Hotel D. Luis

Hotel D. Luis

7.7Goed

Portugal, Beiras, Coimbra

Op vakantie geweest naar D. Luis?

7.7Goed

• Kinderopvang

12 reviews over Hotel D. Luis

• 8Pien31-07-2017

Vraag om n kamer met city view.

Prachtig uitzicht over de stad. Met de auto in vijf minuten te bereiken. Prak je auto voor de Santa Clara brug(gratis). Je steekt de brig over Rn bent dan zo in de oude stad met zijn kleine straatjes. Ontbijt was prima maar niet heel uitgebreid.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Rita02-05-2016

Goed hotel

Goede service en lekker eten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Roy07-09-2014

Prachtig uitzicht

Deze Best Western ligt buiten de stad, met een prachtig uitzicht over Coimbra, met o.a. de universiteit. Vanuit de hele oude stad kun je dit hotel zien liggen, en andersom. Het is daarom noodzakelijk om een auto te hebben - hiermee ben je binnen 5 min. op een gratis parkeerplaats aan de rand van de stad (bij de Santa Clara brug). Het ontbijt is erg goed - ook vanuit de ontbijtzaal heb je een prachtig uitzicht op de oude stad. Ook vanuit de kamers aan de vóórkant heb je uitzicht over Coimbra, aan de achterkant ligt een helling met bomen. De kamers zijn groot en ruim. Het is mogelijk om op de kamer zelf koffie en thee te zetten; de minibar is leeg. Parkeren kan gratis op de parkeerplaats voor het hotel. Internet op de kamer is gratis en werkt goed. Dit hotel is beslist een aanrader, en Coimbra is een magnifieke stad.

Gereisd met partner in september 2014

• 5Sjaak07-05-2013

Zeer gedateerd hotel stuk buiten het centrum

Het hotel was 10 jaar geleden al gedateerd. Alles is oud en versleten. Stinkende afvoerputjes, vies laken op het bed. Naar het centrum is zeker een half uur lopen met het eerste stuk door de stuiken lans de (snel)weg. Het uitzicht is inderdaad mooi en het ontbijt is redelijk te noemen. Tijdens ons verblijf was het heerlijk weer maar men weigerde enig terrasmeubilair buiten te zetten.

Zakelijk gereisd in april 2013

• 8vroomar9710-03-2013

Mooi uitzicht

Op wat een ander schreef..het probleem van het adres kende onze Tom Tom ook niet...maar wij hebben een naast gelegen straat ingevoerd...en toen was het prima te vinden....ook met ons geheugen het plaatje van internet...want ook onze toeroperator ...gaf coordinaten op en die konden wij niet verwerken... Hebben het buffet genomen voor diner...prima en voor een schappelijke prijs inclusief drank...op het moment dat wij er waren was het internationale vrouwendag..dus alle dames kregen een bloem na het diner... Kamers waren perfect....wij hadden een balkon...ontbijt was ook prima...de koffie was niet zo lekker...na het diner koffie...vol met klonten...oploskoffie?..? Dat was ons enige minpuntje ...

Gereisd met partner in maart 2013

• 8P.J.M. Dekker08-08-2012

heel moeilijk te vinden

Wij kregen geen duidelijk adres van onze touroperator van dit hotel. Onze tom tom kon het daarom ook niet vinden. Er is namelijk een hele wijk die Santa Clara heet. Dit probleem bleek bij de receptie bekend.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Wim06-12-2010

Mooi hotel met prachtig uitzicht

In 2006 gerenoveerd, op een heuvel gelegen hotel met een prachtig uitzicht op Coimbra. Private parking. Kamers met kingsize bed en terras beschikbaar. Minibar en flatscreen-TV. Badkamer aan de kleine kant. Wifi tegen betaling. Degelijk ontbijtbuffet. Voor de hotelgasten is er 's avonds een uitgebreid buffet beschikbaar tegen een extra voordelige prijs, dranken inbegrepen (19,90 EUR - september 2010).

Gereisd met partner in september 2010

• 8eva17-08-2009

mooie uitzicht

het hotel ligt ver van het centrum te voet moeilijk te bereiken ! wij hadden geluk dat we en kamer hadden met terras alleen eerst verdieping hebben terras ! grote kamer heel prober met grote terras prachtige zicht op coimbra ! het ontbijt was niks speciaal altijs het zelfde...coimbra is prachtig als u meer uitleg wilt over coimbra of hotel

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8A. Pijpers29-10-2007

Een schitterende locatie voor een hotel, alleen ver van het centrum. Wel een mooi uitzicht op het centrum met universiteiten en de rivier. Het is een goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, alleen in de bar was de barman steeds weg, wat wel vervelend was. Het eten was lekker en genoeg, de kamers ruim en schoon en keuze uit rokers of niet-rokers kamer.

Gereisd met partner in september 2007

• 7Mark en Ann05-10-2006

Voor op doorreis een prima hotel met een mooi uitzicht vanaf de voorzijde. Onze kamer had geen balkon en was aan de achterzijde gelegen. We hadden voor een dubbel bed gevraagd maar dat was allemaal erg moeilijk en bijgevolg hebben we 2 enkele bedden gekregen. De barman was niet erg vriendelijk maar de man bij het ontbijt daarentegen heeft ons flink in de watten gelegd. Prima zakenhotel voor 1 of 2 nachten.

Gereisd in oktober 2006

Hotel D. Luis info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden