1 review over Camping Municipal de Arganil in het Nederlands

Prima camping!

glllloeiende
15-1-2011

Heerlijke camping. Goed sanitair en vriendelijke mensen. Hondenbezitters moeten boven staan (geen idee waarom) Beneden op het terrein is er veel meer ruimte en schaduw. Prachtige camping!

Gereisd Met partner in januari 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal de Arganil

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Arganil in Arganil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Arganil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.