Géén boekingskosten

Vakantiehuis Quinta da Encavalada

PortugalBeirasAldeia das Dez / Oliveira do Hospital

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Quinta da Encavalada voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 11 reviews

Meer vakantiehuis info

11 Reviews over Quinta da Encavalada

• 10De Roover08-08-2016

Zeer goed

Wij verbleven 1 week in Casa Agave en hebben ons verblijf op alle vlakken heel positief ervaren: heel gezellig, gerieflijk en proper huisje, heel vriendelijke, behulpzame en warme uitbaters, mooie omgeving met vele mogelijkheden voor uitstappen, prima zwembad met allerlei 'speelgoed' voor in het water, een heel grote natuurlijke tuin rondom, een leuk (BBQ) terras, enz. Ook veel supermarkten in nabij gelegen stadje.

• 9Bert en Gemma30-08-2015

Heerlijk stekje

We hebben ons erg thuis gevoeld in dit uitstekende appartement. Alles is aanwezig, netjes schoon bij aankomst. Heerlijke bedden, en we hebben menig uurtje 's avonds doorgebracht op het knusse balkonnetje van case Palmeira. Genietend van het uitzicht en de vallende sterren. De beheerders Martijn en Marry Jantien zijn zeer vriendelijke mensen. Zeker een aanrader!

• 9Leen en Steven29-08-2015

Heerlijk!

We hebben een prachtige week beleefd hier! Het huisje heeft alles wat het moet hebben, we hebben veel genoten van ons terras met bbq, de kinderen vonden het heerlijk in het zwembad, waar voldoende speelgerief klaarligt. Onze dochter Amélie kon goed opschieten met Anouk, het dochtertje van Marry-Jantien en Martijn! Léonie, onze jongste dochter, werd 2 tijdens ons verblijf en kreeg een leuk kadootje, waar ze nog steeds veel mee speelt! Heel attent! De streek is gewoonweg prachtig. Mooi landschap, toffe stadjes, leuke restaurantjes... We hebben 1 avond frango assado gegeten, dit bij een Portugees gezin zelf. Een absolute aanrader! Meer info bij Marry-Jantien en Martijn!

• 9Corjohn en Ria van der Beek25-08-2015

Vakantie met iets extra's

Onze vakantie in Quinta da Encavalada werd onderbroken door een noodzakelijk ziekenhuisbezoek. En nu komt het extraatje om de hoek kijken, want hoe maak je in de dokterspost in Oliveira en later in het ziekenhuis in Coïmbra duidelijk wat je precies mankeert? Gelukkig zijn daar dan Marry-Jantien en Martijn, die professioneel, meelevend en attent je bijstaan. Gelukkig viel alles mee, want dankzij het tolken van Marry-Jantien was snel duidelijk hoe een en ander verholpen kon worden. Ons verblijf is geen drama geworden, maar ondanks deze onderbreking uitgelopen tot een plezierige vakantie in een mooie streek. Nederlandse beheerders is duidelijk een pré gebleken!

• 10Moritz, Ilona en Jorrit23-07-2015

Geweldig mooie quinta, wat genieten...

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad aldaar! Een keurig nette woning; fijne opgemaakte bedden en de kamers fris gelucht. Het zwembad is naast het huisje, gezellig ingericht met divers speelgoed, een schommelbank en ligbedden. Mary Jantien en Martijn hebben een map met diverse folders en boekjes van diverse bezienswaardigheden en we kregen een USB stick mee waarop nog veel meer informatie te bekijken was. We hebben een riviertje bezocht onderaan de berg, Jorrit heeft daar weer heerlijk gespeeld (er was een glijbaantje en een duikplank) en wij hebben gerelaxt aldaar. De stad Coimbra ligt op onderveer 80 minuten rijden van het huisje en heeft de oudste universiteit van Europa. Heel mooi om te bezoeken! De botanische tuin in Coimbra heeft een klimbos, waar wij ons een paar uur vermaakt hebben. Heel leuk voor de wat oudere kinderen (ik schat vanaf 8 jaar). Kortom, een geweldige vakantie, op een super mooie locatie met een heel erg vriendelijke en lieve gasteer en gastvrouw.

• 9D'hooge -Dobbelaere27-05-2015

pracht lokatie!

Marie- Jantien en Martijn zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De vakantiehuisjes liggen op een mooie rustige lokatie maar toch niet afgelegen . Een goede uitvalbassis om de streek te verkennen. De huisjes zijn zeer netjes en prakties ingericht met veel ruimte. Een dikke proficiat aan het gast gezin mede dank zij jullie hadden we een toffe vakantie,bedankt!

• 9Gerben en Jeannet21-05-2015

adem benemende oase van rust.

Marry-jantien en Martijn zijn een goede gastvrouw en heer want ze gaven ons een zeer welkom gevoel door, toen wij sávonds laat aankwamen, er in ons huisje een gezellig haardvuur brandde, en s'morgens een heerlijk ontbijt op ons wachtte.Wij vonden het een heel sfeervol karakteristiek huisje met ruime kamers. Je hebt een prachtig uitzicht en s'avonds kun je de lampjes van de stad in het dal zien schijnen. Vlakbij zijn diverse restaurantjes, en in Oliveira do Hospital zijn leuke winkeltjes en barretjes. Ook hadden wij de mogelijkheid om heerlijk buiten te bbq. bij de accommodatie. De gastheer en vrouw waren zeer behulpzaam en vriendelijk!! Een dikke pluim en wij komen zeker graag nog een keer terug!!

• 9Antonio Moreira09-02-2015

Lovely Place to relax

Casa fantástica para relaxar espaço magnifico e calmo, uns grades anfitriões mesmo chegando muito perto da meia-noite para fazer check in. Voltaremos com certeza para disfrutar deste magnifico sitio. Excelente para crianças, casa super arrumada e a um preço muito atrativo.

• 10karolina05-01-2015

fantastico

muito bom !!! atendimento exelente,tudo a o dispor,um paraizo !outro mundo para esqueser da rutina.voltamos de serteza !!!

• 7Juliet Dangerfield02-10-2014

Super friendly hosts

Casa Agave at Quinta Escavalada was comfortable, new and very quiet. The view was of rolling countryside, lush green hills and magnificent trees. The accommodation is situated at the edge of a small hamlet, where there is a cafe/bar, which the locals seem to frequent. The young Dutch couple who manage this Casa and the one next to it are delightful, helpful and charming. It was good value for money. There is no restaurant on the premises, but you know when you book. It is a self catering holiday so the cleaning is upto you, in the living area it is tiled, which is easy to keep clean, if you so wish. No comment on child friendly, as long past that stage. The Dutch couple have a small daughter and she seemed to manage very well.

Vakantiehuis Quinta da Encavalada info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)