Camping Quinta Chave Grande ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jurriaan

Gastvrijheid vanuit het hart!

Jurriaan
6-8-2017

Alles wat hier al is geschreven, kunnen we beamen. Beheerders die hun werk vanuit hun hart doen en altijd voor je klaar staan. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping en het is duidelijk dat veel mensen al vaker zijn geweest en ook lang blijven. Het zwembad is heerlijk. De campingplaatsen ruim en schaduwrijk. Wij hadden met onze safaritent (nr.1) een mooie plek met andere gasten op minimaal 50 meter afstand. Zo'n tent is overigens ook echt een aanrader voor als je wel wilt kamperen, maar iets meer comfort - en bovendien kun je vliegen omdat je veel minder spullen nodig hebt.

Wat ons minder is bevallen is de rust. Da's natuurlijk heerlijk, maar als je 3 kinderen van 3, 6 en 8 hebt, wil je graag wat vertier voor ze. Niet in de vorm van animatie, we wisten dat dit hier niet is, maar wel in de vorm van speelkameraadjes. Die waren er nagenoeg niet, terwijl we er wel in het hoogseizoen waren. De populatie bestaat voornamelijk uit 55+ ers zonder kinderen, of mensen met kinderen van 12+ jaar die weinig vertier nodig hebben. Dus wees je hiervan bewust als je gaat. Voor de rest is dit een geweldige camping!

Hartelijk dank! We komen graag nog een keer terug.