Bed and Breakfast Casa de Verao

37 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

Dit was genieten

François Deelkens
15-10-2011

Jullie verstaan de kunst om mensen te laten genieten! Culinaire hoogstandjes op z’n portugees. Katrien, je kent er wat van. Het was heerlijk. ’s Avonds hebben we ons nooit verveeld. We zullen nooit het bezoek aan het porto-boerke vergeten. Zalig. En dan het toffe gezelschap van de andere gasten. Het was een geweldige ervaring en een fantastische b and b. We zullen er zeker reklame voor maken. Tot ziens en succes.

Swa en Sanne.

Enige vakantie

Jos Schreurs
22-9-2011

Johan en Katrien,

jullie verrasten ons op alle vlakken, een gastvrij onthaal, rustig gelegen B and B met mooi vergezicht, een mooi terras met zwembad, ruime kamers en badkamer met alles wat je nodig hebt.

zeer goed gelegen voor uitstapjes naar het achterliggende gebergte en al zijn dorpjes, alsook voor een trip naar de kust...en een wandeling naar 'coja', klein maar fijn, een gezellig marktpleintje met een leuk terrasje onder de platanen,

elke dag een lekker vers ontbijt, 's avonds een zeer lekkere maaltijd, en dit buiten onder een pergola, wat wil je nog meer...BBQ ? ook dat werd geregeld, en met live music...

een degelijke uitleg over de streek en zijn gewoontes en bewoners, en vooral de hulp bij onze problemen met de huurwagen maakt van jullie een perfect 'gastgezin'

ook het contact met de andere 'logees' was zeer aangenaam, allemaal gezellige mensen; toevallige contacten en ontmoetingen maken het leven zeer de moeite waard...

we hopen nog van jullie te horen.

Joske,

Mooie vakantie

Joke Mariman
17-9-2011

Zeer warm onthaal, onze gastvrouw en gastheer waren aangenaam, de keuken zeer lekker.

Toffe tips voor op excursies te gaan. s’ Avonds gezellig samen zijn met de andere gasten en ook de leuke verhalen van Johan en de warmte van Katrien.

Dank je wel voor deze mooie dagen.

Luc en Joke,

Dank voor de mooie vakantie

Analore
24-8-2011

Johan en Katrien, Hierbij willen we jullie bedanken voor de mooie vakantie in Casa de Verão. Wij verbleven in mooie kamers op een mooi domein en zwemmen in het verlichte zwembad was enig. Dankzij het excursieboek hebben wij prachtige lokaties ontdekt. Het diner met de andere gasten was zeer aangenaam en de live muziek was prachtig. Jullie verdienen vele sterren,

Anelore en Phibe,

Mooie plaats om te vertoeven

Marijke en Willem
10-6-2011

Wij zijn voor de derde keer naar midden Portugal op vakantie geweest.

Deze keer hebben we gelogeerd bij Casa de Verão. In tegenstelling tot onze vorige verblijven in deze streek overtrof deze charme bed and breakfast al onze verwachtingen. Mooi domein, prachtige kamers en als je dan nog weet dat het eten fantastisch was en de gastheer bijzonder accuraat was bij de uitleg van alle excursies, dan heb je de perfecte vakantie gehad.

Marijke en Willem,

Prachtige vakantie

Scheers
20-10-2010

We zijn in de maand september naar Casa de Verão geweest. Het was een prachtig domein met mooi zwembad, mooie kamers, barbeque, ontbijtruimte en buitenterras.

Goed georganiseerde excursies en vooral niet te vergeten zijn de portugese avonden met live muziek.

Wat een prachtige vakantie,

Familie Scheers,

Mooi domein

Joos Neeskens
16-8-2010

Mooi domein met alle faciliteiten en vooral het verlichte zwembad was een zaligheid voor onze kinderen, alhoewel de initiatie kayak een topper was.

De Portugese avonden met muziek en de buren die mee werden uitgenodigd waren voor ons een prachtige manier om de mensen wat beter te leren kennen.

Een vakantie op een prachtige lokatie.

Joos,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.