Appartement Residential Teresinha

8.4Fantastisch

Portugal, Azoren, Praia da Vitoria (eiland Terceira)

8.4Fantastisch

• 7.9Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residential Teresinha voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Residential Teresinha

• 2019
    8Netty05-10-2019

Net hotel

Prima hotel, goede ligging, werd elke dag schoongemaakt en kregen elke dag schone handdoeken. Ontbijt en kamer waren basic maar prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Dirk29-06-2019

Prima

Prima hotel met compleet ontbijt ruime kamer mooi balkon wel zien als verblijfplaats geen animatie bar is er wel maar niet bemand . Uitstekende schoonmaak en gunstig gelegen in centrum.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8petj burgdorffer17-06-2014

prima verblijf

zeker voor de prijs die wij betaalde een fijne plek, centraal gelegen dichtbij bussen, supermarkt en strand, alles op loopafstand. kamers zijn eenvoudig maar met prima bedden en elke dag schone handdoeken etc. het ontbijt was niet bijzonder maar ook niet slecht.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8esther11-06-2014

rust!

ligt even uit het kleine centrum van praia. ongeveer 10 minuutjes lopen. Het is keurig onderhouden en zeer schoon. Ontbijt eenvoudig, diverse soorten brood, kaas/ham, scrambled eggs, bacon en worstjes, Kamer groot en badkamer zijn eenvoudig maar ruim en schoon. Bedden (boxspring) zijn vrij nieuw, Veel mensen gaan er op uit de gehele dag. Mocht je een dagje in het hotel blijven dan heb je het zwembad voor je alleen. In Mei bezocht, Supermarkt in de buurt. In het centrum kun je goed en goedkoop eten, vooral als je het dagmenu neemt. Strand op 10 min lopen. Terceira is een heel rustig eiland. Heerlijk om met een huurauto te verkennen en op de mooiste plekjes uit te komen. En vooral tot rust komen! Bezocht eind mei. Het weer is afwisselend. Geen jas of vest nodig gehad. De bewolking trekt over en een regenbuitje duurt nooit lang,

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Jacques van Kleef22-09-2011

prima hotel

Het hotel Residential Teresinha in Praia da Vitoria (Terceira) is een prima hotel. De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. De bedden worden elke dag opgemaakt. Het personeel is vriendelijk. De ligging is ongeveer 500 m. van het zandstrand. Aan de overkant is een snack bar waar je goed kunt eten voor weinig centen. Een minpuntje vind ik dat als de mensen de schuifluiken´s nachts dichtdoen dat dat veel herrie maakt. De stroom wil ook nog wel eens uitvallen ´s nachts en dan krijg je ook allerlei geluiden en lampjes die gaan knipperen in je kamer. Op het eiland zelf is ook redelijk wat te zien maar dan moet je wel een auto of een mountainbike o.i.d. hebben want het is behoorlijk heuvelachtig. Ik zelf heb 7 dagen gefietst op een mountainbike en dat beviel me prima. Ik moest zelfs af en toe lopen want het is behoorlijk steil op sommige stukken. Er zijn ook wandelroutes die schitterend zijn maar daar moet je wel eerst naar toe. Kortom ik heb een prima vakantie gehad.

Alleen gereisd in september 2011

• 7Passie voor reizen13-08-2011

Eenvoudig hotel, 500 meter tot strand.

Hotel Residencial Terezinha is een eenvoudig hotel, gelegen in Praia da Vitória, een minuut of tien bij het vliegveld vandaan. Qua ruimte en ligging ten opzichte van het vorige hotel is het flink wennen. Gelukkig hebben we een kamer op de begane grond met een grasveld voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Tanja23-09-2010

Heerlijk hotel

Na een zeer vroege aankomst werden wij erop gewezen dat wij gebruik mochten maken van het ontbijtbuffet. Dit was een erg plezierige ontvangst want op de 1e dag heb je normaal gesproken geen recht op ontbijt. Wij zaten in een kamer in het bijgebouw met groot balkon. Ook de kamer was groot en de airco deed het prima. De rolluiken waren ook ideaal aangezien het lekker donker was 's nachts en het koel bleef als de zon erop stond. Helemaal super was de gratis pc die voor klanten beschikbaar was in de hal (met oa Skype, dus denk aan de koptelefoon!). Minpunt dat de kinderen van de schoonmaaksters hier 's middags op bezig waren. Werden trouwens wel weggestuurd als de baas langskwam en er klanten zaten te wachten. Al met al een heerlijk, rustig hotel met mooie, nette kamer en keurig zwembad. Aan de rand van het kleine centrum maar goed te lopen. Een aanrader was de pizzeria (is even zoeken, bij blauw/witte kerk). Bij afhalen kregen we 2 voor de prijs van 1. Geen idee of dit standaard is.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Rob Oostrum04-07-2010

Goede prijs kwaliteitverhouding!

Budget hotel met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Ruime kamers met goede bedden en ruime badkamer. Wij hadden een kamer met balkon. Alle kamers zijn voorzien van zonwering aan de buitenzijde en goed regelbare airco. Geen kluisje of koelkastje op de kamer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt is eenvoudig en beperkte keuze: geen variatie, geen sinaasappelsap (wel appel- en ananassap). Geen restaurant voor lunch of dinner!

Het hotel ligt er niet echt mooi bij. Maar binnen 5 minuten lopen zit je in het centrum met restaurants, het strand en de boulevard.

Hoewel het hotel dicht bij het vliegveld ligt en ook nog eens in het verlengde van de start- en landingsbaan heb je geen overlast. Mede door het beperkte vliegverkeer op Terciera, geen nachtvluchten bijvoorbeeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Jos en Ankie Beugelsdijk18-09-2009

Een keurig, schoon hotel met drie sterren.

Zonet terug gekomen van zeven dagen in dit drie sterren hotel. Alles was keurig schoon en netjes geregeld. Elke dag werden de kamers van top tot teen schoon gemaakt. En de service gewoon goed. We hadden even hulp nodig bij de huur van auto.... geen probleem het hotel klom al voor ons in de telefoon. We wilden graag Dolphin and Whale Watching gaan doen.... geen probleem het hotel klom al voor ons in de telefoon. We werden zelfs gehaald en gebracht. (Ook voor de bedrijfje dat de Dolphin and Whale Watchting (Marsol) verzorgde een groot compliment. Aardige mensen die op een leuke manier de zaak brachten. Een dikke pluim.) Kortom het hotel die zijn drie sterren verdiend. Helaas begon onze vakantie met twee dagen regen maar daar kunnen alleen de weergoden want aan doen.......

Gereisd met partner in september 2009

• 8m.stiemer22-06-2009

Zeker een aanrader!!

Mooie ruime kamers.Heerlijk zwembad.Prima busverbinding (naar o.a. Angra do Heroismo,staat op de Werelderfgoedlijst). Bezienswaardig: Serreta, Biscoitos en de grotten van Algar do Carvao.Prachtige wandelgebieden. Bewoners en personeel zeer vriendelijk!

Gereisd met vrienden in juni 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen