Bed and Breakfast Casa de Verao

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa de Verao

37 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

Verwenvakantie in een geweldige bed and breakfast

Jurgen Deblock
28-11-2013

We hebben tijdens ons 12-daags verblijf in Casa de Verão kunnen genieten van deze charme b & b.

Het is een mooi domein, met gezellig ingerichte kamers, waarbij het leuk vertoeven is aan het zwembad, samen met de andere gasten.

Als uitvalsbasis is het centraal gelegen en het excursieboek laat je heel wat van midden Portugal ontdekken. Extra tips worden door Johan met plezier meegegeven

Zeer geslaagd vonden wij de muziekavonden met de lokale artiesten tijdens het diner, waarbij aan humor geen gebrek was en waarbij wij het refrein in het Portugees mochten meezingen.

Dit was een vakantie met een perfecte mix van gastvrijheid, ontspanning en professionele begeleiding door Johan en Katrien.

Met dank,

Jurgen, Nathalie en Merel,

top

FreddieVandenbergh
17-10-2013

Beste B&B in Portugal

Het is niet onze gewoonte om beoordelingen of ervaringen zomaar neer te schrijven, doch Johan en Katrien verdienen toch wel een dikke pluim.

Passie en fierheid is ongetwijfeld hun geheime sleutel om zoveel gasten te ontwangen in hun Casa.

Ze slagen er namelijk in om je onmiddellijk thuis te laten voelen,hun midden Portugal te laten ontdekken en vooral, je een zeer aangename vakantie te bezorgen.

Wat ook zeer leuk was aan ons verblijf is dat alle gasten Nederlandstaligen waren, wat de sfeer bevorderde en waar we graag thuiskwamen.

Doe zo voort, we hebben genoten en we vertellen het verder.

Van Freddie,Eleonore,

Genieten van de Belgische gastvrijheid !!

Piet en Marijke Botman
24-7-2013

Wij zijn een week , 3 t/m 10 Juli , op casa de verao geweest . Er werd speciaal nog even op ons gewacht zodat we konden aanschuiven bij het ( heerlijke!) diner . Johan en Katrien zorgen ervoor dat je je daar gelijk thuis voelt . Samen met de andere Nederlandse en Belgische gasten hebben we een prachtige week en gezellige avonden gehad , ondanks de hoge temperaturen ! Johan kent de omgeving ( maar volgens mij half Portugal .. ) op zijn duimpje en geeft veel bruikbare tips , Katrien zorgt in de avond voor een heerlijk diner en samen zetten ze s'morgens een overheerlijk ontbijt klaar !! Wij hebben genoten !!

Nagenieten

Rheinilde De Lentdekker
18-7-2013

Morgen vertrekken wij huiswaarts en nu zitten we gezellig met onze kinderen in de Wi-fi hoek van Casa de Verão. Deze avond is het nog een live muziekavond na het diner, dus daar kunnen we nog niets over vertellen.

Wat we wel weten is dat deze vakantieweek is voorbijgevlogen en onze kinderen zich reuze hebben geamuzeerd. Zij deden niets liever dan 's avonds te gaan zwemmen in het verlichte zwembad en gebruik te maken van de faciliteiten op het mooi domein. Zelf hebben we heel wat excursies gedaan die beschreven stonden in het excursieboek en genoten van de diners met de andere Nederlandstalige gasten.

Klasse!

Schitterend

Katty en Swake
16-5-2013

Johan en Katrien, dikke proficiat met jullie prachtige B&B. We zijn vorige week voor de vierde keer bij jullie geweest en reken er maar op: volgend jaar zijn we nog eens van de partij. We kennen jullie en de streek al vrij goed, maar toch vinden we nog altijd stukjes die we nog niet hadden ontdekt. Obrigado por tudo. Maar jullie weten wel dat we jullie erg waarderen. "ge kunt gelijk hebbenSwake" en Katty

fantastische plek

Chris
2-5-2013

Heb vroeger zelf een b & b gerund en weet dus zeer goed wat je er

allemaal voor moet doen om met je b & b top te zijn.

Nochtans was deze charme b & b voor ons puur genieten. Het was een

zeer mooi domein met diverse rusthoekjes, vermakelijkheden en verlicht

zwembad. s 'Avonds hoefde je niet op zoek te gaan naar een restaurant

want je kon er elke avond dineren met Portugese accenten en genieten

van de optredens van lokale artiesten.

De omkadering was mooi en de gastvrijheid ten top.

Dit was puur genieten.

Prachtig domein

Hilde Baerdemaekers
23-4-2013

Na vele hotelervaringen was dit onze eerste ervaring met een B&B.

Johan en Katrien hebben oog voor elk detail. Op het domein kan je zelf kiezen of je privé of in ander gezelschap wil vertoeven.

De kamers zijn zeer mooi ingericht. Er is uitgebreid ontbijt, de diners zijn echte feestmaaltijden en de muziekavonden zijn top. In het excursieboek vindt je vele mooie daguitstappen om op eigen tempo te doen.

Ook een jeep-safari stond op het programma.

Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad.

Hilde en Mark,

Dit is echt een charme b & b.

Exotische lokatie

Mike Vermassen
29-5-2012

Wij zijn net terug van een 10-daagse reis naar Portugal en hebben gelogeerd in Casa de Verão. Een prachtige 5-sterren lokatie waarvan er geen 2 van zijn. Mooie kamers, verlicht zwembad, excursieboek, goed gezelschap en op de laatste avond stond er barbeque met live muziek op het programma.

Johan en Katrien zijn zeer professionele en vriendelijke gastheren.

Kortom ... een aanrader voor iedereen.

fantastische plek

martin en martine verhoeyen
23-5-2012

Zeer leuke vakantiebestemming. Zeer sympathieke uitbaters met vlotte kennis van taal (portugees) en omgeving. Zeker een bestemming voor herhaling vatbaar.

Onder de indruk

Stijn Verkest
1-12-2011

We waren onder de indruk. Vanaf het moment dat we hier arriveerden, van de omgeving en accommodatie, intens genieten, lekker eten en gezellig bijbabbelen stonden hier centraal. Bedankt voor de fantastische week. Jullie zijn de perfecte gastheer en –vrouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.