Bed and Breakfast
9,1

6 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

Fantastische B&B met ruime kamers en mooie tuin

Karl en Liesbet,
7-8-2018

We hebben genoten van onze 10 daagse vakantie in casa de verao. Met onze 2 kinderen van 2 en 6 jaar was dit de ideale plek om tot rust te komen. Charlotte en Koen stonden altijd voor ons klaar! Het ontbijt was super en we konden alles vragen. Voor de kinderen was er voldoende speelruimte en ook leuke gezelschapsspelen. Vanuit de B&B kan je heel wat leuke uitstapjes doen en je krijgt ook veel tips. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goede B&B voor gezin

Marion1873
27-8-2016

Zeer verzorgde en goed onderhouden B&B waar je als gezin een weekje kunt doorbrengen. Mooi zwembad met ligbedden en een loungeplek. Het dorpje Coja ligt op 5 minuten afstand. Voordat je het dorpje inrijdt, kom je een camping met restaurant tegen, waar ook een idylisch strandje is met een natuurlijk zwembad van de rivier. Hier kun je lekker zonnen, zwemmen en duiken. Vanuit Casa de Verao kun je diverse dagtrips ondernemen. De gastvrouw en de reisgidsen zullen je hierover informeren. Drie maal per week kun je genieten van een eenvoudig doch lekker avond diner uit de Portugese keuken. Heel lekker en zeker voldoende. Daarnaast kun je deelnemen aan de BBQ, die mede dankzij de andere gasten leidde tot een geslaagde avond

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig domein

Hilde Baerdemaekers
23-4-2013

Na vele hotelervaringen was dit onze eerste ervaring met een B&B.

Johan en Katrien hebben oog voor elk detail. Op het domein kan je zelf kiezen of je privé of in ander gezelschap wil vertoeven.

De kamers zijn zeer mooi ingericht. Er is uitgebreid ontbijt, de diners zijn echte feestmaaltijden en de muziekavonden zijn top. In het excursieboek vindt je vele mooie daguitstappen om op eigen tempo te doen.

Ook een jeep-safari stond op het programma.

Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad.

Hilde en Mark,

Dit is echt een charme b & b.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Dit was genieten

François Deelkens
15-10-2011

Jullie verstaan de kunst om mensen te laten genieten! Culinaire hoogstandjes op z’n portugees. Katrien, je kent er wat van. Het was heerlijk. ’s Avonds hebben we ons nooit verveeld. We zullen nooit het bezoek aan het porto-boerke vergeten. Zalig. En dan het toffe gezelschap van de andere gasten. Het was een geweldige ervaring en een fantastische b and b. We zullen er zeker reklame voor maken. Tot ziens en succes.

Swa en Sanne.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Dank voor de mooie vakantie

Analore
24-8-2011

Johan en Katrien, Hierbij willen we jullie bedanken voor de mooie vakantie in Casa de Verão. Wij verbleven in mooie kamers op een mooi domein en zwemmen in het verlichte zwembad was enig. Dankzij het excursieboek hebben wij prachtige lokaties ontdekt. Het diner met de andere gasten was zeer aangenaam en de live muziek was prachtig. Jullie verdienen vele sterren,

Anelore en Phibe,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Mooi domein

Joos Neeskens
16-8-2010

Mooi domein met alle faciliteiten en vooral het verlichte zwembad was een zaligheid voor onze kinderen, alhoewel de initiatie kayak een topper was.

De Portugese avonden met muziek en de buren die mee werden uitgenodigd waren voor ons een prachtige manier om de mensen wat beter te leren kennen.

Een vakantie op een prachtige lokatie.

Joos,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.