Camping Termas da Azenha

• 7.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

9 reviews over Camping Termas da Azenha

• 9Hans van Rheenen03-02-2016

Voor nu en nog een keer.

Beste Ellen en Broes, Neem me niet kwalijk Broes, maar "ladies first". Zelfs in deze winter bevalt jullie gastenkamer me uitstekend. Ik kan een vergelijking maken met mijn twee eerder gebrachte bezoeken in 2012 en 2015. Op allerlei details is weer verbetering aangebracht. Aan alles is gedacht. Complimenten! Alleen julie gastvrijheid en flexibiliteit zijn hetzelfde gebkeven. Warme groet, Hans

Oh ja. Ik ben ook meteen weer van mijn kaaltjes af; het werkt hier genezend!

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in februari 2016

• 5Astrid09-08-2015

matig onderhouden en afgelegen

de eigenaresse is een sympathieke dame, de overige personeelsleden lijken wat moeite te hebben met communiceren wat erg jammer is. Het terrein is opgebouwd uit verschillende gebouwen, met mozaïek is bewerkt. Helaas schort het hiernaast ook op veel plekken aan onderhoud wat het geheel een rommelig aanzicht geeft. Een aantal gastverblijven liggen aan de weg waar tamelijk hard wordt gereden en dat maakt het in mijn optiek niet geschikt voor jonge kinderen. Ons verblijf aan het rijstveld had mooi uitzicht, maar helaas geen fijne plek om te zitten, rommelige stoelen tussen het onkruid. De inventaris van de buitenkeuken was vies, er liepen constant katten overheen. Binnen schortte het ook aan onderhoud, rook het vochtig en muf, maar leek het wel schoon. Heel veel muggen en kapotte klamboes rond de bedden. Wifi slecht, alleen bij de receptie af en toe bereik. De lokatie is erg afgelegen tov bezienswaardigheden, steden, restaurants en stranden. Kortom, wij zouden deze lokatie niet aanraden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9j.zwart30-11-2013

Geweldig mooie plek vlakbij de kust

Termas da Azenha verrast ons telkens weer in positieve zin. De ontspannen sfeer, de gepaste vriendschappelijkheid met het personeel , verrassende ontmoetingen met andere gasten, de lome sfeer van zon en warmte, de portugezen zelf, altijd behulpzaam... en een super gastvrouw die met schijnbaar gemak het ons steeds naar de zin maakt door haar gastvrijheid.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10inge groenendijk06-07-2013

Heel leuk plekje

Beetje verscholen tussen de velden en de heuvels, simpel kampeerterrein, en daarbij een verrassing: overal mozaiek, leuke dingetjes, oude baden, lekker water. Diverse dingen in de omgeving te doen, zwemmeertje, kasteel, strand, lekker gegeten in aanbevolen restaurantjes. Aardige mensen, eigenaar werkt met vrijwilligers.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 9S.Waterreus15-03-2010

Gezellig en rustig

Origineel en kunstzinnige locatie mooie omgeving, niet te duur en altijd lekker weer. Genoeg te doen maar je moet het wel leuk vinden zelf de omgeving te ontdekken. Op15 min rijden bij het prachtige strand. Zeer aan te raden voor jongeren.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7ria10-10-2009

Ongedwongen

Een heel goede plek om te verblijven. Prachtig gelegen aan de rand van de rijstvelden. Mooi wandelgebied. De accommodaties zagen er prima uit. Op een creatieve manier zijn/worden de gebouwen en de termaalbaden gerestaureerd. Er heerst een ongedwongen sfeer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2009

• 7Gérard Steenbergen09-09-2009

Avontuur in Portugal

Deze oude Spa is een karaktervolle en eerlijke plek in Portugal. De eigenaars hebben er een bijzonder paradijsje van gemaakt, waarbij met veel creativiteit de van traditie doordrenkte badruimten een geheel nieuw aanblik hebben gekregen. Niet geschikt voor de louter op luxe ingestelde campeerder en een verademing voor de avontuurlijk ingestelde vakantieganger.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9kristine31-07-2009

Aanrader!

Wij hebben niet gekampeerd bij termas da azenha, maar hebben daar al drie jaar achtereen een huisje gehuurd. En ja, dat is dus omdat we het er geweldig vinden! Er zijn inderdaad muggen ('s avonds, net als op andere plekken in portugal trouwens) maar ook prachtige uitzichten over de rijstvelden, aparte kamers met mooie mozaieken en een hele leuke relaxte sfeer, ook mede dankzij de vrijwilligers. Kinderen vermaken zich er geweldig. Aanrader dus!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009