Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

77 Reviews over Vivenda Oliveirinha

• 10Familie Schreijen06-08-2019

Als een god in Portugal

Al twee weken terug en nog vol van onze vakantie. Beter kon onze kennismaking met Portugal niet zijn geweest. Het huis, de tuin, zwembad, rust vrijheid en gastvrijheid, een vette tien! Op een uurtje rijden kun je zulke mooie en diverse plekken bezoeken en 't land beleven. De natuur is er prachtig en divers, geweldig mooie steden, cultuur of wandelen, wat je maar wilt. En niets is te gek om aan Fien en Daniël te vragen, ze staan voor je klaar, ze weten precies hoe ze hun gasten een mooie tijd kunnen laten beleven. Waarvoor dank, deze vakantie zal ons altijd bij blijven. Lieve groeten.

• 10Anke Jannsen25-05-2019

Hemeltje op aarde

Wat een heerlijk vakantiehuis omgeven door een grote, prachtige tuin en uitzicht op de omgeving. Wat hebben we tijdens de avonden genoten van de haard op het terras. Heerlijk knus en warm. Het terras is overigens een complete woonkamer in de buitenlucht. Fijne plek om te ontbijten met verse jus van de uit de tuin geplukte sinaasappels. Hartelijk dank Fien en Daniël voor de gastvrije ontvangst, jullie attentheid en alle gezelligheid tijdens ons verblijf.

• 10Frank Baker27-03-2019

Heerlijke tijd gehad en er helemaal uit geweest

We kwamen om vooral te wandelen maar we hebben ook nog een fantastische fietstocht langs de dao gemaakt ,47 km alleen maar dalend, zijn naar Coimbra en Porto en naar de costa nova geweest .de hartelijkheid van Fien en Danny is ontwapenend en we hebben hun tips goed kunnen gebruiken.De ambiance zoals op foto en film te zijn is echt en we genoten van elke dag zeker als je de dag begint om je verse jus uit de boom te plukken en eindigt s’avonds bij de open haard in de veranda met een boekje of ipad,alles ademt hier verzorging en luxe het zal lastig zijn om hier weer weg te gaan

• 9Fam. van Dijk05-11-2018

Heerlijke plek met veel comfort!

Deze accommodatie biedt een rustige omgeving midden in de natuur met alle comfort (!) die je maar kunt wensen. De gastheer en gastvrouw verzorgen hier een warm welkom. Zelfs in de nazomer is het heerlijk toeven onder de veranda met de open haard aan! In de directe omgeving is van alles te vinden als het gaat om dagelijkse boodschappen, lekker eten en een kopje koffie met Portugese zoetigheid in een authentieke pastelaria. Daarnaast kun je binnen het uur in de stad zijn ( Coimbra- Viseu-Aveiro) of in de bergen ( Estrella gebergte) of aan de Portugese kust!

• 9Thijs18-08-2018

Duimpje omhoog

Heerlijk huis. Van alle gemakken voorzien. Onze twee jongens van 9 en 10 vonden het fantastisch. De eigenaren zijn relaxed. Aanwezig, maar beheersen de kunst van het privacy geven zeer goed. Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen (relaxen in het eigen zwembad) of lekker samen weg en de streek verkennen. Verder prima keuken, lekkere bedden en fijne haard voor 's avonds. Een tip: eerst even zelf boeken en niet meteen doorvertellen ;-) Fien, Daniel bedankt!

• 9Brian & Michiel05-08-2018

Paradijsje

Wat hebben wij ontzettend genoten van de gastvrijheid! Een heerlijk huis, van alle gemakken voorzien! Echt een paradijsje, met privezwembad, heerlijke tuin, fijne terrassen en een openhaard om in de avonduren heerlijk bij te toeven en een boekje te lezen.

Wij raden iedereen die er even helemaal uit wil aan om te boeken! De gastvrijheid en het paradijselijke plekje zorgen ervoor dat je helemaal tot rust komt.

• 10Karin Smits04-05-2018

Top vakantie!

Heerlijke vakantie gehad. Mooie groene omgeving. Je kan je eigen Citroenen en sinaasappels plukken in de tuin en lekker uitpersen. Voor aankomt van de eigenaren een handige mail gehad met veel tips. Zeker een aanrader!

• 9Marjo26-07-2017

Paradijsje

Wat een heerlijk paradijsje in het Portugese binnenland. Dit uitstekende huisje is een hele goede uitvalsbasis voor verschillende bezoekjes aan Coimbra, de kust of Aveiro maar ook voor een mooie trip naar Serra da Estrela of gewoon heerlijk bijkomen aan de rand van het zwembad (of erin natuurlijk). Daniël en Fien zijn zeer gastvrij en gezellig. Tip: Volg nauwgezet de routebeschrijving van Daniël en je staat zo bij hen voor de deur.

• 10Carel Koning03-07-2016

Een oase van rust.Karaktervol !

Aan alle andere reviews niets toe te voegen ! Tip volg nauwgezet de routeomschrijving naar het huis . GPS kan je laten rijden over heel kleine(ongewenste) weggetjes. De NN 234 is de vlakbij gelegen hoofdweg ,bij dorpje Barracou weg verlaten richting Pomares, Azival.

• 10Jolanda en Ben21-09-2015

Bijzonder relaxed

Wie rust zoekt in een geweldige ambiance, die moet gaan genieten van de bijzondere gastvrijheid van Daniel en Fien. We wilden eigenlijk niet meer naar huis, zo thuis hebben we ons gevoeld. Iedere dag genieten van rust en lekkere warmte. 's Avonds de open haard aan. goede bedden waarin het door de afkoeling 's nachts goed slapen is. Boodschappen moet je wel wat verder weg doen. Maar de keuken is goed uitgerust,dus je kunt voorraad inslaan. De omgeving is authentiek en heuvelachtig met veel eucalyptusbomen. Mensen zijn bijzonder vriendelijk en absoluut niet zo gehaast of hufterig als de Hollanders thuis. Zelfs op de snelwegen heb je soms het gevoel dat je de enige bent die op weg is. Een bezoek aan Coïmbra is absoluut aan te raden. Kies dan wel een wat koelere dag uit.

Vakantiehuis Vivenda Oliveirinha info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)