Reviews over Azenha

Voor nu en nog een keer.

Hans van Rheenen,
    3-2-2016

Beste Ellen en Broes,

Neem me niet kwalijk Broes, maar "ladies first".

Zelfs in deze winter bevalt jullie gastenkamer me uitstekend. Ik kan een vergelijking maken met mijn twee eerder gebrachte bezoeken in 2012 en 2015.

Op allerlei details is weer verbetering aangebracht. Aan alles is gedacht. Complimenten!

Alleen julie gastvrijheid en flexibiliteit zijn hetzelfde gebkeven.

Warme groet,

Hans

Oh ja. Ik ben ook meteen weer van mijn kaaltjes af; het werkt hier genezend!

Geweldig mooie plek vlakbij de kust

j.zwart,
    30-11-2013

Termas da Azenha verrast ons telkens weer in positieve zin. De ontspannen sfeer, de gepaste vriendschappelijkheid met het personeel , verrassende ontmoetingen met andere gasten, de lome sfeer van zon en warmte, de portugezen zelf, altijd behulpzaam... en een super gastvrouw die met schijnbaar gemak het ons steeds naar de zin maakt door haar gastvrijheid.

Heel leuk plekje

inge groenendijk,
    6-7-2013

Beetje verscholen tussen de velden en de heuvels, simpel kampeerterrein, en daarbij een verrassing: overal mozaiek, leuke dingetjes, oude baden, lekker water. Diverse dingen in de omgeving te doen, zwemmeertje, kasteel, strand, lekker gegeten in aanbevolen restaurantjes. Aardige mensen, eigenaar werkt met vrijwilligers.

Gezellig en rustig

S.Waterreus,
    15-3-2010

Origineel en kunstzinnige locatie mooie omgeving, niet te duur en altijd lekker weer.

Genoeg te doen maar je moet het wel leuk vinden zelf de omgeving te ontdekken. Op15 min rijden bij het prachtige strand. Zeer aan te raden voor jongeren.

Ongedwongen

ria,
    10-10-2009

Een heel goede plek om te verblijven. Prachtig gelegen aan de rand van de rijstvelden. Mooi wandelgebied. De accommodaties zagen er prima uit. Op een creatieve manier zijn/worden de gebouwen en de termaalbaden gerestaureerd. Er heerst een ongedwongen sfeer.