgebracht in een bungalow Bij Tony en Dies. Een bijzondere plek en de ligging is geweldig. Bovendien zijn Tony en Dies geweldig gastvrije mensen. Bijzonder behulpzaam bij de autopech de eerste dag. Ook de door Tony aanbevolen uitstapjes en routes waren super. Wij raden iedereen aan om mee gegaan op zondag in Tabua om platte kip te eten op de markt. Een hele happening en ervaring. Ook hele leuke mensen ontmoet uit hun vriendenkring en huurders van de andere bungalows. Kortom 10 dagen om niet te vergeten!!!!

Gereisd met partner in april 2018

9 tips over Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa'

• cuypers carla, 27-07-2013

In het dorpje Coja kan je goedkoop kanovaren.En er zijn belgische kranten verkrijgbaar.

• Sibbeltje, 14-08-2013

Porto is vooral het bezoeken waard. Tijdens ons verblijf was er ook een gast met rugklachten. Er is toen een professionele ( Nederlandse) masseuse/fysiotherapeute langs geweest. Ze heeft toen ook andere gasten een massage van een uur gegeven. Ze is op afroep beschikbaar en niet duur. Aan te raden. In overleg met Tony en Dies vast wel weer te regelen.

• Sven, 09-08-2013

Indonesische gerechten klaargemaakt door Dies en Tony! BBQ was ook heel lekker. Ingaan op uitnodiging om platte kip te gaan eten.

0 vragen over Vakantiehuis Vivenda 'a nossa coroa'

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
    • EntertainmentCasino