Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

50 Reviews over Quinta Chave Grande

• 10Mark and Karen Sabine14-07-2019

Lovely campsite, lovely people

We arrived mid afternoon and were greeted by Jorge. He made us very welcome, offering us a drink while we booked in. We were invited to have a wander round the site and pick out a spot to settle in. The site is delightful. The facilities are excellent and spotlessly clean. The bar is a friendly oasis and Jorge, along with the rest of the staff, are just so friendly and helpful. There are good walks from site, colour waymarked and with google earth maps available from reception. Although in low season, the baker delivers to site every morning and the hot chicken van comes along one evening a week. Along with pizza nights and barbeque it gives you a nice break from camp cooking and is excellent value. This was our first visit to Portugal and we took advantage of an unusually long break to take our campervan further than we can normally manage. Jorge and co have made sure that we will be back!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Boris26-06-2018

Kraakhelder schoon bij zeer gastvrije mensen

Een camping midden in natuur en tussen kleine dorpjes. De zeer gastvrije en behulpzame eigenaars stellen alles in het werk om de vakantie nog aangenamer te maken. Er zijn prachtige wandelingen uitgezet; ook zijn er routes voor autotochten in de iets verdere omgeving . Wat wij erg geweldig vonden was de hygiëne. Kraakhelder schoon zijn de toiletten en douches. Wij komen terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Co en Tineke Prins28-05-2018

Een camping om niet voorbij te rijden

Na een enerverende reis door het mooie landschap kwamen wij aan op de camping, we werden welkom geheten door Jorge met een drankje, uitleg gekregen en daarna zelf een plekje uit zoeken, we zagen meteen een zeer verzorgde camping met ruime plaatsen dus niet zo moeilijk een plekje te vinden. Na een vervelend ongelukje met mijn man, moesten we naar het ziekenhuis in Viseu maar ja wij met de camper dus zonder auto, geen probleem de eigenaresse Lydia en haar man stonden gelijk voor ons klaar hebben ons naar het ziekenhuis gebracht en gewacht tot alles weer achter de rug was ( gelukkig niets aan de hand) onze dank is dan ook groot alle lof voor deze mensen die echt met alles voor je klaar staan, en Lydia nog bedank dat ik met jou auto de boodschappen mocht doen, Ook alle lof voor Jorge die ons goed heeft geholpen. Dus bent u in de buurt zou ik zeer zeker deze camping aandoen de camping gasten komen hier op de eerste plaats.Wij komen terug

• 9A. Rijerse28-10-2017

Gastvrij en mooie rustige omgeving.

Het ligt een paar kilometer van winkels af maar dat is geen nadeel. Er zijn ruime plekken en de eigenaren helpen waar nodig en geven advies wanneer gevraagd. Er is een mooi terras en eten kun je overal in de dorpjes in de buurt.

• 9Lia en Wim van Gardingen30-09-2017

Het tweede jaar dat we op deze supercamping staan

Uiterst vriendelijke ontvangst met een drankje. Hele ruime plek. Prachtig sanitair. Geweldig zwembad. Belangrijkste van alles de vriendelijkheid van de beheerder. Echt een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Marieke14-09-2017

Fantastisch!

Geweldig mooie camping, volop rust ruimte en natuur! Zeer viendelijke ontvangst door Lydia en Gorge! We verbleven in een safaritent die ook op de camping staat! Je leert t authentieke portugal proeven, schitttende streek die door ons nog wel een keer bezocht moet worden.... in de omgeving mooie wandelingen gemaakt, viseu bezocht en naar serra de estrela gereden, er blijft nog genoeg over voor n tweede bezoek!!!!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Inge Rosenthal11-09-2017

Genieten van rust, zon en zwembad

We (gezin met kinderen van 8, 13 en 16 jaar) hebben een heerlijke rustige vakantie genoten op deze camping. We verbleven in een safaritent die van alle gemakken was voorzien: echte bedden, koelkastje met vriezer, verrijdbaar keukenblok met 4-pitsgasstel zodat buiten koken mogelijk was. Camping ligt zeer fraai in het binnenland. Het is wel een eindje rijden naar grotere steden (ca. 45 minuten naar Viseu). Porto, Viseu, Coïmbra, Aveiro, Costa Nova zijn zeker een bezoek waard. Stand Up Paddling bij "SUP in River" is een aanrader. De camping wordt goed onderhouden. Het sanitair werd dagelijks schoongemaakt en was prima. Zwembad is groot en fijn. Heel geschikt om in te spelen of om baantjes te trekken. Zwembad is wel overal even diep (1,50 m). Dagelijks komen 2 bakkers langs, op maandag de kippenboer voor gebraden kip (met of zonder piri-piri-kruiden, erg lekker) en ook nog de groenteboer. Dat maakt de sfeer ook erg gemoedelijk. Eigenaresse is zeer gastvrij. We voelden ons zeer welkom.

• 9Jurriaan06-08-2017

Gastvrijheid vanuit het hart!

Alles wat hier al is geschreven, kunnen we beamen. Beheerders die hun werk vanuit hun hart doen en altijd voor je klaar staan. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping en het is duidelijk dat veel mensen al vaker zijn geweest en ook lang blijven. Het zwembad is heerlijk. De campingplaatsen ruim en schaduwrijk. Wij hadden met onze safaritent (nr.1) een mooie plek met andere gasten op minimaal 50 meter afstand. Zo'n tent is overigens ook echt een aanrader voor als je wel wilt kamperen, maar iets meer comfort - en bovendien kun je vliegen omdat je veel minder spullen nodig hebt.

Wat ons minder is bevallen is de rust. Da's natuurlijk heerlijk, maar als je 3 kinderen van 3, 6 en 8 hebt, wil je graag wat vertier voor ze. Niet in de vorm van animatie, we wisten dat dit hier niet is, maar wel in de vorm van speelkameraadjes. Die waren er nagenoeg niet, terwijl we er wel in het hoogseizoen waren. De populatie bestaat voornamelijk uit 55+ ers zonder kinderen, of mensen met kinderen van 12+ jaar die weinig vertier nodig hebben. Dus wees je hiervan bewust als je gaat. Voor de rest is dit een geweldige camping!

Hartelijk dank! We komen graag nog een keer terug.

• 9Rob de Jong20-07-2017

vriendelijkheid en service ten top

Mooie plekken, super aardige mensen die hun best doen om het jou naar je zin te maken, het echte Portugal kom je hier tegen.

• 10Piet en Trees16-09-2016

Mooiste camping in Portugal

Perfect onderhouden, sympathieke en behulpzame eigenaren. Mooi zwembad,tennisbaan en gezellige bar en terras.

Camping Quinta Chave Grande info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar