Sorteren

Reviews over Casfreires / Satao

Super!

Fam. Geentjens
    16-7-2018

Zeer net verblijf in een rustige omgeving.

Kraakhelder schoon bij zeer gastvrije mensen

Boris
    26-6-2018

Een camping midden in natuur en tussen kleine dorpjes. De zeer gastvrije en behulpzame eigenaars stellen alles in het werk om de vakantie nog aangenamer te maken. Er zijn prachtige wandelingen uitgezet; ook zijn er routes voor autotochten in de iets verdere omgeving . Wat wij erg geweldig vonden was de hygiëne. Kraakhelder schoon zijn de toiletten en douches. Wij komen terug!

Een camping om niet voorbij te rijden

Co en Tineke Prins
    28-5-2018

Na een enerverende reis door het mooie landschap kwamen wij aan op de camping, we werden welkom geheten door Jorge met een drankje, uitleg gekregen en daarna zelf een plekje uit zoeken, we zagen meteen een zeer verzorgde camping met ruime plaatsen dus niet zo moeilijk een plekje te vinden.

Na een vervelend ongelukje met mijn man, moesten we naar het ziekenhuis in Viseu maar ja wij met de camper dus zonder auto, geen probleem de eigenaresse Lydia en haar man stonden gelijk voor ons klaar hebben ons naar het ziekenhuis gebracht en gewacht tot alles weer achter de rug was ( gelukkig niets aan de hand) onze dank is dan ook groot alle lof voor deze mensen die echt met alles voor je klaar staan, en Lydia nog bedank dat ik met jou auto de boodschappen mocht doen, Ook alle lof voor Jorge die ons goed heeft geholpen. Dus bent u in de buurt zou ik zeer zeker deze camping aandoen de camping gasten komen hier op de eerste plaats.Wij komen terug

Gastvrij en mooie rustige omgeving.

A. Rijerse
    28-10-2017

Het ligt een paar kilometer van winkels af maar dat is geen nadeel.

Er zijn ruime plekken en de eigenaren helpen waar nodig en geven advies wanneer gevraagd.

Er is een mooi terras en eten kun je overal in de dorpjes in de buurt.

Het tweede jaar dat we op deze supercamping staan

Lia en Wim van Gardingen
    30-9-2017

Uiterst vriendelijke ontvangst met een drankje. Hele ruime plek. Prachtig sanitair. Geweldig zwembad. Belangrijkste van alles de vriendelijkheid van de beheerder. Echt een aanrader.

Casfreires / Satao scoort een 8,4 uit 10, op basis van 23 reviews