Reviews over Velas

Centraal gelegen met uitzicht op het eiland Pico.

Pieter,
    10-6-2017

Dit hotel is centraal gelegen in de plaats Velas. We hadden een kamer met prachtig uitzicht op de vulkaan (Pico).

Het ontbijt is prima, wifi is goed, ruime parkeergelegenheid en vriendelijk personeel.

Fantastische plek

ludo de brandt,
    3-12-2014

Authentieke ligging

prima eten

vriendelijke gastheer en gastvrouw

Mooi uitzicht maar moet wel bijgehouden worden

tanja.lieshout,
    12-8-2013

Dit appartement ziet er van buiten super mooi uit en het uitzicht is ook fantastisch. Binnen zie je toch wel dat het hier en daar wel een likje verf kan gebruiken, maar wij hebben er wel genoten omdat het wel centraal ligt.

Het is wel zeer kindvriendelijk want het heeft een buiten- en binnenzwembad en in het binnen zwembad liggen ook van allerlei attributen die je kunt gebruiken.

Schitterend

M. van Oosten,
    29-7-2012

Vooral de torenkamer is sensationeel !!

gastvrij en meelevend

heleen de roode,
    27-10-2011

casa antonio ligt vlak bij de haven en is met de boot makkelijk te bereiken.

we hadden een ruime kamer met douche op helaas de 3de verdieping.

het is er schoon, de handdoeken worden iedere dag verschoond. helaas hadden we ook geen balcon maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door een zitje op het terras dat gedeeld moest worden met de andere gasten.

Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. werd bij een ongeluk (in een vorig hotel ) bijgestaan als tolk etc naar ziekehuis. er is alleen ontbijt mogelijk en men kan koffie en thee pakken wanneer men wil. het ontbijt is eenvoudig maar wat er is(broodjes en toast) is ruimvoldoende en smaakvol (geen english breakfast). Er zijn enkele restaurantjes in de buurt voor diner. aangezien een van ons niet kon lopen werd gezien er voor taxi betaald was een alternatief gezocht, super!!! nu dus met de auto het eiland rond in plaats van wandelen

Velas scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews