Reviews over Silveira (eiland Pico)

Super service en wat een mooie stek

Ria,
    19-6-2017

Wat een prachtige plek! Het hotel ligt aan een baai, maar je ziet het nauwelijks liggen. Ook de losse huisjes waar de appartementen en studio's zie je nauwelijks terug op het terrein. Een prachtige tuin, balkon in de baai net boven de zee. Aan alles zie je dat er tijd en aandacht aan is besteed.

We hadden eerst een kamer die laag lag en een beetje vochtig was. Maar daarna netje's een upgrade gekregennaar een prachtige kamer. Kosteloos! Super service.

Klein maar fijn

Marcel & Myra,
    18-1-2014

We hadden een kamer op de eerste verdieping met uitzicht op zee. De kamer was wel erg klein maar knus. Het is een zeer rustige omgeving met weinig te doen dus moet je zeker een auto huren. Het personeel is zeer vriendelijk en staat direct voor je kaar als er iets is. Je kan er ook excursies boeken om walvissen te spotten.

Erg vriendelijk personeel in oud hotel

Ton van der Velden,
    9-2-2011

Zoals ook anderen zeggen is het hotel erg gedateerd. Ik had er een "jaren-60" interieur. Prachtige ligging met mooie wandelingen, o.a. 10 minuten naar een piepklein betonnen strandje van 2 meter breed en een rots-zwembadje ernaast. Wel toiletten daar en in de zomer een snackbar met zitjes.

In de winter betaalde ik maar 50 Euro per nacht en kreeg een upgrade naar een kamer met terrasje. Op mijn 2e dag was ik de enige gast.

Keiharde bedden waar ik niet op in slaap kon vallen totdat ik dronken was. De manager zei de volgende ochtend dat gasten dat weten en ook willen omdat het gezond is. Maar ze hadden een zacht matras waarop ik wel aardig goed sliep. Matig ontbijt. Wel goedkoop restaurant maar eten van het "niks-bijzonders" soort. Ook het Chinese buffet op vrijdag matig. Het zat toen vol met lokale mensen.

Er is een yoga-kamer. De manager (oorspronkelijk Israelisch) is de yoga-instructrice. Aardig personeel waar ik fijn mee gepraat heb (vooral Sidd). GRATIS INTERNET, ook niet-gasten.

prima verblijf,je kon er goed eten

henk,
    3-1-2008

prima verblijf,je kon er goed eten

Wij hebben er een week een mooi appartement gehuurd

Henk en Wiesje,
    22-6-2007

Wij hebben er een week een mooi appartement gehuurd.De schoonmaak

en het verwisselen van de handdoeken

gebeurde dagelijks. Verder kon je er goed eten en drinken tegen billijke prijzen.