Bed and Breakfast Casa de Verao

37 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

ronduit fantastisch

Charlotte & Amorry
7-9-2018

Het mooie casa de verão is de ideale verblijfplaats voor af en toe wat rust op je vakantie. Charlotte is een zeer goede en gastvrije dame die je bijstaat voor alles wat nodig is. Onze uitstap naar Piodão en de kajaktocht zijn zeker aanraders!

Goede B&B, het was er fijn!

Sabine en Eric
18-8-2018

We waren hier van 21 juli t/m 28 juli. Het was een fijne week. De ontbijtjes waren lekker. De kamer was oke, minpuntje de bedden lagen niet zo lekker. Verder waren Charlotte en Koen hele gastvrije en aardige mensen die goede tips hadden voor uitjes en restaurants. Zeker de moeite waard.

Fantastische B&B met ruime kamers en mooie tuin

Karl en Liesbet
7-8-2018

We hebben genoten van onze 10 daagse vakantie in casa de verao. Met onze 2 kinderen van 2 en 6 jaar was dit de ideale plek om tot rust te komen. Charlotte en Koen stonden altijd voor ons klaar! Het ontbijt was super en we konden alles vragen. Voor de kinderen was er voldoende speelruimte en ook leuke gezelschapsspelen. Vanuit de B&B kan je heel wat leuke uitstapjes doen en je krijgt ook veel tips. Een echte aanrader!

zeer mooie B&B, ruime kamers , zeer goed ontbijt

irene dedroog
4-8-2018

Vanuit de b&b kun je verschillende mooie plekjes bewonderen en na je uitstap je lekker verkoelen in het zwembad.

Zeer vriendelijke gastvrouw , we hebben genoten van ons weekje Coja , veel uitstapjes gemaakt en lekker gegeten in de nabije restaurantjes .

Gastvrije B&B en charmant huisje aan zee

Jos en Noëlla
3-8-2018

Een mooie B&B met gastvrouw Charlotte en gastheer Koen die ons 's morgens verwenden met een lekker, gevarieerd ontbijt. Mooie, ruime kamers met goede bedden waarin we heerlijk hebben geslapen. Mooi, vernieuwd zwembad. Leuke plekjes om te bezichtigen en wandelwegen in de buurt. Zin in een activiteit, dan is er Charlotte die het regelt en Koen met een plan om er te geraken. De tweede week van onze vakantie hebben we doorgebracht in het charmant huisje van Charlotte en Koen gelegen vlak aan de kust te São Martinho do Porto. Ook hier weer goede bedden en alles aanwezig. Opgemaakte bedden, handdoeken, föhn, ... Leuke plaatsen in de buurt om te bezichtigen. Bakker, markt, zelfs wasserette, alles om de hoek. Verschillende restaurants in de buurt om culinair te genieten.

We hebben een leuke vakantie gehad!

Een verblijf de moeite waard.

Fam Lensen en Mandemaker
7-7-2018

Een mooi onderkomen bij de Estrela N.P. met een gezellige Vlaamse gastvrouw, die haar uiterste best doet je het naar de zin te maken. Genoeg mogelijkheden voor bezoek in de omgeving en restaurants in de nabijheid. EEn gebied wat nog door weinig toeristen bezocht wordt.

Gezellig en ruim

Fam. Fonseca
22-8-2017

Prachtig B&B met veel ruimte, een mooi zwembad en prachtig uitzicht met veel wandelroutes door de bossen en dorpen.

Absolute aanrader!

Fried Neutjens
26-7-2017

Uiterst gezellige B&B in het binnenland van Portugal, enthousiaste uitbaters die u met raad en daad bijstaan, comfortabele en ruime kamers, verzorgd en uitgebreid ontbijt, fijn zwembad, ...

In de omgeving vind je meerdere aangename restaurantje waar je voor geen geld kunt eten en drinken. Mooi meegenomen.

Een absolute aanrader dus!

Goede B&B voor gezin

Marion1873
27-8-2016

Zeer verzorgde en goed onderhouden B&B waar je als gezin een weekje kunt doorbrengen. Mooi zwembad met ligbedden en een loungeplek. Het dorpje Coja ligt op 5 minuten afstand. Voordat je het dorpje inrijdt, kom je een camping met restaurant tegen, waar ook een idylisch strandje is met een natuurlijk zwembad van de rivier. Hier kun je lekker zonnen, zwemmen en duiken. Vanuit Casa de Verao kun je diverse dagtrips ondernemen. De gastvrouw en de reisgidsen zullen je hierover informeren. Drie maal per week kun je genieten van een eenvoudig doch lekker avond diner uit de Portugese keuken. Heel lekker en zeker voldoende. Daarnaast kun je deelnemen aan de BBQ, die mede dankzij de andere gasten leidde tot een geslaagde avond

Na overname een slechte start

Bart 2805
15-8-2016

Voor boeking van deze B&B begin 2016, niets dan goede beoordelingen teruggevonden. Blijkbaar een super B&B, dus waarom niet boeken ? Wat we pas zijn te weten gekomen juist voor vertrek naar Portugal is dat de B&B werd overgenomen door andere eigenaars. Toegekomen was de eigenares afwezig en kregen we een bord spaghetti bolognese. Hiervoor reizen we niet naar Portugal... Ontbijt was ronduit slecht en zeer beperkt. Geen vers brood, geen afwisseling,... Gelukkig was er wel een vriendelijke dame, Ida die er de sfeer wat probeerde in te brengen. Samengevat, slechte ervaring !

Bart, Lochristi,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.