Gastvrije B&B en charmant huisje aan zee

Review geschreven door Jos en Noëlla

Gastvrije B&B en charmant huisje aan zee

Jos en Noëlla
3-8-2018

Een mooie B&B met gastvrouw Charlotte en gastheer Koen die ons 's morgens verwenden met een lekker, gevarieerd ontbijt. Mooie, ruime kamers met goede bedden waarin we heerlijk hebben geslapen. Mooi, vernieuwd zwembad. Leuke plekjes om te bezichtigen en wandelwegen in de buurt. Zin in een activiteit, dan is er Charlotte die het regelt en Koen met een plan om er te geraken. De tweede week van onze vakantie hebben we doorgebracht in het charmant huisje van Charlotte en Koen gelegen vlak aan de kust te São Martinho do Porto. Ook hier weer goede bedden en alles aanwezig. Opgemaakte bedden, handdoeken, föhn, ... Leuke plaatsen in de buurt om te bezichtigen. Bakker, markt, zelfs wasserette, alles om de hoek. Verschillende restaurants in de buurt om culinair te genieten.

We hebben een leuke vakantie gehad!