Hotel das Flores

Kleine hotelsWeer vandaag23°19°
Hotel das Flores

7 reviews over Hotel das Flores in het Nederlands

Prima hotel, maar geen airco op kamers!

Franci
23-6-2018

Het hotel ziet er mooi uit; personeel vriendelijk en prima eten in hotel zelf. Het hotel ligt wel op een industrieterrein, maar vlakbij supermarkt en een klein zwembadje. Er is een koelkast op de kamer, maar geen kluisje.

Het enige wat ze niet vermelden is dat de airco op de kamers het niet doet (wel beetje airco in algemene ruimten) en we geen echt balkon hebben (Frans balkon) - vanwege de hitte/gebrek aan airco sliepen wij erg slecht en dus al met al niet een verblijf om lekker te slapen en bij te komen. We kijken erg uit naar ander hotel met airco! Verder was er bij de bar niemand tegen 1830 zodat we zelf maar drinken zijn gaan halen in de supermarkt ...Met name vanwege gebrek aan airco zouden wij dit hotel niet aanraden.

4 sterren waardig, behalve ontbijt

JeGe
29-5-2018

Mooi hotel, prachtig uitzicht over de oceaan en binnenkomende vliegtuigen. Ontbijt mager, weinig keuze voor een 4 sterren hotel, vriendelijke receptie.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima Hotel

Michael
27-9-2015

Prima Hotel op loopafstand van de luchthaven. Wij hadden een kamer met uitzicht op een soort van industrieterreintje, wel waar een supermarkt zit op 3 min lopen. Hotel is prima, van de eerder gemelde "problemen" bij het ontbijt niets van gemerkt. Bedden is wel een issue, je voelt de veren wel erg door je bed heen. Zeker net de beste bedden van de Azoren. Prima hotel om het eiland vanaf te verkennen. Prachtig eiland

Gereisd Met partner in september 2015

modern en mooi hotel

marcel
28-8-2014

super mooi uitzicht vanuit de kamer heerlijk eten in het hotel ontbijt is wat minder maar wel goed

Gereisd Met partner in augustus 2014

Hotel in een industriegebied

mfleers
19-8-2013

Het is een mooi uitziend hotel, met mooie kamers met zeezicht. Maar verder.... wat een ontzettend slechte bedrijfsvoering!!!! Als iemand koffie had gedronken op het terras, stond alles er 's avonds nog. Onze hotelkamer kon niet meer open, de batterijen van het deurslot waren leeg, en dan komen er 5 man bij, die allemaal proberen de deur open te maken. Was wel komisch. Toen wij aankwamen waren onze kamers nog niet klaar. Na vieren konden we er pas in. Er lopen 3 schoonmaakdames rond, die echt op hun dooie gemak werken. Ze hebben voor die 24 kamers de tijd tot 16 uur, nou, dan gebruiken ze die tijd toch! (de kamers zijn daardoor wel heel erg schoon) De bedden zijn aan vervanging toe, de veren steken overal uit. De airco maakt alleen maar geluid. De vliegtuigen vliegen vlak langs het hotel (propellorvliegtuigjes, dus de herrie valt mee). Het zwembad is een veredelde postzegel. Het ontbijt is echt een lachertje, alles is op en het koffiezetapparaat doet het vaker niet dan wel.

Gereisd Met partner in augustus 2013

wat een rust!

rianvanhelvoort
8-8-2013

Aan de buitenkant niet echt mooi..ik had mijn bedenkingen..maar wat hebben we heerlijk rustig geslapen! Heerlijk bed..raam open dan hoor je de zee (wel zeezicht kiezen!!wij hadden de suite). Beetje onpersoonlijk maar dat kan ook fijn zijn. Ben het wel met mijn voorganger eens..het is een beetje "sukkelig" allemaal..s'morgens bij het ontbijt staat er een automaat voor koffie en thee en dat werkt voor geen meter..de koffie zit overal behalve in je kopje en dan zien ze het gebeuren en doen niks..inderdaad vers fruit is om 9.00allemaal al op (ik heb niet om nieuwe gevraagd..)Stoelen buiten waaien steeds om..ze zetten ze weer recht en na een uur ligt het weer allemaal om...dhu ..s'avonds kun je pas om 19.30u eten ..vonden wij erg laat(het is wel lekker!). Maar al met al ook ons fijnste hotel op de Azoren..maar het zal wel meewerken dat Flores inderdaad prachtig is...wat een hortensia's ..echt niet normaal! Hoger gelegen gebied wel regelmatig erg mistig!

Gereisd Met partner in juli 2013

Misfits

heinvdw
25-7-2013

Een prachtig nieuw hotel, mooi, mooi, mooi. Kamers (als je de kans van 75%) voor een kamer met zicht op zee hebt, zijn perfect. WiFi op de kamer, een mooie TV, schoon, netjes ruim, wat wil je nog meer. Maar helaas, de bedrijfsleiding is niet alles. Niet dat het ze ontbreekt aan goede wil, geenszins. Maar ze doen het niet zo handig. Halverwege het ontbijt is alles bijna op. Als je dan vraagt om aanvulling, dan komt het en ruimschoots ook. Aan het einde van het ontbijt staan de tafels vol! Het diner gaat net zo. Ze hebben het veel te druk. Er is niets mis met het eten, maar ze kunnen het niet aan. Om 1 uur 's middags inchecken? Sorry, de kamer is nog niet schoon. Anderhalf uur later kan je je kamer in. En die is prachtig en perfect in orde.

Samenvattend: Dit is het mooiste hotel dat we op 5 eilanden van de Azoren zijn tegengekomen, maar ik hoop van ganser harte dat er een betere bedrijfsvoering komt, want anders kan dit nooit uit.

Bovendien: Wat is Flores een mooi eiland!

Gereisd Met partner in juli 2013

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel das Flores in Santa Cruz (eiland Flores), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel das Flores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.