Casfreires / Satao

Reviews over Casfreires / Satao

heerlijk land

Alfons Fit,
    30-8-2014

het huis is zeer geschikt voor personen die o.a. van wandelen houden want je woont in een omgeving waar je heel veel uitgezette wandel routes

kunt vinden, zo vinden wij de originele Portugese keuken zeer de moeite waard ,heeft wel wat overeenkomsten met de Nederlandse keuken gezien de stampotten en stoofgerechten , ook vonden wij het brood heerlijk.

Het huis staat minden in natuur ,omringt door eikenbomen wij vonden dit stukje Portugal nog zeer puur je waant je enige decennia terug maar toch is alles te krijgen . Ik heb de indruk dat de Portugezen zeer dicht bij de natuur staan zeker in het gebied waar we verbleven hier zie je nog kleinschalige land en tuinbouw.

Gereisd met partner in juni 2014

Een juweeltje van een streek...

H.Duijsters,
    29-8-2014

Vriendelijke mensen. Hier heeft de tijd nog wat in te halen..... maar daar zijn ze wel hard mee bezig, vooral met de infra.

De wegen zijn uitstekend, waardoor alles goed bereikbaar is. De steden zoals Coimbra, Viseu, Porto, Tomar en verder naar het zuiden Lissabon zijn een bezoek meer dan de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtige omgeving echt authentiek Portugees.

Trudy ,
    3-8-2014

Er is genoeg te doen in deze omgeving voor ieder wat wils.

In Viseu vind je een groot winkelcentrum waar je leuk kan shoppen, maar ook je dagelijkse boodschappen kan doen bij de Jumbo. Zoek je rust of kunst en cultuur je kan het hier allemaal vinden. De omgeving is nog puur Portugees en de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Echt een aanrader wat ons betreft!

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk ontspannen genieten van de rust

Van Elsacker,
    8-9-2013

Mooie huis gelegen in de bergen. Het zwembad, de buitenkeuken, het terras en de toegang tot de huiskamer liggen centraal ten opzichte van elkaar, waardoor er een gezellige sfeer ontstaat. Hierdoor is het leuk om met een grotere groep te verblijven, waarbij toch ieder z'n ding kan doen.

Het uitzicht is heel erg mooi, waarbij de vallei en tegenoverliggende berg overzien kunnen worden, evenals het kapelletje op te top daarvan.

Gereisd anders in augustus 2013

Vriendelijke dorpjes

Lex Hussaarts,
    31-8-2012

Het is geen toeristisch gebied zoals bijv de Algarve, met discotheken etc. Er zijn echter cafeetjes in ieder dorp. Er zijn uitgezette wandelingen vanaf de camping in diverse richtingen. In augustus zijn er dorpsfeesten waarbij de "toeristen" gewoon welkom zijn. De bevolking is uitermate vriendelijk en het wordt zeer gewaardeerd als je een Bom Dia laat horen ter begroeting.

Gereisd met partner in augustus 2012
Casfreires / Satao scoort een 8,4 uit 10, op basis van 23 reviews