Bed and Breakfast Casa de Verao

31 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao in het Nederlands

Gezellig en ruim

Fam. Fonseca
22-8-2017

Prachtig B&B met veel ruimte, een mooi zwembad en prachtig uitzicht met veel wandelroutes door de bossen en dorpen.

Absolute aanrader!

Fried Neutjens
26-7-2017

Uiterst gezellige B&B in het binnenland van Portugal, enthousiaste uitbaters die u met raad en daad bijstaan, comfortabele en ruime kamers, verzorgd en uitgebreid ontbijt, fijn zwembad, ...

In de omgeving vind je meerdere aangename restaurantje waar je voor geen geld kunt eten en drinken. Mooi meegenomen.

Een absolute aanrader dus!

Oude reviews (archief)

Goede B&B voor gezin

Marion1873
27-8-2016

Zeer verzorgde en goed onderhouden B&B waar je als gezin een weekje kunt doorbrengen. Mooi zwembad met ligbedden en een loungeplek. Het dorpje Coja ligt op 5 minuten afstand. Voordat je het dorpje inrijdt, kom je een camping met restaurant tegen, waar ook een idylisch strandje is met een natuurlijk zwembad van de rivier. Hier kun je lekker zonnen, zwemmen en duiken. Vanuit Casa de Verao kun je diverse dagtrips ondernemen. De gastvrouw en de reisgidsen zullen je hierover informeren. Drie maal per week kun je genieten van een eenvoudig doch lekker avond diner uit de Portugese keuken. Heel lekker en zeker voldoende. Daarnaast kun je deelnemen aan de BBQ, die mede dankzij de andere gasten leidde tot een geslaagde avond

Na overname een slechte start

Bart 2805
15-8-2016

Voor boeking van deze B&B begin 2016, niets dan goede beoordelingen teruggevonden. Blijkbaar een super B&B, dus waarom niet boeken ? Wat we pas zijn te weten gekomen juist voor vertrek naar Portugal is dat de B&B werd overgenomen door andere eigenaars. Toegekomen was de eigenares afwezig en kregen we een bord spaghetti bolognese. Hiervoor reizen we niet naar Portugal... Ontbijt was ronduit slecht en zeer beperkt. Geen vers brood, geen afwisseling,... Gelukkig was er wel een vriendelijke dame, Ida die er de sfeer wat probeerde in te brengen. Samengevat, slechte ervaring !

Bart, Lochristi,

Toffe vakantie

Janssens
9-8-2016

We hadden mooie kamers en kregen regelmatig nieuwe handdoeken. Onze zoon kreeg elke ochtend van Charlottte een warme chocomelk tijdens het ontbijt.

Veel mooie plekjes bezocht en vooral het kanovaren was een zeer leuke en rustige ervaring. Het kanovaren had Charlotte voor ons geregeld. Het avondeten was lekker en gevarieerd.

verwennerij

Gerda VW
20-7-2016

De B&B is zeer mooi uitgerust: een prachtige tuin met een apart gebouwtje voor de keuken en een zeer mooi terras waarop je kan ontbijten, een zalig zwembad met heerlijk terras rondom en een ruim overdekt terras.

De kamers zijn netjes en verzorgd.

De gastvrouw is zeer aangenaam en vlot. Het ontbijt en avondmaaltijden zijn subliem.

Supertoffe vakantie

Heidi uit Oostende
20-7-2016

Het was zalig genieten in de Casa de Verao! De B&B is mooi gelegen in een rustige omgeving. Het is een Ideale uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. De kamers zijn pico bello, het eten super lekker, zowel het ontbijt als het diner. En ook de sympathieke smiley slaatjes van Josephine mogen hier niet worden vergeten. Ik wil ook nog de interessante wijn degustatie van Rene vermelden. Nog relatief onbekende wijnen van een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een vakantie die zeer zeker voor herhaling vatbaar is!

Rustgevende plek

familie Tack
19-7-2016

Het is een rustige plek met mooi uitzicht op de bergen .

De gastheer koen heeft goede uitleg over de plaatsen die je kunt bezoeken . Charlot zorgt voor een warm welkom zodat je helemaal thuis voelt . De kamers zijn proper en mooi . Als je iets vraagt krijg je altijd goede uitleg of plannetjes die je zeker zal helpen . De omgeving is zeer mooi . Het ontbijt is ruim naar keuze .

nooit meer

gilbert
27-6-2016

De omgeving en het huis goed, maar bij een goede B&B behoren toch goede bedden. We voelden de veren door de matras. Een week opgestaan met pijnlijke rug.Hopelijk word hier iets aangedaan. Kan ook dat de nieuwe eigenaars niet hiervan op de hoogte waren. Ook vinden wij dat bij een B&B de eigenaars aanwezig zijn.

"Oh my god !" Nooit meer.

Patrick
25-6-2016

Onze keuze was gebaseerd op de perfecte reviews uit het verleden. Ondertussen zijn er nieuwe uitbaters. Vergeet alles uit het verleden ! De nieuwe eigenaars hebben nog een lange weg te gaan ! We waren begin juni de enige bezoekers. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een ruime kamer. Spijtig genoeg keiharde matrassen. De gastvrouw probeerde er iets aan te doen door er een donsdeken te laten over leggen maar dat hielp niet (tip : topdekmatras !). We zijn er drie dagen gebleven en de kamers zijn nooit gepoetst, nooit opgeruimd, zelfs de vuilbakjes niet leeg gemaakt. Er was geen douchegel die hebben we dan maar zelf gekocht. Het ontbijt was minimaal : fruitsap uit een bus, een paar sneetjes brood, enkele sneetjes beleg. Wel lekkere koffie. We hebben 1 keer een hard gekookt eitje gekregen en 1 keer een potje yoghurt extra. De gastvrouw praatte honderduit over haar leven en ervaring maar toonde weinig interesse voor de gasten en hun belevenissen. Er was een map met suggesties, maar daar bleef het bij. Gelukkig was Ida er nog, in onze ogen de echte gastvrouw, die de vriendelijkheid zelve is. Bedankt Ida, sorry Charlotte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Verao in Coja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Verao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa de Verao scoort een 8.24 uit 10 op basis van 33 reviews.