Hotel Quinta das Lágrimas

Hotel Quinta das Lágrimassterstersterster

8.7Fantastisch

Portugal, Beiras, Coimbra

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta das Lágrimas voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Quinta das Lágrimas

• 10gerard_janssens25-09-2012

Fantastisch hotel

Schitterend hotel met ongelooflijk goede keuken

Gereisd met partner in september 2012

• 9Pierre Smits01-08-2011

echt geweldig

zowel zakelijk als met een geliefde een zeer bijzondere plek, prachtige historie, bibliotheek/kapel/wijnbar/patio in oude staat, aangevuld met zwarte spa en moderne zalen (in apart gedeelte). Fijne, ruime kamers, in stijl. Geweldige tuin, unieke australische ficus, 9holes pitch/putt. Uitstekend restaurant, 1 ster. Neem als wijn de Pedro&Ines-DAO erbij, dan klopt het verhaal helemaal. Miguel heeft nog een Fadogroep uit Coimbra neergezet (studenten, klopt helemaal hier), wat wil je nog meer? Aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Henk Oldenhof08-07-2010

Schitterend hotel met uitstekend restaurant

Dit hotel is recent heropend en is een echte 'tractatie'! Goed gelegen dicht bij het centrum en toch rustig in parkachtige omgeving met golfbaan. We hadden een kamer in het oude gedeelte maar qua comfort ontbrak het aan niets. Een uitstekend bed, zeker voor Portugese begrippen want men houd daar toch van (erg) harde matrassen en in Quinta das Lágrimas lagen we op prima boxspring. En zeker het vermelden waard is Restaurante Arcadas; voorzien van 1 Michelin ster met bijbehorende kwaliteit en service. Werkelijk uit de kunst en voor Nederlandse begrippen met een redelijke prijs voor het gebodene. Het personeel is zeer voorkomend, behulpzaam en reageert erg snel bij eventuele wensen. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Arie27-08-2009

Fantastisch hotel

Fantastisch hotel vriendelijk personeel, mooie kamer met eigen privetuintje met twee ligstoelen ,prachtig zwembad. Goed restaurant met perfect eten. Mooie tuin echt een geweldig hotel.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9niki15-09-2008

super attente service

De quinta bevindt zich aan de rand van de stad in een mooi park met golf. Dit is wel upperclass. De service is zeer attent. 1e avond een welkomstdrankje met de manager, die door te peilen naar de verzuchtigingen van haar gasten, de service nog probeert te verbeteren. Bij het zonnebaden bij het zwembad wordt spontaan aan iedereen een glaasje fruitsap aangeboden, bij vertrek een attentie. Ik vind de stijlen van het hotel van de ene vleugel bij de andere niet echt passen. De ene vleugel is zeer antiek, de nieuwe dan rond een japanse ruimte is dan veel moderner. Ik vond onze moderne kamer mooi en die gaf uit op de tuin met enkele stoeltjes om van de rust in de stad te genieten. Het ontbijt bij het zwembad was zeer lekker. Gegeten hebben we er niet omdat het restaurant een Michelinster heeft en dus de prijzen niet echt pasten in ons vakantiebudget. Die prijzen waren wel heel betaalbaar als je het vergelijkt met een restaurant bij ons van die kategorie.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10christiane14-11-2007

prachtig hotel voor wie van rust,service die volledig af is met uitstekend ontbijt en select publiek houd.zeer verzorgde kamer met elke dag gratis fles plat en bruiswater alsook fruit en bloemen. hebben hier 7 dagen verbleven .

Gereisd met partner in oktober 2007

• 5Anne Taeymans20-07-2007

Waren heel ontgoocheld over deze quinta, zaten in kamer 25 in een bijgebouw (niet aan de SPA). De kamer gaf een povere indruk en helemaal niet luxueus en aan de kleine kant, vonden dit helemaal geen goede kwaliteit/prijs verhouding. De portier was wel heel gedienstig maar voor de rest vond ik dit hotel helemaal niet de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9piet en griet Sengeleng-Matthijs29-08-2006

wij hebben in dit hotel midden augustus 2006 een prachtige tijd gehad. Het personeel was zeer attent, alles was tot in de puntjes verzorgd. Onze kamer was ruim en het "kingsize" bed had wel iets! Fijn was ook dat onze zoon (10 jaar) voor 10u 's ochtends en na 19u 's avonds in de spa welkom was. Wij begrijpen dat dit overdag niet kan, maar er werd toch moeite gedaan om het ook kinderen naar hun zin te maken!Een echte aanrader!

Gereisd in augustus 2006

• 9Aart en Annemie Plaisier30-07-2006

Wij zijn hier in juni 2006 geweest. Echt een schitterend en erg gastvrij hotel. Lekker gerelaxed aan het zwembad en daarna heerlijk gegeten in 'Aqua'. Heel romantische kamer met eigen uitgang naar de tuin met zitje. Een prachtig ontbijtbuffet de andere morgen (mét 'champagne'!). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We gaan zeker terug!

Gereisd in juli 2006

• 9Robert Van der Cruys30-03-2006

Hotel gelegen in een prachtig park, met golfterrein, zwembad en tennisvelden. Zeer verzorgde kamers. Het ontbijt is een droom. Hotel van de hogere prijsklasse maar zeker de moeite waard te bezoeken. Het restaurant hebben wij spijtig genoeg niet bezocht, in Coimbra zijn zoveel restaurants te ontdekken dat er tijd te kort was.

Gereisd met partner in juli 2003

1 tip over Hotel Quinta das Lágrimas

• gerard_janssens, 25-09-2012

zeker half pension boeken (is zijn prijs méér dan waard)

0 vragen over Hotel Quinta das Lágrimas

Hotel Quinta das Lágrimas info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages