Bed and Breakfast Casa de Verao **

Review geschreven door Marion1873

Goede B&B voor gezin

Marion1873
27-8-2016

Zeer verzorgde en goed onderhouden B&B waar je als gezin een weekje kunt doorbrengen. Mooi zwembad met ligbedden en een loungeplek. Het dorpje Coja ligt op 5 minuten afstand. Voordat je het dorpje inrijdt, kom je een camping met restaurant tegen, waar ook een idylisch strandje is met een natuurlijk zwembad van de rivier. Hier kun je lekker zonnen, zwemmen en duiken. Vanuit Casa de Verao kun je diverse dagtrips ondernemen. De gastvrouw en de reisgidsen zullen je hierover informeren. Drie maal per week kun je genieten van een eenvoudig doch lekker avond diner uit de Portugese keuken. Heel lekker en zeker voldoende. Daarnaast kun je deelnemen aan de BBQ, die mede dankzij de andere gasten leidde tot een geslaagde avond