Hotel Pestana Bahia Praia

4 reviews over Hotel Pestana Bahia Praia in het Nederlands

Goede keuze als uitvalsbasis

Sandra Hutchison
20-6-2018

Prima hotel als uitvalsbasis om het hele eiland te verkennen, centraal gelegen. Bushalte om de hoek, maar wanneer die gaat is onduidelijk. Huurauto is dan ook geen overbodige luxe. Ontbijt is redelijk, brood is van een matige supermarktkwaliteit. Daarnaast ruim aanbod, waaronder vers fruit, yoghurt en Engels ontbijt. Onze kamer (217) is een hoekkamer met ruimbalkon en uitzicht op zee. Kamer was iets kleiner dan de gemiddelde kamer, maar ruim genoeg. Badkamer met bad, douche in badkuip, ruime wastafel en föhn. Toilet in aparte ruimte bij badkamer. Je slaapt echt vlak bij zee, de krachtige golven kunnen je dan ook in de nacht wakker houden. Voor het avondeten kun je prima terecht in diverse restaurants. In veel gevallen voordeliger dan in het hotel, beter en meer keuze. Wil je een keer snel, goedkoop en lekker eten met uitzicht op zee? Dan kun je prima terecht bij de enige aanwezige strandtent op het strandje naast het hotel. Aanrader!

Medewerkers van t hotel waren super vriendelijk geen vraag was teveel heel goede uitleg over welke vraag dan ook wist men t antwoord niet werd t opgezocht het eten ws super goed ende service heel erg goed.Heel goede bedden en zeer ruime kamers {nooit eerder meegemaakt} schoonmaak prima in orde .heb totaal geen negatieve opmerkingen .Geen auto geen probleem de bus stopt voor de deur. Boek gewoon het is Geweldig .

Prachtige natuur,niet te toeristisch.Gaan dit jaar

S.v.d.Heuvel Lambert
9-3-2017

huur een auto,hotel ligt afgelegen.

Omgeving en uitzicht zeer goed,wel 4 km van winkel,

Zeer stille buurt,

Alle personeel vriendelijk en behulpzaam,

Diner niet goed,te weinig keuze voorbeeld in extra aardappelen keuze puree-friet, gerechten niet afgesteld op elkaar,flauwe soussen en pasta,geen fruit op zijn geheel,nooit ijskreem,taart enkel 2 zware soorten,op zijn geheel opgesteld word dus slordige geheel,

Ontbijt dikke sneden brood,alle broodjes en pistolets zijn nooit krokant,

kamer terras kamer 516, winderig weer of niet, zeer storen altijd aanwezig storm geluid,

Geen enkel vakantie gevoel aanwezig,of beleving,niet in de dag of in de avond,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Bahia Praia in Vila Franca do Campo (eiland Sao Miguel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Bahia Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.