Landhuis Casa Pico Arde

Meer landhuis info

10 reviews over Landhuis Casa Pico Arde

• 4Molinari19-06-2011

Nooit meer!

17-6-2011; Wij zijn een week geleden na 3 nachten ontevreden vertrokken. Gelet op de overige vooral positieve recensies hier, eens te meer een bewijs van hoe subjectief ook onze ervaring is geweest. Hoe meer ervaringen, hoe beter de lezer zijn eigen gedachten kan opmaken. Daarom voeg ik deze recensie toe. Plus: 1) Er wordt bijna elke dag schoongemaakt. Min: 1) Toch was het vies toen wij arriveerden (volgende dag hersteld). 2) Inventaris is zeer karig en van slechte kwaliteit, voor wie zelf wil koken. 3) Appartement op de 1e verd. is zeer donker, want slechts 2 ramen 4) Biedt alleen mogelijkheid tot zitje op bordes of bij zwembad, maar in beide gevallen waai je weg, want het ligt ietwat verhoogd en volledig onbeschut. 5) Absoluut géén mooi gelegen landelijke omgeving, maar eerder een verommeld landschap; zo kijk je bij het zwembad eerst tegen een verdeelstation voor elektriciteit aan, voordat je de zee in de verte ziet.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Verwijst08-09-2010

Een mooi gelegen accommodatie

Twee weken in appartement in het landhuis "Casa Pico do Arde" verbleven. Een mooi gelegen accommodatie. Ruime opzet en voorzien van alle gemakken. Mooie ligging, buiten het centrum van het dorp Ribeira Grand, met de geweldig zicht op de bergen en de zee. Ligt niet dicht bij het strand, maar per auto snel te bereiken. Ligt aan de noordkant van het eiland mooi centraal en buiten de drukte van de zuidkant (met name Ponta Delgada en omgeving). Ponta Delgada is wel per auto binnen een kwartier te bereiken. Een goede uitvalbasis voor het gehele eiland Sao Miguel. Aardige eigenaren en zeer behulpzaam. Dagelijks verse broodjes aan de deurknop. Bijna dagelijks werd het bed opgemaakt en het ontbijtservice en glazen voor je afgewassen. Kortom: een goede service. Echt een aanrader voor mensen die de drukte van de hoofdstad Ponta Delgada en directe omgeving en het massatoerisme willen vermijden.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Petra Jansen28-09-2008

geweldig, een aanrader

Als je van rust houdt en toch van comfort is dit een prima locatie. Loopafstand naar standje was te doen. Elke ochtend verse broodjes!, dagelijks opgemaakt bed en nieuwe handdoeken ! En dat alles op een prachtig eiland

Gereisd met partner in september 2008

• 9Ann en Ton Remmerswaal28-05-2008

Prachtig appartement, mooi ingericht, ruim, Landelijkgelegen. Hartelijke eigenaar en zeer attent. Word keurig schoon gehouden en iedere ochtend verse broodjes zo van de bakker.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9astrid06-11-2007

Wij zijn hier een week geweest, geboekt via de website van de eigenaar. Super mooi, modern en zeer groot appartement over 1ste verdieping. Elke dag werd er goed schoongemaakt en werd er ontbijt gebracht met verse jam, kaas, ham, en broodjes. Alles prima in orde en zeer vriendleijke eigenaar en huishoudster. Wie van wandelen houdt en een keer naar Sao Miguel op de Azoren wil, is dit een echte aanrader. Ligging zeer fraai, boven ribeira grande, uitzicht over de vulkanen en de zee. In 2 minuten tijd op de rondweg om het eiland heen ideale uitgangspunt voor rondtochten. Het zwembad ligt voor het huis met uitzicht over de zee, wij vonden het ruim. Wij komen nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9astrid06-11-2007

Wij zijn hier een week geweest, geboekt via de website van de eigenaar. Super mooi, modern en zeer groot appartement over 1ste verdieping. Elke dag werd er goed schoongemaakt en werd er ontbijt gebracht met verse jam, kaas, ham, en broodjes. Alles prima in orde en zeer vriendleijke eigenaar en huishoudster. Wie van wandelen houdt en een keer naar Sao Miguel op de Azoren wil, is dit een echte aanrader. Ligging zeer fraai, boven ribeira grande, uitzicht over de vulkanen en de zee. In 2 minuten tijd op de rondweg om het eiland heen en ook dicht bij het vuurmeer en de waterval. Het zwembad ligt voor het huis met uitzicht over de zee, wij vonden het ruim. Wij komen nog eens terug!

Gereisd met partner in november 2007

• 8Robert Buizer29-08-2007

Ligging is ideaal om het eiland te verkennen, lekker centraal. Service is prima, vriendelijke eigenaar die s'ochtends broodjes kwam brengen. Inrichting is modern en relatief nieuw, ruimte voor 2 personen is prima, vrij ruim. Accomodatie is niet echt geschikt voor kinderen. Buiten het standje ligt een heel mooi strand, St. Barbara beach.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6Petra24-07-2007

Het appartement is modern ingericht, beneden de woonkamer en keuken en boven de badkamer en slaapkamer. De schoonmaak was niet goed, de gehele week een mierenplaag gehad in het appartement, waar niet echt adequaat iets mee gedaan werd. Het zwembad bij het hotel is vrij klein en stelt niet zo veel voor. Pluspunt was wel dat elke ochtend verse broodjes aan de deurknop gehangen werden. Het appartement ligt aan de buitengrens van Ribeira Grande. Deze plaats is geen aanrader, geen gezellige sfeer en weinig te beleven. Voor goede restaurants en gezelligheid moest je echt naar de andere kant van het eiland, bijv. naar Ponta Delgada of Lagao. Tevens is er aan de zuidkant van het eiland ook een grotere kans op mooi weer

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Landhuis Casa Pico Arde