Bed and Breakfast Casa de Verao

37 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

Toffe vakantie

Janssens
9-8-2016

We hadden mooie kamers en kregen regelmatig nieuwe handdoeken. Onze zoon kreeg elke ochtend van Charlottte een warme chocomelk tijdens het ontbijt.

Veel mooie plekjes bezocht en vooral het kanovaren was een zeer leuke en rustige ervaring. Het kanovaren had Charlotte voor ons geregeld. Het avondeten was lekker en gevarieerd.

verwennerij

Gerda VW
20-7-2016

De B&B is zeer mooi uitgerust: een prachtige tuin met een apart gebouwtje voor de keuken en een zeer mooi terras waarop je kan ontbijten, een zalig zwembad met heerlijk terras rondom en een ruim overdekt terras.

De kamers zijn netjes en verzorgd.

De gastvrouw is zeer aangenaam en vlot. Het ontbijt en avondmaaltijden zijn subliem.

Supertoffe vakantie

Heidi uit Oostende
20-7-2016

Het was zalig genieten in de Casa de Verao! De B&B is mooi gelegen in een rustige omgeving. Het is een Ideale uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. De kamers zijn pico bello, het eten super lekker, zowel het ontbijt als het diner. En ook de sympathieke smiley slaatjes van Josephine mogen hier niet worden vergeten. Ik wil ook nog de interessante wijn degustatie van Rene vermelden. Nog relatief onbekende wijnen van een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een vakantie die zeer zeker voor herhaling vatbaar is!

Rustgevende plek

familie Tack
19-7-2016

Het is een rustige plek met mooi uitzicht op de bergen .

De gastheer koen heeft goede uitleg over de plaatsen die je kunt bezoeken . Charlot zorgt voor een warm welkom zodat je helemaal thuis voelt . De kamers zijn proper en mooi . Als je iets vraagt krijg je altijd goede uitleg of plannetjes die je zeker zal helpen . De omgeving is zeer mooi . Het ontbijt is ruim naar keuze .

nooit meer

gilbert
27-6-2016

De omgeving en het huis goed, maar bij een goede B&B behoren toch goede bedden. We voelden de veren door de matras. Een week opgestaan met pijnlijke rug.Hopelijk word hier iets aangedaan. Kan ook dat de nieuwe eigenaars niet hiervan op de hoogte waren. Ook vinden wij dat bij een B&B de eigenaars aanwezig zijn.

"Oh my god !" Nooit meer.

Patrick
25-6-2016

Onze keuze was gebaseerd op de perfecte reviews uit het verleden. Ondertussen zijn er nieuwe uitbaters. Vergeet alles uit het verleden ! De nieuwe eigenaars hebben nog een lange weg te gaan ! We waren begin juni de enige bezoekers. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een ruime kamer. Spijtig genoeg keiharde matrassen. De gastvrouw probeerde er iets aan te doen door er een donsdeken te laten over leggen maar dat hielp niet (tip : topdekmatras !). We zijn er drie dagen gebleven en de kamers zijn nooit gepoetst, nooit opgeruimd, zelfs de vuilbakjes niet leeg gemaakt. Er was geen douchegel die hebben we dan maar zelf gekocht. Het ontbijt was minimaal : fruitsap uit een bus, een paar sneetjes brood, enkele sneetjes beleg. Wel lekkere koffie. We hebben 1 keer een hard gekookt eitje gekregen en 1 keer een potje yoghurt extra. De gastvrouw praatte honderduit over haar leven en ervaring maar toonde weinig interesse voor de gasten en hun belevenissen. Er was een map met suggesties, maar daar bleef het bij. Gelukkig was Ida er nog, in onze ogen de echte gastvrouw, die de vriendelijkheid zelve is. Bedankt Ida, sorry Charlotte.

nog veel te leren..

Robin - Mirella
10-6-2016

Enkele tips : als mensen 2000km reizen kan je best zorgen voor een goede opvang. Zeker als het adres niet te vinden is in verschillende navigatiesystemen, ook klopte de coördinaten niet. Best de gasten even komen oppikken bij een nabijgelegen kerk. Er lag een leuke map op de kamer met bezienswaardigheden in de regio maar een leuke ontvangst met uitleg over de regio doet veel meer, Dan het ontbijt : vers gebakken broodjes doet wonderen en kost niks. De broodjes waren niet vers en de drie boterhammen voor 4 gasten waren te weinig. Frisdrank en Bier waren vervallen van 2015.. Geen wifi de laatste 24h en kan best vervelend zijn als je nog enkele dingen wil plannen voor de verdere reis naar het zuiden. Een gastvrouw/heer zou eigenlijk aanwezig moeten zijn.

Gastvrije Top-B&B!!

fam.Van Gestel
31-12-2014

Een vakantie in B&B 'Casa de Verao', dat is zalig genieten. Van het eerste tot het laatste moment zorgen Johan en Katrien ervoor dat je je helemaal thuis voelt. Alles is tot in de puntjes in orde, de familiekamer is ruim, sfeervol ingericht en netjes. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, met o.a. zelfgemaakte confituren, regelmatig een eitje, om de andere dag afwisselend pistolets of boterhammen, alles supervers en lekker. Ook het diner, met deels Portugese bereidingen, is zeker een aanrader. Het domein is rustig gelegen, met prachtig uitzicht op de Serra de Açor. Van hieruit kan je met een auto de Beiras in alle richtingen verkennen. Johan heeft daarvoor uitgebreide excursiemappen klaarliggen, en heeft steeds extra tips en weetjes in petto. Indien gewenst regelt hij ook uitstappen zoals kayaktochten enz. Voeg hierbij nog de prima sfeer op het domein en je begrijpt waarom deze vakantie voor ons een van onze topvakanties is geworden, ondanks het on-Portugese weer ;-)

Fantastische B&B !

KATHLEEN
5-8-2014

Casa de Verao is een fantastische B&B . Katrien en Johan zijn toffe uitbaters. De B&B is mooi gelegen in een stille en rustige omgeving, ideaal gelegen om midden Portugal te verkennen. Het ontbijt en het avondeten is compleet met alles erop en eraan. Johan staat altijd klaar met een woordje uitleg als je iets of wat wilt gaan bezoeken. Wij zijn gaan kanovaren en alles had Johan geregeld en Katrien had voor ons lunchpakket gezorgd. Ze weten waar ze mee bezig zijn en doen het dan ook perfect. Voor ons was dit een super vakantie en veel te vlug voorbij.

Bijzonder sfeervol en enorm gastvrij

Marc Scheers
30-6-2014

Casa de Verão is een bijzondere sfeervole B&B met een enorme gastvrijheid. Het domein, de kamers, badkamers en ontbijt/zitruimte zien er erg mooi en gezellig uit.

Het ontbijt is heerlijk en voldoende uitgebreid. Johan is een geweldige gastheer en de gasten hebben het hier naar hun zin met een waardevol excursieboek voor tips, uitjes, bezienswaardigheden, natuur enz. Wijzelf hadden ons ingeschreven voor de jeep-safari en deze is enorm meegevallen. De ligging van Casa de Verão is ideaal: een mooi natuurgebied en toch kort bij alle faciliteiten. Wat ook bijblijft zijn de barbecue-avonden met live muziek. Kortom: het was voor ons een geweldige vakantie.

Familie Scheers uit Leuven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.