Camping Quinta do Vale da Cabra

1 review over Camping Quinta do Vale da Cabra in het Nederlands

Oase van rust

yole_missoorten
24-10-2013

Deze camping is uitermate geschikt voor diegenen die rust zoeken. Hij is gelegen nabij het prachtige Serra da Estrela- gebergte, waar men niet op uitgekeken raakt. De camping beschikt over een prachtig zwembad dat zeer goed onderhouden wordt.er wacht u bij aankomst een warm onthaal van de vriendelijke en hulpvaardige eigenaars. Op de camping zelf oefent men zijn conditie op de steile paden, wat in de zomerse hitte niet altijd even aangenaam is. de huuraccomodaties zijn moeilijk bereikbaar met de auto. Het sanitair is erg basic, wordt wel vaak schoon gemaakt maar niet altijd even goed. De plaatsen zijn erg ruim en men heeft zelf de keuze waar men zijn tent neer zet. de camping is een paradijs voor kinderen die al een beetje ouder zijn. De camping is ook erg hond vriendelijk. wij hadden een prachtige vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta do Vale da Cabra in Aldeia das Dez / Oliveira do Hospital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta do Vale da Cabra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.