Camping Quinta do Castanheiro

13 reviews over Camping Quinta do Castanheiro in het Nederlands

super goed !!

RONALD EN BERNADETTE
21-8-2018

Wij waren 17 dagen op deze uitstekende camping met eigen caravan.

Zeer goede ligging voor allerlei uitstapjes , zowel in het prachtige gebergte met kleine pittoreske dorpjes , alsook de nabijgelegen steden , Coimbra , Tomar , Pombal .

De uitbaters ,Mari en Ilone , zijn steeds bereid tot een gezellige babbel met een drankje. Wekelijks wordt er een lekker diner klaargemaakt voor de gasten, wat de uitstekende sfeer op de camping zeer ten goede komt.

's ochtends worden de broodjes afgeleverd aan de caravan !

Het opzet van deze Quinta / camping is zeer goed , rustig en vooral gezellig

We hebben geen enkel negatief puntje ervaren tijdens de17 dagen die we er verbleven. ( jawel , het is te snel voorbij gegaan !!!! )

-- Bedankt Mari en Ilone voor het super gezellige verblijf .

Heel leuk!

Robbert Hekman
20-8-2018

Hele vriendelijke gastheer en -dame. Kleinschalige camping/B&B in rustige, prachtige omgeving. Alles is schoon en netjes.

Fijne relaxte mini-camping met fijne eigenaren

Piet-Hein
4-8-2018

Wij hebben anderhalve week doorgebracht op de fijne mini-camping van Mari & Ilone in een van de twee safaritenten. Het was een heerlijk en ontspannen verblijf, met name dankzij Mari en Ilone. Zij waren erg behulpzaam en waren een aangenaam gezelschap (samen met de andere gasten). De tent is prima uitgerust, heeft comfortabele bedden en ligt vrij goed in de schaduw van een pruimenboom (die tijdens ons verblijf nog dagelijks vruchten gaf). De camping is klein en is een goede mix van huuraccommodaties en gewone kampeerplaatsen die bezet werden door Nederlanders, Belgen en Portugezen. Ook is er een klein maar rustig zwembad. In de omgeving zijn er verschillende interessante plaatsen (Coimbra, Tomar, Fatima) en ook zijn er de nodige natuurlijke zwemplaatsen. Kortom heerlijk.

Top week

Familie Buddelmeijer- Murre
1-8-2018

Heerlijke week gehad op de camping van quinta do Catanheiro! Wij zaten met onze kinderen van 8 en 11 in een van de goed ingerichte safaritenten en hebben genoten van de rust, het zwembad en de gastvrijheid van de eigenaren. Het is een fijne plek voor mooie uitstapjes naar bijvoorbeeld Tomar en het dorpje piodâo. Ook de diverse strandjes bij de rivier (praia fuvial) vonden wij heel leuk.

Heerlijke twee weken!

Familie Janssen
22-7-2018

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Een rustige camping, een safaritent , iedere ochtend een heerlijk ontbijt, een mooi zwembad en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mooie steden, een omgeving met nog niet teveel toeristen, heerlijke zwemplekjes in de natuur en op een uur rijden fantastische stranden en de zee. Wij hebben ons met twee kinderen van 13 en 15 uitstekend vermaakt.

Wat hebben wij genoten!!

E. Hermanussen
14-9-2017

We hadden voor augustus

2 weken een safaritent geboekt. Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad. Genoten van de rust, het mooie weer en niet te vergeten de gastvrijheid bij Mari en Ilone op de camping. Veel gezien, Coimbra, Lissabon, in leuke beekjes gezwommen en de kinderen vonden Praya das Rocas ook erg leuk. Wij gaan hier zeker een keer terug. Mari en Ilone doen er alles voor om het iedereen naar de zin te maken.

Het was top!!!!!

Fantastisch!

Paul en Rian Hurkens
12-8-2017

Wij hadden een safaritent gehuurd voor 1 week, maar het was veel te kort! We hebben het super fijn gehad en onze kinderen hebben hier genoten. De gastvrijheid waar je mee ontvangen wordt is dat je je eigen meteen thuis voelt! S'morgens heerlijk verse broodjes bij je tent, en s'avonds onder het genot van een heerlijk wijntje en pilsje, samen op het terras terug kijken op een fantastische dag!

Super gastvrij en heerlijk rustig

Gert-Jan
7-8-2017

Topweek gehad in gehuurde safaritent met prive sanitair. Mooie ligging en heerlijk rustig. Supergastvrije eigenaars, altijd bereid te helpen...en heerlijke wijntjes op de camping.

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Henk en Thea
2-7-2017

Quinta do casteinheiro ligt in een mooie ,rustige omgeving! Super mooie b&b gelegenheid met een heerlijk ontbijtje! We gaan nog wel een keer terug naar deze locatie. De mooie steden Coimbra en Porto liggen in de buurt.

Het was prachtig!

Tinie Derksen
12-5-2017

De gastvrijheid van Mari en Ilona.

Mooie B&B.

Prachtige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta do Castanheiro in Castanheira de Pera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta do Castanheiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.