Bed and Breakfast
9,6

19 reviews over Bed and Breakfast Casa do Alferes Curado in het Nederlands

Gastvrij, ruimte rust en comfort.

Colinda
18-6-2016

Een prachtig mooi landgoed waar we zeer gastvrij zijn ontvangen, voorzien van alle luxe en comfort waaronder een heerlijk zwembad en een prachtige tuin. ’s Morgens werden we verwend met eigen gemaakte jam van diverse vruchten, verse jus d’orange en heerlijke koffie en een prachtig uitzicht. In aansluiting op het ontbijt gaf Wilma ons altijd goede tips om de omgeving te verkennen en waar we leuke restaurantjes konden vinden. Casa do Alferes Curado is goed bereikbaar en ligt goed gelegen voor het bezoeken van leuke steden e/o bezienswaardigheden in de omgeving.

Gereisd Met partner in juni 2016

Het is een droomplek met alles erop en eraan.

Leni
15-6-2016

Het is een plaatje met mooie terrassen en prachtige planten. Wilma en Gerard zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De bedden zijn goed en het appartement met eigen terras is ruim en smaakvol ingericht. Prachtige zelf ontworpen tuin, eigen terras en mooi rustig zwembad. Ontbijt heel goed verzorgd met zelfgemaakte jam en sinaasappelsap van eigen bomen. Leuke uitstapjes naar Coimbra, Porto en Conimbriga

Gereisd Met partner in mei 2016

Een onvergetelijke locatie.

Arnold & Marian
12-9-2014

Ideale plek tussen Lissabon en Porto. Fantastische mensen, zeer behulpzaam en toch discreet.

Gereisd Met partner in september 2014

Smaakvolle Statie

Piter en Ariene Goodijk/van Westen
5-6-2014

Als een fata morgana duikt de Casa op als je afdaalt uit het dorp, maar het is echt. Dit fraai onderkomen is van binnen en buiten met zorg, liefde en kundigheid gestileerd en ademt de sfeer van de omgeving met respect voor de landelijke setting. Deze plek moet je ontdekken: eureka! Het terras laat je genieten van de Portugese zon en er is hout genoeg voorhanden om binnen of buiten het vuur 's avonds op te stoken. De vruchten uit het veld rondom fruiten je dag bij het ontbijt, verwerkt in heerlijke compotes of vers geperst sap. Alles ademt ruimte en van dit alles spannen Gerard en Wilma de kroon als originele en grootse grondbezitters.

Gereisd Met partner in mei 2014

Prachtige lokatie

hans
12-9-2013

Casa do Alferes Curado is een geweldige uitvalsbasis om het centrum van Portugal te verkennen. Ongeacht wat je hebt gekozen (kamer, appartement of hele huis) alles is tip/top ingericht en je voelt je er direct helemaal thuis. In een prachtig aangelegde tuin kan men heerlijk relaxen of een duik nemen in het grote zwembad. Het is er heerlijk rustig. Het ontbijt is prima en de plek waar dat geserveerd wordt (bij goed weer) is helemaal top. De keuze aan restaurants in de buurt is wel beperkt en je moet er ook even voor rijden. Daarentegen is het eten goed en de prijs erg laag. Logeren bij Gerard en Wilma kunnen wij alleen maar warm aanbevelen.

Gereisd Met partner in Sat Aug 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prachtig stukje paradijs!

Marianne en Jos
25-8-2013

Wij logeerden 12 nachten bij Wilma en Gerard in hun prachtige B&B. Het was er ongelooflijk goed toeven. Hier komen we terug!

Gereisd Met partner in juli 2013

Mooie plek.

marjan teeuw
23-8-2013

B&B Caso do Alferes Curado is een mooie casa. Ontbijt is goed zou wel wat variatie kunnen gebruiken als je er wat langer verblijf. Wilma is een zeer aardige en behulpzame dame die op veel vragen een antwoord weet.

Gereisd Anders in januari 2013

Top B&B

SilPeet
20-8-2013

Het uit 1820 stammende huis is prachtig gerenoveerd. Het huis heeft een heel mooie tuin, met veel bloemen, eucalyptusbomen en kurkeiken. En het zwembad is heerlijk om af te koelen. De kamers zijn ruim, brandschoon en smaakvol ingericht. Wilma en Gerard verzorgen een ontbijt met alles er op en er aan. We hebben al weer zin om terug te gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Schitterend, rustige en rustieke B&B

phyllis wallage
10-8-2013

Het is er echt rustig, de casa is bijzonder mooi gerenoveerd en erg smaakvol ingericht. De tuin is een plaatje en voor wie in alle rust wil genieten is de the place to be. Leuk is ook dat het dorp niet te ver van mooie plaatsen als Coimbra en Conimbriga ligt. Een week was eigenlijk te kort, je kunt er makkelijk langer vertoeven. Wilma en Gerard zijn uiterst behulpzaam in het vertellen over wetenswaardigheden van de regio en de beste eettentjes. Ze serveren een superontbijt, dit is alleen al iets om voor terug te komen.

Gereisd Met partner in mei 2013

Oase van rust!!!

Marian en Bart Krijnen-Vlissingen
17-6-2013

De B&B van Wilma en Gerard is er een van uitzonderlijke kwaliteit; alles klopt. Mooi,ruim appartement,met alles erop en eraan, goed ontbijt en een bijzonder mooi landgoed om op te vertoeven. Wilma en Gerard verstaan de kunst je het gevoel te geven je er thuis te voelen.De verhalen over het landgoed en de natuur van Gerard en de rol van Wilma als adviseur van lokale restaurants en byzondere plekken om te gaan zien deden ons geweldig goed. Elke ochtend een fantastisch ontbijt.En een dag aan het schitterende zwembad was ook geen straf.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa do Alferes Curado in Alvaiázere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa do Alferes Curado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.