Bed and Breakfast

15 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

ronduit fantastisch

Charlotte & Amorry,
7-9-2018

Het mooie casa de verão is de ideale verblijfplaats voor af en toe wat rust op je vakantie. Charlotte is een zeer goede en gastvrije dame die je bijstaat voor alles wat nodig is. Onze uitstap naar Piodão en de kajaktocht zijn zeker aanraders!

Gereisd met partner in juli 2018

Goede B&B, het was er fijn!

Sabine en Eric,
18-8-2018

We waren hier van 21 juli t/m 28 juli. Het was een fijne week. De ontbijtjes waren lekker. De kamer was oke, minpuntje de bedden lagen niet zo lekker. Verder waren Charlotte en Koen hele gastvrije en aardige mensen die goede tips hadden voor uitjes en restaurants. Zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2018

Gastvrije B&B en charmant huisje aan zee

Jos en Noëlla,
3-8-2018

Een mooie B&B met gastvrouw Charlotte en gastheer Koen die ons 's morgens verwenden met een lekker, gevarieerd ontbijt. Mooie, ruime kamers met goede bedden waarin we heerlijk hebben geslapen. Mooi, vernieuwd zwembad. Leuke plekjes om te bezichtigen en wandelwegen in de buurt. Zin in een activiteit, dan is er Charlotte die het regelt en Koen met een plan om er te geraken. De tweede week van onze vakantie hebben we doorgebracht in het charmant huisje van Charlotte en Koen gelegen vlak aan de kust te São Martinho do Porto. Ook hier weer goede bedden en alles aanwezig. Opgemaakte bedden, handdoeken, föhn, ... Leuke plaatsen in de buurt om te bezichtigen. Bakker, markt, zelfs wasserette, alles om de hoek. Verschillende restaurants in de buurt om culinair te genieten.

We hebben een leuke vakantie gehad!

nooit meer

gilbert
27-6-2016

De omgeving en het huis goed, maar bij een goede B&B behoren toch goede bedden. We voelden de veren door de matras. Een week opgestaan met pijnlijke rug.Hopelijk word hier iets aangedaan. Kan ook dat de nieuwe eigenaars niet hiervan op de hoogte waren. Ook vinden wij dat bij een B&B de eigenaars aanwezig zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

"Oh my god !" Nooit meer.

Patrick
25-6-2016

Onze keuze was gebaseerd op de perfecte reviews uit het verleden. Ondertussen zijn er nieuwe uitbaters. Vergeet alles uit het verleden ! De nieuwe eigenaars hebben nog een lange weg te gaan ! We waren begin juni de enige bezoekers. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een ruime kamer. Spijtig genoeg keiharde matrassen. De gastvrouw probeerde er iets aan te doen door er een donsdeken te laten over leggen maar dat hielp niet (tip : topdekmatras !). We zijn er drie dagen gebleven en de kamers zijn nooit gepoetst, nooit opgeruimd, zelfs de vuilbakjes niet leeg gemaakt. Er was geen douchegel die hebben we dan maar zelf gekocht. Het ontbijt was minimaal : fruitsap uit een bus, een paar sneetjes brood, enkele sneetjes beleg. Wel lekkere koffie. We hebben 1 keer een hard gekookt eitje gekregen en 1 keer een potje yoghurt extra. De gastvrouw praatte honderduit over haar leven en ervaring maar toonde weinig interesse voor de gasten en hun belevenissen. Er was een map met suggesties, maar daar bleef het bij. Gelukkig was Ida er nog, in onze ogen de echte gastvrouw, die de vriendelijkheid zelve is. Bedankt Ida, sorry Charlotte.

nog veel te leren..

Robin - Mirella
10-6-2016

Enkele tips : als mensen 2000km reizen kan je best zorgen voor een goede opvang. Zeker als het adres niet te vinden is in verschillende navigatiesystemen, ook klopte de coördinaten niet. Best de gasten even komen oppikken bij een nabijgelegen kerk. Er lag een leuke map op de kamer met bezienswaardigheden in de regio maar een leuke ontvangst met uitleg over de regio doet veel meer, Dan het ontbijt : vers gebakken broodjes doet wonderen en kost niks. De broodjes waren niet vers en de drie boterhammen voor 4 gasten waren te weinig. Frisdrank en Bier waren vervallen van 2015.. Geen wifi de laatste 24h en kan best vervelend zijn als je nog enkele dingen wil plannen voor de verdere reis naar het zuiden. Een gastvrouw/heer zou eigenlijk aanwezig moeten zijn.

Fantastische B&B !

KATHLEEN
5-8-2014

Casa de Verao is een fantastische B&B . Katrien en Johan zijn toffe uitbaters. De B&B is mooi gelegen in een stille en rustige omgeving, ideaal gelegen om midden Portugal te verkennen. Het ontbijt en het avondeten is compleet met alles erop en eraan. Johan staat altijd klaar met een woordje uitleg als je iets of wat wilt gaan bezoeken. Wij zijn gaan kanovaren en alles had Johan geregeld en Katrien had voor ons lunchpakket gezorgd. Ze weten waar ze mee bezig zijn en doen het dan ook perfect. Voor ons was dit een super vakantie en veel te vlug voorbij.

Gereisd met partner in juli 2014

Genieten van de Belgische gastvrijheid !!

Piet en Marijke Botman
24-7-2013

Wij zijn een week , 3 t/m 10 Juli , op casa de verao geweest . Er werd speciaal nog even op ons gewacht zodat we konden aanschuiven bij het ( heerlijke!) diner . Johan en Katrien zorgen ervoor dat je je daar gelijk thuis voelt . Samen met de andere Nederlandse en Belgische gasten hebben we een prachtige week en gezellige avonden gehad , ondanks de hoge temperaturen ! Johan kent de omgeving ( maar volgens mij half Portugal .. ) op zijn duimpje en geeft veel bruikbare tips , Katrien zorgt in de avond voor een heerlijk diner en samen zetten ze s'morgens een overheerlijk ontbijt klaar !! Wij hebben genoten !!

Gereisd met partner in juli 2013

Schitterend

Katty en Swake
16-5-2013

Johan en Katrien, dikke proficiat met jullie prachtige B&B. We zijn vorige week voor de vierde keer bij jullie geweest en reken er maar op: volgend jaar zijn we nog eens van de partij. We kennen jullie en de streek al vrij goed, maar toch vinden we nog altijd stukjes die we nog niet hadden ontdekt. Obrigado por tudo. Maar jullie weten wel dat we jullie erg waarderen. "ge kunt gelijk hebbenSwake" en Katty

Gereisd met partner in mei 2013

fantastische plek

Chris
2-5-2013

Heb vroeger zelf een b & b gerund en weet dus zeer goed wat je er

allemaal voor moet doen om met je b & b top te zijn.

Nochtans was deze charme b & b voor ons puur genieten. Het was een

zeer mooi domein met diverse rusthoekjes, vermakelijkheden en verlicht

zwembad. s 'Avonds hoefde je niet op zoek te gaan naar een restaurant

want je kon er elke avond dineren met Portugese accenten en genieten

van de optredens van lokale artiesten.

De omkadering was mooi en de gastvrijheid ten top.

Dit was puur genieten.

Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.