Vakantiehuis Quinta da Encavalada

8 reviews over Vakantiehuis Quinta da Encavalada in het Nederlands

Zeer goed

De Roover
8-8-2016

Wij verbleven 1 week in Casa Agave en hebben ons verblijf op alle vlakken heel positief ervaren: heel gezellig, gerieflijk en proper huisje, heel vriendelijke, behulpzame en warme uitbaters, mooie omgeving met vele mogelijkheden voor uitstappen, prima zwembad met allerlei 'speelgoed' voor in het water, een heel grote natuurlijke tuin rondom, een leuk (BBQ) terras, enz. Ook veel supermarkten in nabij gelegen stadje.

Heerlijk stekje

Bert en Gemma
30-8-2015

We hebben ons erg thuis gevoeld in dit uitstekende appartement. Alles is aanwezig, netjes schoon bij aankomst. Heerlijke bedden, en we hebben menig uurtje 's avonds doorgebracht op het knusse balkonnetje van case Palmeira. Genietend van het uitzicht en de vallende sterren. De beheerders Martijn en Marry Jantien zijn zeer vriendelijke mensen. Zeker een aanrader!

Heerlijk!

Leen en Steven
29-8-2015

We hebben een prachtige week beleefd hier! Het huisje heeft alles wat het moet hebben, we hebben veel genoten van ons terras met bbq, de kinderen vonden het heerlijk in het zwembad, waar voldoende speelgerief klaarligt. Onze dochter Amélie kon goed opschieten met Anouk, het dochtertje van Marry-Jantien en Martijn! Léonie, onze jongste dochter, werd 2 tijdens ons verblijf en kreeg een leuk kadootje, waar ze nog steeds veel mee speelt! Heel attent! De streek is gewoonweg prachtig. Mooi landschap, toffe stadjes, leuke restaurantjes...

We hebben 1 avond frango assado gegeten, dit bij een Portugees gezin zelf. Een absolute aanrader! Meer info bij Marry-Jantien en Martijn!

Vakantie met iets extra's

Corjohn en Ria van der Beek
25-8-2015

Onze vakantie in Quinta da Encavalada werd onderbroken door een noodzakelijk ziekenhuisbezoek. En nu komt het extraatje om de hoek kijken, want hoe maak je in de dokterspost in Oliveira en later in het ziekenhuis in Coïmbra duidelijk wat je precies mankeert? Gelukkig zijn daar dan Marry-Jantien en Martijn, die professioneel, meelevend en attent je bijstaan. Gelukkig viel alles mee, want dankzij het tolken van Marry-Jantien was snel duidelijk hoe een en ander verholpen kon worden. Ons verblijf is geen drama geworden, maar ondanks deze onderbreking uitgelopen tot een plezierige vakantie in een mooie streek. Nederlandse beheerders is duidelijk een pré gebleken!

Geweldig mooie quinta, wat genieten...

Moritz, Ilona en Jorrit
23-7-2015

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad aldaar! Een keurig nette woning; fijne opgemaakte bedden en de kamers fris gelucht. Het zwembad is naast het huisje, gezellig ingericht met divers speelgoed, een schommelbank en ligbedden. Mary Jantien en Martijn hebben een map met diverse folders en boekjes van diverse bezienswaardigheden en we kregen een USB stick mee waarop nog veel meer informatie te bekijken was.

We hebben een riviertje bezocht onderaan de berg, Jorrit heeft daar weer heerlijk gespeeld (er was een glijbaantje en een duikplank) en wij hebben gerelaxt aldaar.

De stad Coimbra ligt op onderveer 80 minuten rijden van het huisje en heeft de oudste universiteit van Europa. Heel mooi om te bezoeken! De botanische tuin in Coimbra heeft een klimbos, waar wij ons een paar uur vermaakt hebben. Heel leuk voor de wat oudere kinderen (ik schat vanaf 8 jaar). Kortom, een geweldige vakantie, op een super mooie locatie met een heel erg vriendelijke en lieve gasteer en gastvrouw.

pracht lokatie!

D'hooge -Dobbelaere
27-5-2015

Marie- Jantien en Martijn zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

De vakantiehuisjes liggen op een mooie rustige lokatie maar toch niet afgelegen .

Een goede uitvalbassis om de streek te verkennen.

De huisjes zijn zeer netjes en prakties ingericht met veel ruimte.

Een dikke proficiat aan het gast gezin mede dank zij jullie hadden we een toffe vakantie,bedankt!

adem benemende oase van rust.

Gerben en Jeannet
21-5-2015

Marry-jantien en Martijn zijn een goede gastvrouw en heer want ze gaven ons een zeer welkom gevoel door, toen wij sávonds laat aankwamen, er in ons huisje een gezellig haardvuur brandde, en s'morgens een heerlijk ontbijt op ons wachtte.Wij vonden het een heel sfeervol karakteristiek huisje met ruime kamers.

Je hebt een prachtig uitzicht en s'avonds kun je de lampjes van de stad in het dal zien schijnen.

Vlakbij zijn diverse restaurantjes, en in Oliveira do Hospital zijn leuke winkeltjes en barretjes. Ook hadden wij de mogelijkheid om heerlijk buiten te bbq. bij de accommodatie. De gastheer en vrouw waren zeer behulpzaam en vriendelijk!! Een dikke pluim en wij komen zeker graag nog een keer terug!!

Geweldige plek,

Albert Hofman
12-9-2014

Prima goed ingericht huis op een quinta vlak bij Olivera do Hospital. De quinta is erg rustig gelegen, heeft een zwembad. De inrichting is goed en functioneel. De beheerders zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben het vooral gebruikt als uitvalsbasis naar de Serra Estrela, Coimbra en andere plaatsen. In Olivera do Hospital zijn grote Supermarken en een aantal winkels en goede restaurants.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta da Encavalada in Aldeia das Dez / Oliveira do Hospital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta da Encavalada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.