Hotel Quinta da Geia

23 reviews over Hotel Quinta da Geia in het Nederlands

Extreem mooie plek

Snel
23-7-2017

Prachtige uitzichten, relaxte sfeer en een heerlijk zwembad

Als thuisomen

Sanders Cees Jj
19-9-2016

De gastheren Fir en Frenkel zijn vriendelijk geïnteresseerd, en ook professioneel.

Mooi hotel een beetje hokkerig, kamers prima, ouderwets ingericht

Restaurant is echt perfect, probeer de eendenbout maar eens

Onze 3e keer, maar wij komen terug

Geweldige ligging / locatie!

Jan
1-10-2015

Hotel Quinta da Geia in Aldeia das Dez gaat niet in onze top 10 komen. Reden is de inrichting van het hotel en de gedateerde kamers. Douche is oud (renovatie badkamers was reeds in gang gezet), maar helaas hadden wij nog een kamer met een douche niet duidelijk te wensen overhield. Hotel is erg rommelig, overal zijn hoekjes en zitjes ingericht met erg veel (antieke) spullen. Dit geeft ook weer wel een huiskamersfeer.

Zwembad en tuin zijn prachtig. Ontbijt in buffetvorm is prima en het restaurant is goed.

fantastisch!

Joyce Peters
8-8-2015

Wat een super mooi ingericht hotel! Heel sfeervol met al die lounges, heel apart en gezellig. We hadden een fantastisch uitzicht vanaf ons balkon. Ontbijt was perfect en we mochten het zelfs meenemen naar onze kamer. Heerlijk op balkon opgegeten. Goed restaurant en zwembad. Hele aardige eigenaren en ander personeel. Mooie omgeving. Het werd ook elke dag goed schoon gemaakt. Echt een aanrader. Ga het zeker aanbevelen bij mijn vrienden.

Genoten van een aantal dagen in het hotel. Heerlijk gegeten en gewandeld.

Lekker ontspannen sfeer bij Fir en Frenkel! We gaan zeker een keer terug.

heerlijk ontspannen

inge
14-8-2013

Een prachtige locatie, veel privacy, mooi uitzicht, vriendelijk personeel.

Voor ons een goede start van onze reis door portugal

Het was er heel leuk

Luc
24-6-2013

Een aantal dagen met vrienden in Quinta da Geia verbleven bij een rondtrip in Portugal. De sfeer is er heel gemoedelijk en het eten was heel lekker. Ga er zeker nog eens naar toe

fantastisch hotel, een aanrader!!

marjan
6-8-2012

het ligt wat afgelegen boven op een berg. prachtig hotel en appartementen. mooi zwembad en uitstekend restaurant. hele vriendelijke behulpzame eigenaren. ligt een uur rijden van coimbra en verder geen gezeliige plaatsjes in de buurt.

Een heerlijk hotel

Joke
6-2-2011

Wij waren in 2001 een paar dagen in dit hotel en hebben genoten van de gastvrijheid en het lekkere eten.

De omgeving is ook erg mooi, een tochtje naar de Sierra d' Estrella is goed te doen.

Wij hopen binnenkort weer een keer naar dit hotel te kunnen gaan.

Heel mooi, rustig en gezellig hotel

MB
17-8-2010

Supergezellig hotel. In het begin moet je de "familiale sfeer" die er hangt 'gewoon worden'. Mooie kamers, prachtige tuin, gezellig restaurant in een schitterende omgeving. Ideale vertrekplaats voor wandelingen, daguitstappen etc.

Enig minpunt (na hard nadenken) zijn het groot aantal insecten in het zwemlbad en gezien de hittegolf was een ijskastje in de kamer best nuttig geweest

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta da Geia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta da Geia in Aldeia das Dez / Oliveira do Hospital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta da Geia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.