Bed and Breakfast Casa Traca

Bed and Breakfast Casa Traca
9,3

5 tips over Bed and Breakfast Casa Traca

José, 13-5-2017
Prachtige omgeving om te wandelen, mountainbiken en offroad rijden maar ook zwemmen en kanoën behoort tot de mogelijkheden.
José, 13-5-2017
Casa Traca ligt centraal ten opzichte van Coimbra, Fraga da Pena, Foz d'egua, Piodao en de Serra da Estrela. Ook de kust is met 5 kwartier te bereiken maar in de omgeving zijn ook vele rivierstranden.
José, 13-5-2017
B&B Casa Traca organiseert ook wandelweken onder begeleiding van een ervaren gids. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie of kijk op de website.

José, 18-11-2016

B&B Casa Traca is opgenomen in twee prachtige rondreizen door Portugal: Centraal-Noord Portugal en Centraal-Zuid Portugal.

Beide rondreizen zijn natuurlijk ook te combineren, voor reserveringen en vragen neem contact op met bed and breakfast Casa Traca

José, 18-9-2016
Ideaal voor motorrijders: veel prachtige bergwegen én de motor(en) kunnen overdekt staan in de ruime garage op eigen terrein.