Vakantiehuis Adegas do Pico

Laatste review

Schattig huis op een prachtig eiland

Martin en Marja Erents,
12-6-2017

Een heel authentiek ruim huisje in het dorp. Er is van alles aanwezig van een wasmachine tot aan een staafmixer (veel meer dan wij tijdens een vakantie gebruiken) De eigenares Maria en haar personeel zijn enorm vriendelijke en behulpzaam. Het dorp is heel rustig zoals bijna het hele schitterende eiland.

Kenmerken

12-6-2017

Geweldige locatie!

Sandra
10-9-2015

Onze 3e eiland in Landelijk Azoren pakket reis, 5 dgn Pico, na een late middag vlucht, aangekomen, naarmate je in de buurt komt van het dorp staat de receptie goed aangeven. Hij had ons nog niet verwacht, dag later pas, gelukkig had hij nog een huis vrij, 4 personen huis direct aan zee met 2 badkamers, volledig ingericht met vaatwasser/wasmachine, helaas konden we hier niet blijven, vlgd dag ons eigen huisje, de koffers hadden ze al verplaatst. Nu huisje voor 2 pers. Echt pal aan zee, leuk ingericht, fornuis 4 pits, oven, wasmachine (geen vaatwasser in deze) alles is elektrisch. goede bedden, soms een krab of hagedisje als huisdier :-) Helaas hebben we de laatste 2 dagen pas beetje zon gehad, hiervoor veel regen, maar evengoed alles gezien, Pico is echt een super mooi eiland, onze favoriet deze trip!! Adegas heeft verschillende huisjes, dus je kan bv ook bovenin zitten, maar het is allemaal goed ingericht, hij brengt je ook naar je huisje toe. Dorpje heeft supermarkt en 1 restaurant.

Geweldig huisje (Casa Da Montanha). Meer dan genoeg ruimte, compleet ingericht op een paradijselijk eiland. Huisje is zeer volledig ingericht met vaatwasser en wasmachine. Eigenaar is zeer ondersteunend, zeer attent. Gewoon dus een meer dan uitstekend reisdoel. Uitzicht is adembenemend.

We hebben een aantal aanbieders voor Adegas do Pico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Adegas do Pico in São João (eiland Pico), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Adegas do Pico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.