Bed and Breakfast Casa de Verao

Tonen op kaart

42 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao

• 8Marion187327-08-2016

Goede B&B voor gezin

Zeer verzorgde en goed onderhouden B&B waar je als gezin een weekje kunt doorbrengen. Mooi zwembad met ligbedden en een loungeplek. Het dorpje Coja ligt op 5 minuten afstand. Voordat je het dorpje inrijdt, kom je een camping met restaurant tegen, waar ook een idylisch strandje is met een natuurlijk zwembad van de rivier. Hier kun je lekker zonnen, zwemmen en duiken. Vanuit Casa de Verao kun je diverse dagtrips ondernemen. De gastvrouw en de reisgidsen zullen je hierover informeren. Drie maal per week kun je genieten van een eenvoudig doch lekker avond diner uit de Portugese keuken. Heel lekker en zeker voldoende. Daarnaast kun je deelnemen aan de BBQ, die mede dankzij de andere gasten leidde tot een geslaagde avond

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 3Bart 280515-08-2016

Na overname een slechte start

Voor boeking van deze B&B begin 2016, niets dan goede beoordelingen teruggevonden. Blijkbaar een super B&B, dus waarom niet boeken ? Wat we pas zijn te weten gekomen juist voor vertrek naar Portugal is dat de B&B werd overgenomen door andere eigenaars. Toegekomen was de eigenares afwezig en kregen we een bord spaghetti bolognese. Hiervoor reizen we niet naar Portugal... Ontbijt was ronduit slecht en zeer beperkt. Geen vers brood, geen afwisseling,... Gelukkig was er wel een vriendelijke dame, Ida die er de sfeer wat probeerde in te brengen. Samengevat, slechte ervaring ! Bart, Lochristi,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Janssens09-08-2016

Toffe vakantie

We hadden mooie kamers en kregen regelmatig nieuwe handdoeken. Onze zoon kreeg elke ochtend van Charlottte een warme chocomelk tijdens het ontbijt. Veel mooie plekjes bezocht en vooral het kanovaren was een zeer leuke en rustige ervaring. Het kanovaren had Charlotte voor ons geregeld. Het avondeten was lekker en gevarieerd.

• 9Gerda VW20-07-2016

verwennerij

De B&B is zeer mooi uitgerust: een prachtige tuin met een apart gebouwtje voor de keuken en een zeer mooi terras waarop je kan ontbijten, een zalig zwembad met heerlijk terras rondom en een ruim overdekt terras. De kamers zijn netjes en verzorgd. De gastvrouw is zeer aangenaam en vlot. Het ontbijt en avondmaaltijden zijn subliem.

• 9Heidi uit Oostende20-07-2016

Supertoffe vakantie

Het was zalig genieten in de Casa de Verao! De B&B is mooi gelegen in een rustige omgeving. Het is een Ideale uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. De kamers zijn pico bello, het eten super lekker, zowel het ontbijt als het diner. En ook de sympathieke smiley slaatjes van Josephine mogen hier niet worden vergeten. Ik wil ook nog de interessante wijn degustatie van Rene vermelden. Nog relatief onbekende wijnen van een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een vakantie die zeer zeker voor herhaling vatbaar is!

• 8familie Tack19-07-2016

Rustgevende plek

Het is een rustige plek met mooi uitzicht op de bergen . De gastheer koen heeft goede uitleg over de plaatsen die je kunt bezoeken . Charlot zorgt voor een warm welkom zodat je helemaal thuis voelt . De kamers zijn proper en mooi . Als je iets vraagt krijg je altijd goede uitleg of plannetjes die je zeker zal helpen . De omgeving is zeer mooi . Het ontbijt is ruim naar keuze .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7gilbert27-06-2016

nooit meer

De omgeving en het huis goed, maar bij een goede B&B behoren toch goede bedden. We voelden de veren door de matras. Een week opgestaan met pijnlijke rug.Hopelijk word hier iets aangedaan. Kan ook dat de nieuwe eigenaars niet hiervan op de hoogte waren. Ook vinden wij dat bij een B&B de eigenaars aanwezig zijn.

• 5Patrick25-06-2016

"Oh my god !" Nooit meer.

