Hotel Vila Galé Coimbra

Hotel Vila Galé Coimbra
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Coimbra voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Vila Galé Coimbra in het Nederlands

Bijna nieuw hotel vlak bij centrum

HenkR
8-10-2016

Vriendelijk personeel en ruime kamer en badkamer. Ontbijt is matig. Prijzen bar vallen voor een hotel mee. Er staat ook een poolbiljart, maar nadat we daarop hadden gespeeld bleek dat je hiervoor moest betalen.

Goed hotel op kwartier van de binnenstad

Goed hotel
6-8-2016

Dit grote moderne hotel ligt op 15 minuten lopen van de binnenstad van Coimbra. Het personeel is vakkundig, vriendelijk en hulpvaardig. Parkeergarage onder het hotel waar je een klein bedrag voor moet betalen. De kamers zijn ruim, keurig ingericht, bedden liggen goed. Wij hadden een kamer aan de straatkant maar geen last van straatgeluid. Gratis Wifi en handdoeken service bij zwembad. Het zwembad is redelijk groot, voldoende ligbedden en/of stoeltjes. Bar bij het zwembad. De trein die ieder kwartier lang het zwembad gaat zorgt niet voor overlast. Het ontbijtbuffet is zeer goed. Enige minpunt is dat de gangen erg donker zijn en het moeilijk is om je sleutelkaart te plaatsen.

Prima hotel

jl_trudy
5-10-2015

Eén nacht verbleven in dit hotel, geboekt voor ons tijdens de flydrive door Portugal. Ligging is even buiten het centrum, maar 15 min. lopen. Ruime kamer/badkamer met balkon. Vriendelijk personeel, niet overdreven. Heerlijk uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils.

Prima, modern hotel.

Roy
20-8-2012

1 nacht in dit hotel overnacht voor een bezoek aan Coimbra. Het hotel is prima, erg modern en alles ziet er schoon uit. Het personeel is uitermate vriendelijk en spreekt goed Engels. Het is 20 min. lopen naar het centrum. Je hebt vanuit veel kamers een uitzicht op de rivier. Er loopt een spoorweg vlak naast het hotel, maar hier hebben wij totaal geen last van gehad.

Zwaar teleurstellend

Hans Verdonk
9-9-2011

Had het hotel uitgezocht op de goede beoordelingen, maar het enige wat echt goed was was het ontbijt.

* Receptiepersoneel was (een uitzondering nagelaten) chagerijnig en -wat nog veel beroerder is- doet alsof ze je verstaan, maar ondertussen begrijpen ze geen woord van wat je zegt (blijkt later)!

* Voor internet op de kamer moet je extra betalen, maar werkt ontzettend slecht.

* Tip: zorg ervoor dat je een zaklamp bij je hebt, want met de verlichting op de gang lukt het je echt niet om je hotelpas te vinden in je beurs.

* Aankleding is donkerbruin, wat eigenlijk alleen in het restaurant (omdat hier heeeel veel licht is) tot zijn recht komt.

* Zorg ervoor dat je niet extra betaalt voor de poolview, want dat betekent ook meteen dat je 's nachts wakker wordt gehouden door het passerende vrachttreinen...

* Mocht ik weer eens in Coimbra komen neem ik een kamer in het centrum.

Verder een echt geweldig charmant stadje met veel goede restaurants en barretjes! (it fortunately made up for it)

modern hotel

Carl
21-8-2011

Dit is een recent hotel, modern ingericht en voldoende ruim.

De kamers zijn ruim.

Enkele minpunten:

- het zwembad ligt juist naast een spoorweg (20m ?)

- het restaurant biedt enkel buffet wanneer er voldoende bezetting is, anders is het à la carte. Je betaalt reeds 2.5€ per persoon voor het bestek.

- een lege frigo op de kamer, geen water op de kamer.

Verder is Coimbra een universiteitsstad die veel te bieden heeft.

Top hotel

Steven & Linda
5-7-2011

nieuw n modern hotel. Kamer helemaal goed. Rustige omgeving. mooi zwembad met prima service. het ontbijtbuffet was super.

Perfekt hotel

Hendrik
12-6-2011

Al eerder hadden we onze vakantie in een Vila Gale Hotel doorgebracht, maar dit hotel overtrof onze verwachtingen. Een prachtig ruime inrichting en mooie grote kamers. Ontbijt zeer uitgebreid, met champagne en pancakes. En natuurlijk het zwembad: groot genoeg om baantjes te trekken, er waren ligstoelen genoeg. Dit hotel is een aanrader voor wie een aantal dagen in Coimbra verblijft.

Voor stedentrip ideaal!

joyce
14-5-2011

Modern, nieuw hotel met grote lichte kamers, gedeeltelijk met balkon. Het hotel ligt niet ver van het centrum, maar de direkte omgeving is niet mooi. Personeel vriendelijk, goede taalkennis, vlotte check-in en check-uit. Heel lekker ontbijt!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Galé Coimbra in Coimbra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Galé Coimbra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.