Bed and Breakfast

6 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

zeer mooie B&B, ruime kamers , zeer goed ontbijt

irene dedroog,
4-8-2018

Vanuit de b&b kun je verschillende mooie plekjes bewonderen en na je uitstap je lekker verkoelen in het zwembad.

Zeer vriendelijke gastvrouw , we hebben genoten van ons weekje Coja , veel uitstapjes gemaakt en lekker gegeten in de nabije restaurantjes .

Gereisd met vrienden in juli 2018

Een verblijf de moeite waard.

Fam Lensen en Mandemaker,
7-7-2018

Een mooi onderkomen bij de Estrela N.P. met een gezellige Vlaamse gastvrouw, die haar uiterste best doet je het naar de zin te maken. Genoeg mogelijkheden voor bezoek in de omgeving en restaurants in de nabijheid. EEn gebied wat nog door weinig toeristen bezocht wordt.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Absolute aanrader!

Fried Neutjens,
26-7-2017

Uiterst gezellige B&B in het binnenland van Portugal, enthousiaste uitbaters die u met raad en daad bijstaan, comfortabele en ruime kamers, verzorgd en uitgebreid ontbijt, fijn zwembad, ...

In de omgeving vind je meerdere aangename restaurantje waar je voor geen geld kunt eten en drinken. Mooi meegenomen.

Een absolute aanrader dus!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Toffe vakantie

Janssens
9-8-2016

We hadden mooie kamers en kregen regelmatig nieuwe handdoeken. Onze zoon kreeg elke ochtend van Charlottte een warme chocomelk tijdens het ontbijt.

Veel mooie plekjes bezocht en vooral het kanovaren was een zeer leuke en rustige ervaring. Het kanovaren had Charlotte voor ons geregeld. Het avondeten was lekker en gevarieerd.

verwennerij

Gerda VW
20-7-2016

De B&B is zeer mooi uitgerust: een prachtige tuin met een apart gebouwtje voor de keuken en een zeer mooi terras waarop je kan ontbijten, een zalig zwembad met heerlijk terras rondom en een ruim overdekt terras.

De kamers zijn netjes en verzorgd.

De gastvrouw is zeer aangenaam en vlot. Het ontbijt en avondmaaltijden zijn subliem.

Supertoffe vakantie

Heidi uit Oostende
20-7-2016

Het was zalig genieten in de Casa de Verao! De B&B is mooi gelegen in een rustige omgeving. Het is een Ideale uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. De kamers zijn pico bello, het eten super lekker, zowel het ontbijt als het diner. En ook de sympathieke smiley slaatjes van Josephine mogen hier niet worden vergeten. Ik wil ook nog de interessante wijn degustatie van Rene vermelden. Nog relatief onbekende wijnen van een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een vakantie die zeer zeker voor herhaling vatbaar is!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.