Hotel Pestana Bahia Praia

Hotel Pestana Bahia Praia
8,3

3 reviews over Hotel Pestana Bahia Praia in het Nederlands

Medewerkers van t hotel waren super vriendelijk geen vraag was teveel heel goede uitleg over welke vraag dan ook wist men t antwoord niet werd t opgezocht het eten ws super goed ende service heel erg goed.Heel goede bedden en zeer ruime kamers {nooit eerder meegemaakt} schoonmaak prima in orde .heb totaal geen negatieve opmerkingen .Geen auto geen probleem de bus stopt voor de deur. Boek gewoon het is Geweldig .

Prachtige natuur,niet te toeristisch.Gaan dit jaar

S.v.d.Heuvel Lambert
9-3-2017

huur een auto,hotel ligt afgelegen.

Oude reviews (archief)

Omgeving en uitzicht zeer goed,wel 4 km van winkel,

Zeer stille buurt,

Alle personeel vriendelijk en behulpzaam,

Diner niet goed,te weinig keuze voorbeeld in extra aardappelen keuze puree-friet, gerechten niet afgesteld op elkaar,flauwe soussen en pasta,geen fruit op zijn geheel,nooit ijskreem,taart enkel 2 zware soorten,op zijn geheel opgesteld word dus slordige geheel,

Ontbijt dikke sneden brood,alle broodjes en pistolets zijn nooit krokant,

kamer terras kamer 516, winderig weer of niet, zeer storen altijd aanwezig storm geluid,

Geen enkel vakantie gevoel aanwezig,of beleving,niet in de dag of in de avond,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Bahia Praia in Vila Franca do Campo (eiland Sao Miguel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Bahia Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pestana Bahia Praia scoort een 8.29 uit 10 op basis van 3 reviews.