Reviews over Brejo

grote plaatsen

Oosterbroek,
    13-9-2015

Sanitair is verouderd maar prima en schoon grote plekken en vriendelijk ontvangen.

Rustige camping

Yvonne en Henk,
    27-10-2013

Vriendelijke Nederlandse eigenaren die ons hebben meegenomen naar een dorpsfeest met volksdansen. Ook regelden zij een tafel op de plaatselijke markt waar we heerlijk kip piri piri gegeten hebben.

De eucalyptusbomen bieden genoeg schaduw. Het sanitair is eenvoudig, maar goed schoon. Enthousiaste eigenaren!

paradijs met eucalyptus, vijgen, olijven....

H. Wilbrink,
    5-9-2013

Fijne grote vrije plaatsen. Zelf te kiezen. Centraal gelegen. Elke dag gewekt door de wielewaal en we genoten van de verse broodjes bij de tent gebracht door Cobus en de heerlijke vijgen van Siger, de beheerder. Zeer vriendelijke mensen. Goed sanitair met stevige warme douches! Lekker afkoelzwembad.Toen we medische hulp nodig hadden, kregen we onmiddellijk alle medewerking. Geweldige mensen, geweldige plek!!

Ongedwongen rustige camping

krako,
    5-7-2013

Voor de derde maal hier weer geweest, nu onder leiding van de nieuwe eigenaren. Rianne en Cobus doen er alles aan om het naar je zin te maken en helpen je waar het nodig is.

De camping ziet er nu verzorgd en netjes uit. Het sanitair heeft ook een opknapbeurt gehad en er wordt nog meer vernieuwd de komende periode.

Uiteraard was er weer het kip eten op zondag in Tabua met veel gezellige andere kampeerders. De BBQ op de camping was ook erg geslaagd, lekker vlees en lekkere salades.

Rianne en Cobus ga zo door dan wordt jullie camping zeker een succes.

Tot de volgende keer!

Campismo Quinta do Porto. Waarom niet?

Tjisse Tijsma,
    18-5-2013

Leuke camping op een hele mooie plek in het prachtige Portugal

Brejo scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews