Bed and Breakfast Casa de Verao

42 reviews over Bed and Breakfast Casa de Verao

• 2019
    8Jolien21-06-2019

Aangename B&B

Samen met onze 2 kindjes (4 + 1 jaar) verbleven we 8 nachten in een familiekamer in Casa de Verão. Ze zijn er enorm gastvrij en kindvriendelijk, zoals overal in Portugal. We werden er op onze wenken bediend. Elke ochtend een uitgebreid en gevarieerd ontbijt. De kamer werd ook heel proper onderhouden. Deze B&B is rustig gelegen en een uitvalsbasis voor verschillende uitstappen: Piodao, Fraga da Pena, Aveiro, Coimbra, fietstocht op de ecopista, etc. Er zijn ook verschillende restaurantjes in de buurt (met de auto naar Coja of Arganil). Samengevat: wij hadden een erg aangenaam verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Irene & swa Kempenaers30-05-2019

Wij waren hier 4 dagen en wij vonden het heerlijk. Rust - natuur - lekker ontbijt- heerlijk zwembad - mooie omgeving en Charlotte is een leuke en aangename dame. Je voelt je hier op je gemak!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Charlotte & Amorry07-09-2018

ronduit fantastisch

Het mooie casa de verão is de ideale verblijfplaats voor af en toe wat rust op je vakantie. Charlotte is een zeer goede en gastvrije dame die je bijstaat voor alles wat nodig is. Onze uitstap naar Piodão en de kajaktocht zijn zeker aanraders!

• 9Sabine en Eric18-08-2018

Goede B&B, het was er fijn!

We waren hier van 21 juli t/m 28 juli. Het was een fijne week. De ontbijtjes waren lekker. De kamer was oke, minpuntje de bedden lagen niet zo lekker. Verder waren Charlotte en Koen hele gastvrije en aardige mensen die goede tips hadden voor uitjes en restaurants. Zeker de moeite waard.

• 9Karl en Liesbet07-08-2018

Fantastische B&B met ruime kamers en mooie tuin

We hebben genoten van onze 10 daagse vakantie in casa de verao. Met onze 2 kinderen van 2 en 6 jaar was dit de ideale plek om tot rust te komen. Charlotte en Koen stonden altijd voor ons klaar! Het ontbijt was super en we konden alles vragen. Voor de kinderen was er voldoende speelruimte en ook leuke gezelschapsspelen. Vanuit de B&B kan je heel wat leuke uitstapjes doen en je krijgt ook veel tips. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10irene dedroog04-08-2018

zeer mooie B&B, ruime kamers , zeer goed ontbijt

Vanuit de b&b kun je verschillende mooie plekjes bewonderen en na je uitstap je lekker verkoelen in het zwembad. Zeer vriendelijke gastvrouw , we hebben genoten van ons weekje Coja , veel uitstapjes gemaakt en lekker gegeten in de nabije restaurantjes .

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Jos en Noëlla03-08-2018

Gastvrije B&B en charmant huisje aan zee

Een mooie B&B met gastvrouw Charlotte en gastheer Koen die ons 's morgens verwenden met een lekker, gevarieerd ontbijt. Mooie, ruime kamers met goede bedden waarin we heerlijk hebben geslapen. Mooi, vernieuwd zwembad. Leuke plekjes om te bezichtigen en wandelwegen in de buurt. Zin in een activiteit, dan is er Charlotte die het regelt en Koen met een plan om er te geraken. De tweede week van onze vakantie hebben we doorgebracht in het charmant huisje van Charlotte en Koen gelegen vlak aan de kust te São Martinho do Porto. Ook hier weer goede bedden en alles aanwezig. Opgemaakte bedden, handdoeken, föhn, ... Leuke plaatsen in de buurt om te bezichtigen. Bakker, markt, zelfs wasserette, alles om de hoek. Verschillende restaurants in de buurt om culinair te genieten. We hebben een leuke vakantie gehad!

• 8Fam Lensen en Mandemaker07-07-2018

Een verblijf de moeite waard.

Een mooi onderkomen bij de Estrela N.P. met een gezellige Vlaamse gastvrouw, die haar uiterste best doet je het naar de zin te maken. Genoeg mogelijkheden voor bezoek in de omgeving en restaurants in de nabijheid. EEn gebied wat nog door weinig toeristen bezocht wordt.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Fam. Fonseca22-08-2017

Gezellig en ruim

Prachtig B&B met veel ruimte, een mooi zwembad en prachtig uitzicht met veel wandelroutes door de bossen en dorpen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Fried Neutjens26-07-2017

Absolute aanrader!

Uiterst gezellige B&B in het binnenland van Portugal, enthousiaste uitbaters die u met raad en daad bijstaan, comfortabele en ruime kamers, verzorgd en uitgebreid ontbijt, fijn zwembad, ... In de omgeving vind je meerdere aangename restaurantje waar je voor geen geld kunt eten en drinken. Mooi meegenomen. Een absolute aanrader dus!

Gereisd met vrienden in juli 2017

8 tips over Bed and Breakfast Casa de Verao

• Piet en Marijke Botman, 24-07-2013

Ga eens kijken op het hoogste punt van Portugal , Torre , geweldige vergezichten ! Wij hebben zelfs nog in de sneeuw gestaan bij 26 graden !!

• François Deelkens, 15-10-2011

Voor mensen die houden van de bergen.

• Chris Aelbrecht, 10-09-2012

Je kunt ’s avonds eten in Casa de Verao (22eur/pers), maar nog rustig een glas drinken na de maaltijd kan niet aangezien alle drank (water en frisdrank) na het hoofdgerecht snel verdwijnt en je slechts 2 glazen wijn/pers krijgt. De regio rondom Casa de Verao is mooi qua uitzicht, maar zeer desolaat. Wees bereid om veel in de wagen te zitten en bergop bergaf te gaan om iets te zien. Cultuur/historisch zijn er een aantal dingen, maar niet in de onmiddellijke omgeving (binnen 1 uur rijden dan).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa de Verao

Bed and Breakfast Casa de Verao info