Reviews over Cepos

Een fantastische plek midden in de mooie natuur.

Ben en Coby,
    9-5-2013

Onze laatste vakantie in Portugal hebben we doorgebracht bij Quinta de Cadafaz . De weg naar de Quinta was goed te vinden, het laatste deel ging over een onverharde weg die soms een beetje steil en bochtig was, maar dat was geen probleem . Bij de Quinta werden we opgewacht door de gastvrije eigenaar en zijn hond Max. We voelden ons er meteen thuis. De Quinta is een mooie plek als je houdt van natuur en rust.

Overdag scheen de zon en was het lekker warm en ’s avonds was het soms lekker als de kachel brandde. We hebben er een geweldige tijd gehad. Normaal zorgen wij liever zelf voor onze maaltijden, maar door de kookkunsten van Sebastiaan (de eigenaar) was het zeker geen straf om daar te eten. Antonio (de zoon van de eigenaar) is een goede gids, hij is met ons naar de rivier gegaan. Een prachtige plek die je zelf niet zo snel vindt en die je ook nooit meer vergeet.

opmerkelijk fijne vakantie gehad.

Ron,
    20-10-2012

Basic en daardoor een geweldige plek om tot rust te komen, je moet de knop letterlijk omzetten. Je wordt als het ware ontnomen van je verworvenheden als internet e.d. , je smartphone of tablet zet je maar uit.

De verzorging door Sebastiaan en de zijne was uit de kunst, lekker eten.

De hond Max deed in vriendelijkheid niet voor zijn baas onder en leid je feilloos door de vallei naar de waterval en terug.

prachtige ligging en natuur; huisje eenvoudig;

truus zoutenbier en max van duijne,
    17-10-2012

De rit naar de Quinta was goed en duidelijk uitgelegd door Sebastiaan. Daardoor hebben we het makkelijk kunnen vinden. De 'dirt road' is prima te rijden.

De ontvangst was heel vriendelijk. We werden ontvangen door Sebastiaan en zijn hond Max. Onze zware tas werd naar boven gedragen door zoon Antonio (omdat ons huisje bovenop de heuvel lag). Het uitzicht was prachtig, de klim naar boven deden we 'rustig aan'. Voor het huisje is een terras met een bank waar je van het prachtige uitzicht kunt genieten.

Het huisje is eigenlijk meer 'een kamer', want er is geen keuken en koelkast. Op zich was dat geen probleem want we aten iedere dag 'thuis bij Sebastiaan'. Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje met een glas wijn voor nog geen € 10,-. We hebben het prima naar ons zin gehad.

We voelden ons welkom en 'thuis'.

Heerlijke ontspannen plekje!

J en C,
    8-10-2012

Al twee keer hebben wij mogen genieten van dit heerlijke rustgevende plekje midden in de natuur. Fris water uit de bron, een warme sauna na een lange wandeling door de vallei en in de avond genieten van een portugees wijntje met een verse truta, forel! Echte luxe 'materieel gezien' hoef je hier niet te verwachten, voetjes in de aarde en vooral heel veel frisse lucht!

Fantastisch mooie plaats...

Karine Vanhoof,
    6-9-2012

Ik ben met mijn partner een weekje in de quinta geweest....het was echt een superleuke tijd.

Het is vooral voor mensen die houden v an de natuur, wandelen, zwemmen in je nakie in de vrije natuur...

Het vers bereide eten was heerlijk, met groenten uit eigen tuin!

Mensen die houden van drukte en luxe zijn hier niet op hun plaats...

Cepos scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews