Hotel Casa do António

4 reviews over Hotel Casa do António in het Nederlands

Erg gehorig

grethè in t veld
1-6-2016

De b&b ligt op een mooie plek dichtbij het centrum. De kamers zijn erg gehorig en de meeste komen uit op de ruimte waar men kan ontbijten. De kamer is vrij klein met een gedeeld balkon. Zou niet meer kiezen voor deze locatie. Vraag me ook af waar het beoordelongscijfer 9.1 vandaan komt wat op de voordeur aangeplakt is.

Grethe

Schitterend

M. van Oosten
29-7-2012

Vooral de torenkamer is sensationeel !!

gastvrij en meelevend

heleen de roode
27-10-2011

casa antonio ligt vlak bij de haven en is met de boot makkelijk te bereiken.

we hadden een ruime kamer met douche op helaas de 3de verdieping.

het is er schoon, de handdoeken worden iedere dag verschoond. helaas hadden we ook geen balcon maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door een zitje op het terras dat gedeeld moest worden met de andere gasten.

Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. werd bij een ongeluk (in een vorig hotel ) bijgestaan als tolk etc naar ziekehuis. er is alleen ontbijt mogelijk en men kan koffie en thee pakken wanneer men wil. het ontbijt is eenvoudig maar wat er is(broodjes en toast) is ruimvoldoende en smaakvol (geen english breakfast). Er zijn enkele restaurantjes in de buurt voor diner. aangezien een van ons niet kon lopen werd gezien er voor taxi betaald was een alternatief gezocht, super!!! nu dus met de auto het eiland rond in plaats van wandelen

We hebben een aantal aanbieders voor Casa do António voor je op een rij gezet:

mooiste b&B van sao jorge

jan
22-9-2009

Recent gebouwde B&B, geleid door ex-manager van een 4-sterren hotel. Uitgangspunt: wat mis ik in een 'normaal' hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa do António voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa do António in Velas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa do António zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.