Bed and Breakfast Casa de Verao **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Bart 2805

Na overname een slechte start

Bart 2805
15-8-2016

Voor boeking van deze B&B begin 2016, niets dan goede beoordelingen teruggevonden. Blijkbaar een super B&B, dus waarom niet boeken ? Wat we pas zijn te weten gekomen juist voor vertrek naar Portugal is dat de B&B werd overgenomen door andere eigenaars. Toegekomen was de eigenares afwezig en kregen we een bord spaghetti bolognese. Hiervoor reizen we niet naar Portugal... Ontbijt was ronduit slecht en zeer beperkt. Geen vers brood, geen afwisseling,... Gelukkig was er wel een vriendelijke dame, Ida die er de sfeer wat probeerde in te brengen. Samengevat, slechte ervaring !

Bart, Lochristi,