Vakantiehuis Vivenda Oliveirinha

71 reviews over Vakantiehuis Vivenda Oliveirinha in het Nederlands

Top vakantie!

Karin Smits
4-5-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie groene omgeving. Je kan je eigen Citroenen en sinaasappels plukken in de tuin en lekker uitpersen. Voor aankomt van de eigenaren een handige mail gehad met veel tips. Zeker een aanrader!

Paradijsje

Marjo
26-7-2017

Wat een heerlijk paradijsje in het Portugese binnenland. Dit uitstekende huisje is een hele goede uitvalsbasis voor verschillende bezoekjes aan Coimbra, de kust of Aveiro maar ook voor een mooie trip naar Serra da Estrela of gewoon heerlijk bijkomen aan de rand van het zwembad (of erin natuurlijk). Daniël en Fien zijn zeer gastvrij en gezellig.

Tip: Volg nauwgezet de routebeschrijving van Daniël en je staat zo bij hen voor de deur.

Oude reviews (archief)

Een oase van rust.Karaktervol !

Carel Koning
3-7-2016

Aan alle andere reviews niets toe te voegen ! Tip volg nauwgezet de routeomschrijving naar het huis . GPS kan je laten rijden over heel kleine(ongewenste) weggetjes.

De NN 234 is de vlakbij gelegen hoofdweg ,bij dorpje Barracou weg verlaten richting Pomares, Azival.

Bijzonder relaxed

Jolanda en Ben
21-9-2015

Wie rust zoekt in een geweldige ambiance, die moet gaan genieten van de bijzondere gastvrijheid van Daniel en Fien. We wilden eigenlijk niet meer naar huis, zo thuis hebben we ons gevoeld.

Iedere dag genieten van rust en lekkere warmte. 's Avonds de open haard aan. goede bedden waarin het door de afkoeling 's nachts goed slapen is.

Boodschappen moet je wel wat verder weg doen. Maar de keuken is goed uitgerust,dus je kunt voorraad inslaan.

De omgeving is authentiek en heuvelachtig met veel eucalyptusbomen. Mensen zijn bijzonder vriendelijk en absoluut niet zo gehaast of hufterig als de Hollanders thuis. Zelfs op de snelwegen heb je soms het gevoel dat je de enige bent die op weg is.

Een bezoek aan Coïmbra is absoluut aan te raden. Kies dan wel een wat koelere dag uit.

Paradijselijk!

Arco
4-9-2015

Ruim 2 weken vertoefd bij Daniël en Fien in de prachtige Vivenda Oliveirinha. Een prachtig huis, gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Omgeven door een prachtige tuin te midden van eucalyptusbossen in een klein Portugees dorpje. Ideale plek om tot rust te komen aan het zwembad of bij de open haard onder de veranda. Al dan niet met een glaasje Spumante in het goede gezelschap van Daan en Fien. Goede uitvalsbasis voor de mooie plaatsjes in de omgeving, Luso, Busaco, Mortuagua of iets verder weg Coimbra, Porto, Aveiro of de Serra da Estrela, Caramulo. Probeer eens de lokale restaurantjes waar juist de lokale bevolking komt, vaak eenvoudig ingericht maar gezellig en erg goed eten.

Ontzettend fijn!

Simone
30-8-2015

Een heerlijke vakantieplek voor wie echt rust zoekt.

Super

Charlotte
27-8-2015

Vivenda Oliveirinha is een prachtig vakantiehuis verscholen tussen de bossen. Het huis bevindt zich in een klein dorpje waar alleen enkele locals wonen, verder is er geen toerist te bekennen. Bij het huis hoort een prachtige tuin en leuk zwembadje. Mijn enige opmerking is dat het zwembad wat beter onderhouden kan worden. Verder zijn de gastheer en gastvrouw erg aardig en altijd in voor een leuk gesprek. We hebben genoten van ons verblijf in Portugal.

Heel leuk!

Geert en Claudia
27-8-2015

Het prachtige huis met patio en zwembad ligt midden in de bossen in een piepklein gehuchtje. Het was er heerlijk vertoeven op slechts een half uurtje van de prachtige Portugese kust. Fien en Danny zijn heel vriendelijke eigenaars.

fantastisch

fam. vd meijs
27-8-2015

De gastvrijheid was geweldig. Het huis; de tuin; en het zwembad: top!

We hebben genoten.

mooi en rustig

Rob Evers
25-5-2015

Mooi huis, heel rustig gelegen in prachtige omgeving. Hou rekening met langere reistijden als je veel wil zien. Voorjaar is een goede periode: veel in bloei, niet te warm, niet druk, geen ongedierte. Gezellige mensen., toch voldoende privacy.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vivenda Oliveirinha in Coimbra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vivenda Oliveirinha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vivenda Oliveirinha scoort een 9.51 uit 10 op basis van 71 reviews.