Géén boekingskosten

Meer villa info

14 Reviews over Casa Ospelia

• 10Fam. Geentjens16-07-2018

Super!

Zeer net verblijf in een rustige omgeving.

• 10Trea Reitsma22-08-2015

Geweldig huis in een prachtige omgeving

Wij hebben een geweldige week gehad. Het huis ligt heerlijk rustig en het uitzicht is prachtig. Het huis en het zwembad wordt goed onderhouden. Wij hebben gefietst ( 3 mountainbikes aanwezig) gewandeld ( 4 routes starten bij de camping vlakbij ) en natuurlijk genoten van het huis en het zwembad. Als je er bent en je hebt zin om uit eten te gaan dan zit er in Lamas een geweldig restaurant : Adega, wel van te voren reserveren. Er zit ook nog een ander restaurant waarvan ik de naam niet weet, maar Machiel en Grada weten dit wel. Is goedkoper en minder verfijnd, maar absoluut een aanrader. Ook kun je een pizza avond of een BBQ avond bijwonen bij de camping. De eigenaresse spreekt goed Nederlands en is zeer behulpzaam, net als Machiel en Grada. Niet twijfelen, gewoon doen !

• 10Ida en Leo06-06-2015

Wat en heerlijke plek!

We hebben genoten: -van twee weken onophoudelijk prachtig zomerweer. - Van de Beira en van de schitterende Serra de Estrela. Alles bloeide tegelijk, de gele brem, de witte brem, de paarse heide en de wilde lavendel in toefjes daartussen. De zachtgrijs groene korstmossen op de rotsen. - Van het mooie Casa Ospelia. Éen van de mooiste huizen die we huurden. _ Van het zwembad dat iedere dag warmer werd en zo manmoedig werd schoongehouden door de beheerder. -Van Coimbra, Viseu, Slalamanca en Ciudad Rodrigo. We danken de beheerder voor de hulp bij de mieren, de fiets, de oven en wat al niet meer. We hebben ook nog een tip: de kerk van Vila Nova de Paiva is een pareltje. Zeer oud en prachtig versierd met houtwerk. Nogmaals, we hebben genoten"

• 10Ida en Leo29-05-2015

We hebben genoten:

• Van twee weken onophoudelijk prachtig zomerweer.-Van de schitterende natuur van de Beiras en van de Serra de Estrela. alles bloeide tegelijk; de gele brem, de witte brem , de paarse heide in toefjes daar tussen. De zachtgrijs groene korstmossen op de rotsen.- Van het mooie Casa Ospelia; één van de mooiste huizen die we huurden.- Van het zwembad dat iedere dag wat warmer werd en zo manmoedig door de beheerder werd schoongehouden (ondanks die ene boom die volop bloeide)- Van Coimbra, Viseu, Slamanca en Ciudag Rodrogo. We danken de beheerder voor alle hulp bij de mieren, de fiets, de oven en wat al niet meer. De fles wijn die bij aankomst klaar stond en de bloemetjes op tafel.
  • 9Guido Willemsen30-08-2014

Mooie en complete villa in Portugal

Fantastische villa met een meer dan complete uitrusting. De begeleiding door de beheerder is erg prettig en de voorzieningen zijn erg goed. Het huis is erg ruim en de ligging is rustig. Er is uitgebreide documentatie over de toeristische mogelijkheden in de omgeving en tips voor restaurants. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed en we willen het iedereen aanraden die in Portugal wil ontspannen. Het enige minpunt is de grote hoeveelheid vliegen in de directe omgeving (niet in en om het huis).

• 10Alfons Fit30-08-2014

fantastische plek

de ligging van Villa Casa Ospelia is werkelijk fantastisch zeker voor rust zoekers,het uitzicht groots de fauna zeer divers en wat wij heerlijk vonden de hele dag hoorde je vogels zingen wat zeer rustgevend is dit geld ook voor het aangename geluid van het beekje op de achtergrond. wij hebben al heel wat vakantie woningen gehuurd, maar nog nooit een huis aangetroffen wat zo netjes en compleet was,met een heerlijk zwembad(geen chloor) met een groot zonnen terras met heerlijke bedden TOP! Ook vonden wij het welkom heten door de beheerder die ons van allerlei informatie voorzag top, ook was er een hele uitgebreide info map in het huis goede restaurants zijn er op een 10 minuten rijden, verder is het huis zeer gunstig gelegen om uitstapjes te maken, dit geld ook voor personen die van wandelen houden. Dit was onze 2 vakantie in Portugal en wat ons opvalt is dat de Portugezen zeer vriendelijke en behulpzame mensen zijn. Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad. Gr Gea + Alfons

• 9Fr. Hoppen Brouwers24-07-2014

Zeer aangename villa en tuin

Prachtig gelegen villa met lekker zwembad, mooie terrassen, altijd zon en schaduw mogelijk,van alle gemakken voorzien, zelfs fietsen. Als het buiten te warm is ,is het binnen nog koel. Dus lekker slapen ... Heerlijk om tot rust te komen, fietsen en wandelen in de direkte omgeving is mogelijk, tennisbaan op 100m. Wat wil een mens nog meer...?

• 9Karin18-06-2014

Rust, zon en typisch Portugal.

Heerlijk ontspannen bij het eigen zwembad met ligstoelen. De omgeving is erg rustig. Zonnig en mooi uitzicht over het dal. Veel groen en stilte. Geen drukte en toerisme. Wel alles wat je nodig hebt is in de omgeving te vinden. De woning is van alle gemakken voorzien. Veel ruimte, netjes en goed onderhouden. Luxe keuken met alles erop en eraan. Twee ruime badkamers en vier slaapkamers. Genoeg privacy voor iedereen. De woning logt tussen de bomen en bij een klein watervalletje. Echt genieten hier met een boek en de zon. Plaatsen als Lamego en de Douro zijn het bezoeken waard. De eigenaren waren erg attent en gastvrij. Een probleempje met het riool werd per direct opgelost zonder problemen. Ze wonen dichtbij dus je kan altijd bij hen terecht. Tafeltennis ook leuk en gratis gebruik van tennisbaan op loopafstand.

• 9Elise25-08-2013

Prachtig huis, mooie omgeving.

Het huis staat in een rustige, beschutte omgeving. Dichtbij een autenthiek dorpje. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken, je kan ook tenissen en natuurlijk zwemmen in het mooie zwembad.

• 9philippe gebruers17-09-2012

super verblijf met alles erop en eraan... !!!!

Vroeg geboekt op goed gevoel en daar aangekomen waren we zeer verbaasd over de aanwezigheid van zoveel meer, ping-pong tafel, fietsen, BBQ, Amerikaanse ijskast,handdoeken,wasmachine, etc .... Alles was superfijn onderhouden !! gewoon SUPER !!! Een echt plaats voor een luilekker vakantie en toch nog zoveel mogelijkheden voor uitstapjes zonder uren te hoeven te rijden !!!

Villa Casa Ospelia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)