Onze keuze was gebaseerd op de perfecte reviews uit het verleden. Ondertussen zijn er nieuwe uitbaters. Vergeet alles uit het verleden ! De nieuwe eigenaars hebben nog een lange weg te gaan ! We waren begin juni de enige bezoekers. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een ruime kamer. Spijtig genoeg keiharde matrassen. De gastvrouw probeerde er iets aan te doen door er een donsdeken te laten over leggen maar dat hielp niet (tip : topdekmatras !). We zijn er drie dagen gebleven en de kamers zijn nooit gepoetst, nooit opgeruimd, zelfs de vuilbakjes niet leeg gemaakt. Er was geen douchegel die hebben we dan maar zelf gekocht. Het ontbijt was minimaal : fruitsap uit een bus, een paar sneetjes brood, enkele sneetjes beleg. Wel lekkere koffie. We hebben 1 keer een hard gekookt eitje gekregen en 1 keer een potje yoghurt extra. De gastvrouw praatte honderduit over haar leven en ervaring maar toonde weinig interesse voor de gasten en hun belevenissen. Er was een map met suggesties, maar daar bleef het bij. Gelukkig was Ida er nog, in onze ogen de echte gastvrouw, die de vriendelijkheid zelve is. Bedankt Ida, sorry Charlotte.

• 4Robin - Mirella10-06-2016

nog veel te leren..

Enkele tips : als mensen 2000km reizen kan je best zorgen voor een goede opvang. Zeker als het adres niet te vinden is in verschillende navigatiesystemen, ook klopte de coördinaten niet. Best de gasten even komen oppikken bij een nabijgelegen kerk. Er lag een leuke map op de kamer met bezienswaardigheden in de regio maar een leuke ontvangst met uitleg over de regio doet veel meer, Dan het ontbijt : vers gebakken broodjes doet wonderen en kost niks. De broodjes waren niet vers en de drie boterhammen voor 4 gasten waren te weinig. Frisdrank en Bier waren vervallen van 2015.. Geen wifi de laatste 24h en kan best vervelend zijn als je nog enkele dingen wil plannen voor de verdere reis naar het zuiden. Een gastvrouw/heer zou eigenlijk aanwezig moeten zijn.

• 10fam.Van Gestel31-12-2014

Gastvrije Top-B&B!!

Een vakantie in B&B 'Casa de Verao', dat is zalig genieten. Van het eerste tot het laatste moment zorgen Johan en Katrien ervoor dat je je helemaal thuis voelt. Alles is tot in de puntjes in orde, de familiekamer is ruim, sfeervol ingericht en netjes. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, met o.a. zelfgemaakte confituren, regelmatig een eitje, om de andere dag afwisselend pistolets of boterhammen, alles supervers en lekker. Ook het diner, met deels Portugese bereidingen, is zeker een aanrader. Het domein is rustig gelegen, met prachtig uitzicht op de Serra de Açor. Van hieruit kan je met een auto de Beiras in alle richtingen verkennen. Johan heeft daarvoor uitgebreide excursiemappen klaarliggen, en heeft steeds extra tips en weetjes in petto. Indien gewenst regelt hij ook uitstappen zoals kayaktochten enz. Voeg hierbij nog de prima sfeer op het domein en je begrijpt waarom deze vakantie voor ons een van onze topvakanties is geworden, ondanks het on-Portugese weer ;-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

8 tips over Bed and Breakfast Casa de Verao

• Piet en Marijke Botman, 24-07-2013 Rapporteren

Ga eens kijken op het hoogste punt van Portugal , Torre , geweldige vergezichten ! Wij hebben zelfs nog in de sneeuw gestaan bij 26 graden !!

• François Deelkens, 15-10-2011 Rapporteren

Voor mensen die houden van de bergen.

• Chris Aelbrecht, 10-09-2012 Rapporteren

Je kunt ’s avonds eten in Casa de Verao (22eur/pers), maar nog rustig een glas drinken na de maaltijd kan niet aangezien alle drank (water en frisdrank) na het hoofdgerecht snel verdwijnt en je slechts 2 glazen wijn/pers krijgt. De regio rondom Casa de Verao is mooi qua uitzicht, maar zeer desolaat. Wees bereid om veel in de wagen te zitten en bergop bergaf te gaan om iets te zien. Cultuur/historisch zijn er een aantal dingen, maar niet in de onmiddellijke omgeving (binnen 1 uur rijden dan).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa de Verao

Bed and Breakfast Casa de Verao info