Géén boekingskosten

Quinta do Castanheiro

PortugalBeirasCastanheira de Pera

We hebben de beste aanbieders voor Camping Quinta do Castanheiro voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 17 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

17 Reviews over Quinta do Castanheiro

• 9Berrie19-10-2021

Rust, ontspanning, heerlijke omgeving.

Wil je genieten van een rustige bestemming in midden Portugal, dan is dit een ideale camping. Wij waren met de caravan, prachtige ruime plek half onder de bomen. In de omgeving is van alles te doen: bezoek aan Coimbra of een prachtige bergrit, bezoeken van kleine dorpjes en ga zo maar door.
    En wat een vriendelijke en behulpzame eigenaren van deze camping. Als je dan een glaasje op hun terras drinkt, dan merk je dat je met hele lieve mensen te maken hebt, met een enorme levenservaring. Mari en Ilone ga zo door. Hopelijk tot snel.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Familie de Graaf30-12-2019

Top camping

Wat een top camping! Mari en Ilone zijn ontzettend gastvrij, altijd in voor een praatje en met vragen kan je altijd bij ze terecht. Ze organiseren geregeld een gezellig avondje voor de gasten met een heerlijk diner. 's Ochtends komt er een bakker met lekkere broodjes en vergeet je een keer de broodjes te bestellen, dan komt Mari wel om je te helpen herinneren. Ze hebben ontzettend veel informatieboeken van de omgeving en horen ook van gasten graag nieuwe tips. De camping heeft genoeg ruimte en het zwembad is perfect. Je hebt snel contact met de andere gasten op de camping, oa door het gezellige terras. Kinderen vinden elkaar ook snel op deze camping, vooral door de honden Milou en Rakker. De omgeving is ook super, erg veel te doen en niet duur. Supermarkt is ongeveer 20min rijden. Deze camping is zeker een aanrader.

• 9Tamara immink04-09-2019

Super

Wat een heerlijke glamping, fijn zwembad, lieve mensen, schoon en gezellig. Prachtige en rustige omgeving. Wij komen zeker terug.

• 9Ingrid24-08-2019

Top vakantie!

Ontzettend leuke kleine camping beheerd door ontzettend gastvrije en lieve Nederlandse eigenaars. Klein zwembad maar prima voor onze kinderen. Wij hadden het mooiste plekje onder de kastanjeboom! Gezellige avonden dat ze voor je koken en zelfs als je brood vergeet te bestellen hangt het voor je bij de receptie! Mari en Ilone hebben een boek vol tips om te doen en denken verder ook altijd met je mee!

Tip zeeppompjes in het toiletgebouw! En in de avond kan het fris zijn! Slaapt heerlijk maar wel iets langs en dik vest mee.

• 10RONALD EN BERNADETTE21-08-2018

super goed !!

Wij waren 17 dagen op deze uitstekende camping met eigen caravan. Zeer goede ligging voor allerlei uitstapjes , zowel in het prachtige gebergte met kleine pittoreske dorpjes , alsook de nabijgelegen steden , Coimbra , Tomar , Pombal . De uitbaters ,Mari en Ilone , zijn steeds bereid tot een gezellige babbel met een drankje. Wekelijks wordt er een lekker diner klaargemaakt voor de gasten, wat de uitstekende sfeer op de camping zeer ten goede komt. 's ochtends worden de broodjes afgeleverd aan de caravan ! Het opzet van deze Quinta / camping is zeer goed , rustig en vooral gezellig We hebben geen enkel negatief puntje ervaren tijdens de17 dagen die we er verbleven. ( jawel , het is te snel voorbij gegaan !!!! )

-- Bedankt Mari en Ilone voor het super gezellige verblijf .

• 8Robbert Hekman20-08-2018

Heel leuk!

Hele vriendelijke gastheer en -dame. Kleinschalige camping/B&B in rustige, prachtige omgeving. Alles is schoon en netjes.

• 9Piet-Hein04-08-2018

Fijne relaxte mini-camping met fijne eigenaren

Wij hebben anderhalve week doorgebracht op de fijne mini-camping van Mari & Ilone in een van de twee safaritenten. Het was een heerlijk en ontspannen verblijf, met name dankzij Mari en Ilone. Zij waren erg behulpzaam en waren een aangenaam gezelschap (samen met de andere gasten). De tent is prima uitgerust, heeft comfortabele bedden en ligt vrij goed in de schaduw van een pruimenboom (die tijdens ons verblijf nog dagelijks vruchten gaf). De camping is klein en is een goede mix van huuraccommodaties en gewone kampeerplaatsen die bezet werden door Nederlanders, Belgen en Portugezen. Ook is er een klein maar rustig zwembad. In de omgeving zijn er verschillende interessante plaatsen (Coimbra, Tomar, Fatima) en ook zijn er de nodige natuurlijke zwemplaatsen. Kortom heerlijk.

• 9Familie Buddelmeijer- Murre01-08-2018

Top week

Heerlijke week gehad op de camping van quinta do Catanheiro! Wij zaten met onze kinderen van 8 en 11 in een van de goed ingerichte safaritenten en hebben genoten van de rust, het zwembad en de gastvrijheid van de eigenaren. Het is een fijne plek voor mooie uitstapjes naar bijvoorbeeld Tomar en het dorpje piodâo. Ook de diverse strandjes bij de rivier (praia fuvial) vonden wij heel leuk.

• 10Familie Janssen22-07-2018

Heerlijke twee weken!

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Een rustige camping, een safaritent , iedere ochtend een heerlijk ontbijt, een mooi zwembad en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mooie steden, een omgeving met nog niet teveel toeristen, heerlijke zwemplekjes in de natuur en op een uur rijden fantastische stranden en de zee. Wij hebben ons met twee kinderen van 13 en 15 uitstekend vermaakt.

• 10Gijs van heesch 😊31-10-2017

Mooie camping op een nog mooier stuk grond. Lekker rustig ! En hele vriendelijke camping eigenaren. De bnb is top. Wij komen zeker terug 👍👍👍👍

Camping Quinta do Castanheiro info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar