Bed and Breakfast

10 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

Gezellig en ruim

Fam. Fonseca,
22-8-2017

Prachtig B&B met veel ruimte, een mooi zwembad en prachtig uitzicht met veel wandelroutes door de bossen en dorpen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Na overname een slechte start

Bart 2805
15-8-2016

Voor boeking van deze B&B begin 2016, niets dan goede beoordelingen teruggevonden. Blijkbaar een super B&B, dus waarom niet boeken ? Wat we pas zijn te weten gekomen juist voor vertrek naar Portugal is dat de B&B werd overgenomen door andere eigenaars. Toegekomen was de eigenares afwezig en kregen we een bord spaghetti bolognese. Hiervoor reizen we niet naar Portugal... Ontbijt was ronduit slecht en zeer beperkt. Geen vers brood, geen afwisseling,... Gelukkig was er wel een vriendelijke dame, Ida die er de sfeer wat probeerde in te brengen. Samengevat, slechte ervaring !

Bart, Lochristi,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Rustgevende plek

familie Tack
19-7-2016

Het is een rustige plek met mooi uitzicht op de bergen .

De gastheer koen heeft goede uitleg over de plaatsen die je kunt bezoeken . Charlot zorgt voor een warm welkom zodat je helemaal thuis voelt . De kamers zijn proper en mooi . Als je iets vraagt krijg je altijd goede uitleg of plannetjes die je zeker zal helpen . De omgeving is zeer mooi . Het ontbijt is ruim naar keuze .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gastvrije Top-B&B!!

fam.Van Gestel
31-12-2014

Een vakantie in B&B 'Casa de Verao', dat is zalig genieten. Van het eerste tot het laatste moment zorgen Johan en Katrien ervoor dat je je helemaal thuis voelt. Alles is tot in de puntjes in orde, de familiekamer is ruim, sfeervol ingericht en netjes. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, met o.a. zelfgemaakte confituren, regelmatig een eitje, om de andere dag afwisselend pistolets of boterhammen, alles supervers en lekker. Ook het diner, met deels Portugese bereidingen, is zeker een aanrader. Het domein is rustig gelegen, met prachtig uitzicht op de Serra de Açor. Van hieruit kan je met een auto de Beiras in alle richtingen verkennen. Johan heeft daarvoor uitgebreide excursiemappen klaarliggen, en heeft steeds extra tips en weetjes in petto. Indien gewenst regelt hij ook uitstappen zoals kayaktochten enz. Voeg hierbij nog de prima sfeer op het domein en je begrijpt waarom deze vakantie voor ons een van onze topvakanties is geworden, ondanks het on-Portugese weer ;-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Bijzonder sfeervol en enorm gastvrij

Marc Scheers
30-6-2014

Casa de Verão is een bijzondere sfeervole B&B met een enorme gastvrijheid. Het domein, de kamers, badkamers en ontbijt/zitruimte zien er erg mooi en gezellig uit.

Het ontbijt is heerlijk en voldoende uitgebreid. Johan is een geweldige gastheer en de gasten hebben het hier naar hun zin met een waardevol excursieboek voor tips, uitjes, bezienswaardigheden, natuur enz. Wijzelf hadden ons ingeschreven voor de jeep-safari en deze is enorm meegevallen. De ligging van Casa de Verão is ideaal: een mooi natuurgebied en toch kort bij alle faciliteiten. Wat ook bijblijft zijn de barbecue-avonden met live muziek. Kortom: het was voor ons een geweldige vakantie.

Familie Scheers uit Leuven.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Verwenvakantie in een geweldige bed and breakfast

Jurgen Deblock
28-11-2013

We hebben tijdens ons 12-daags verblijf in Casa de Verão kunnen genieten van deze charme b & b.

Het is een mooi domein, met gezellig ingerichte kamers, waarbij het leuk vertoeven is aan het zwembad, samen met de andere gasten.

Als uitvalsbasis is het centraal gelegen en het excursieboek laat je heel wat van midden Portugal ontdekken. Extra tips worden door Johan met plezier meegegeven

Zeer geslaagd vonden wij de muziekavonden met de lokale artiesten tijdens het diner, waarbij aan humor geen gebrek was en waarbij wij het refrein in het Portugees mochten meezingen.

Dit was een vakantie met een perfecte mix van gastvrijheid, ontspanning en professionele begeleiding door Johan en Katrien.

Met dank,

Jurgen, Nathalie en Merel,

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

top

FreddieVandenbergh
17-10-2013

Beste B&B in Portugal

Het is niet onze gewoonte om beoordelingen of ervaringen zomaar neer te schrijven, doch Johan en Katrien verdienen toch wel een dikke pluim.

Passie en fierheid is ongetwijfeld hun geheime sleutel om zoveel gasten te ontwangen in hun Casa.

Ze slagen er namelijk in om je onmiddellijk thuis te laten voelen,hun midden Portugal te laten ontdekken en vooral, je een zeer aangename vakantie te bezorgen.

Wat ook zeer leuk was aan ons verblijf is dat alle gasten Nederlandstaligen waren, wat de sfeer bevorderde en waar we graag thuiskwamen.

Doe zo voort, we hebben genoten en we vertellen het verder.

Van Freddie,Eleonore,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Nagenieten

Rheinilde De Lentdekker
18-7-2013

Morgen vertrekken wij huiswaarts en nu zitten we gezellig met onze kinderen in de Wi-fi hoek van Casa de Verão. Deze avond is het nog een live muziekavond na het diner, dus daar kunnen we nog niets over vertellen.

Wat we wel weten is dat deze vakantieweek is voorbijgevlogen en onze kinderen zich reuze hebben geamuzeerd. Zij deden niets liever dan 's avonds te gaan zwemmen in het verlichte zwembad en gebruik te maken van de faciliteiten op het mooi domein. Zelf hebben we heel wat excursies gedaan die beschreven stonden in het excursieboek en genoten van de diners met de andere Nederlandstalige gasten.

Klasse!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Exotische lokatie

Mike Vermassen
29-5-2012

Wij zijn net terug van een 10-daagse reis naar Portugal en hebben gelogeerd in Casa de Verão. Een prachtige 5-sterren lokatie waarvan er geen 2 van zijn. Mooie kamers, verlicht zwembad, excursieboek, goed gezelschap en op de laatste avond stond er barbeque met live muziek op het programma.

Johan en Katrien zijn zeer professionele en vriendelijke gastheren.

Kortom ... een aanrader voor iedereen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Enige vakantie

Jos Schreurs
22-9-2011

Johan en Katrien,

jullie verrasten ons op alle vlakken, een gastvrij onthaal, rustig gelegen B and B met mooi vergezicht, een mooi terras met zwembad, ruime kamers en badkamer met alles wat je nodig hebt.

zeer goed gelegen voor uitstapjes naar het achterliggende gebergte en al zijn dorpjes, alsook voor een trip naar de kust...en een wandeling naar 'coja', klein maar fijn, een gezellig marktpleintje met een leuk terrasje onder de platanen,

elke dag een lekker vers ontbijt, 's avonds een zeer lekkere maaltijd, en dit buiten onder een pergola, wat wil je nog meer...BBQ ? ook dat werd geregeld, en met live music...

een degelijke uitleg over de streek en zijn gewoontes en bewoners, en vooral de hulp bij onze problemen met de huurwagen maakt van jullie een perfect 'gastgezin'

ook het contact met de andere 'logees' was zeer aangenaam, allemaal gezellige mensen; toevallige contacten en ontmoetingen maken het leven zeer de moeite waard...

we hopen nog van jullie te horen.

Joske,

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.