Reviews over Santana (eiland Pico)

Een aanrader!

Dorien en Simon,
    5-8-2018

Vila Holanda is erg mooi gelegen.Vanuit ons huisje hadden we een prachtig uitzicht over de oceaan.Het huisje zag er netjes en sfeervol uit met buiten het huisje fijne plekjes waar je zowel in als uit de zon kon zitten.De eigenaren zijn ook hele aardige mensen.We maakten graag een praatje en voelden ons welkom.Ook een prima ontbijt.Minpunten kunnen we niet bedenken.Pico is een prachtig eiland:heel schoon en een prachtige natuur.

prachtig verblijf

Carine,
    27-7-2018

Vila Holanda is prachtig gelegen met uitzicht op de Pico vulkaan. We hadden ons eigen "huisje" dat alle dagen netjes werd gepoetst. Ontbijt was heerlijk en de eigenaars wisten heel wat te vertellen over Pico en omstreken. Het was een leuke tijd. Ze stonden altijd klaar om te helpen, niets was te veel. Een aanrader!!!

Fantastisch, hopelijk kunnen we nog eens gaan.

Danielle,
    7-6-2016

Pico is een prachtig eiland voor mensen die echte natuurliefhebbers zijn. Kom je voor winkelen en strand, bezoek dan een ander eiland. Met een huurauto bezoek je de mooiste plekken en rijd je zo van het bewolkte weer aan de ene kant naar het zonnige weer aan de andere kant van het eiland. Ook voor het bezoeken van restaurantjes kun je eigenlijk de auto niet missen. Matt geeft graag informatie over het eiland en wat je hebt gezien en komt met leuke tips voor uitjes en bezoekjes. Vila Holanda is een prachtig vakantieverblijf: fris en tot in de puntjes verzorgd. Bij mooi weer heb je rond het huisje allerlei mogelijkheden om lekker buiten te zitten. Is het weer wat minder dan zit je binnen ook prima. De bedden zijn goed en het ontbijt was heerlijk. Als we de kans hebben Pico weer te bezoeken dan zouden we als eerst hier proberen ons verblijf te boeken.