Appartement Residential Teresinha

8.4Fantastisch

Portugal, Azoren, Praia da Vitoria (eiland Terceira)

8.4Fantastisch

• 7.9Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residential Teresinha voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Residential Teresinha

• 2019
    8Netty05-10-2019

Net hotel

Prima hotel, goede ligging, werd elke dag schoongemaakt en kregen elke dag schone handdoeken. Ontbijt en kamer waren basic maar prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Dirk29-06-2019

Prima

Prima hotel met compleet ontbijt ruime kamer mooi balkon wel zien als verblijfplaats geen animatie bar is er wel maar niet bemand . Uitstekende schoonmaak en gunstig gelegen in centrum.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8petj burgdorffer17-06-2014

prima verblijf

zeker voor de prijs die wij betaalde een fijne plek, centraal gelegen dichtbij bussen, supermarkt en strand, alles op loopafstand. kamers zijn eenvoudig maar met prima bedden en elke dag schone handdoeken etc. het ontbijt was niet bijzonder maar ook niet slecht.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8esther11-06-2014

rust!

ligt even uit het kleine centrum van praia. ongeveer 10 minuutjes lopen. Het is keurig onderhouden en zeer schoon. Ontbijt eenvoudig, diverse soorten brood, kaas/ham, scrambled eggs, bacon en worstjes, Kamer groot en badkamer zijn eenvoudig maar ruim en schoon. Bedden (boxspring) zijn vrij nieuw, Veel mensen gaan er op uit de gehele dag. Mocht je een dagje in het hotel blijven dan heb je het zwembad voor je alleen. In Mei bezocht, Supermarkt in de buurt. In het centrum kun je goed en goedkoop eten, vooral als je het dagmenu neemt. Strand op 10 min lopen. Terceira is een heel rustig eiland. Heerlijk om met een huurauto te verkennen en op de mooiste plekjes uit te komen. En vooral tot rust komen! Bezocht eind mei. Het weer is afwisselend. Geen jas of vest nodig gehad. De bewolking trekt over en een regenbuitje duurt nooit lang,

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Jacques van Kleef22-09-2011

prima hotel

Het hotel Residential Teresinha in Praia da Vitoria (Terceira) is een prima hotel. De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. De bedden worden elke dag opgemaakt. Het personeel is vriendelijk. De ligging is ongeveer 500 m. van het zandstrand. Aan de overkant is een snack bar waar je goed kunt eten voor weinig centen. Een minpuntje vind ik dat als de mensen de schuifluiken´s nachts dichtdoen dat dat veel herrie maakt. De stroom wil ook nog wel eens uitvallen ´s nachts en dan krijg je ook allerlei geluiden en lampjes die gaan knipperen in je kamer. Op het eiland zelf is ook redelijk wat te zien maar dan moet je wel een auto of een mountainbike o.i.d. hebben want het is behoorlijk heuvelachtig. Ik zelf heb 7 dagen gefietst op een mountainbike en dat beviel me prima. Ik moest zelfs af en toe lopen want het is behoorlijk steil op sommige stukken. Er zijn ook wandelroutes die schitterend zijn maar daar moet je wel eerst naar toe. Kortom ik heb een prima vakantie gehad.

Alleen gereisd in september 2011

• 9Tanja23-09-2010

Heerlijk hotel

Na een zeer vroege aankomst werden wij erop gewezen dat wij gebruik mochten maken van het ontbijtbuffet. Dit was een erg plezierige ontvangst want op de 1e dag heb je normaal gesproken geen recht op ontbijt. Wij zaten in een kamer in het bijgebouw met groot balkon. Ook de kamer was groot en de airco deed het prima. De rolluiken waren ook ideaal aangezien het lekker donker was 's nachts en het koel bleef als de zon erop stond. Helemaal super was de gratis pc die voor klanten beschikbaar was in de hal (met oa Skype, dus denk aan de koptelefoon!). Minpunt dat de kinderen van de schoonmaaksters hier 's middags op bezig waren. Werden trouwens wel weggestuurd als de baas langskwam en er klanten zaten te wachten. Al met al een heerlijk, rustig hotel met mooie, nette kamer en keurig zwembad. Aan de rand van het kleine centrum maar goed te lopen. Een aanrader was de pizzeria (is even zoeken, bij blauw/witte kerk). Bij afhalen kregen we 2 voor de prijs van 1. Geen idee of dit standaard is.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Jos en Ankie Beugelsdijk18-09-2009

Een keurig, schoon hotel met drie sterren.

Zonet terug gekomen van zeven dagen in dit drie sterren hotel. Alles was keurig schoon en netjes geregeld. Elke dag werden de kamers van top tot teen schoon gemaakt. En de service gewoon goed. We hadden even hulp nodig bij de huur van auto.... geen probleem het hotel klom al voor ons in de telefoon. We wilden graag Dolphin and Whale Watching gaan doen.... geen probleem het hotel klom al voor ons in de telefoon. We werden zelfs gehaald en gebracht. (Ook voor de bedrijfje dat de Dolphin and Whale Watchting (Marsol) verzorgde een groot compliment. Aardige mensen die op een leuke manier de zaak brachten. Een dikke pluim.) Kortom het hotel die zijn drie sterren verdiend. Helaas begon onze vakantie met twee dagen regen maar daar kunnen alleen de weergoden want aan doen.......

Gereisd met partner in september 2009

• 7Martine16-05-2009

Goede bestemming alleen niet voor herhaling

Tijdens de meivakantie zijn wij een week in Residential Teresinha te Praia da Vitoria geweest. Ondanks het mindere weer (5 dagen bewolkt) en de zeer rustige omgeving hebben we een goede vakantie gehad alleen hebben we het nu ook wel gezien. Aangezien het eiland niet erg groot is heb je het binnen een paar dagen verkend; qua landschap is het erg mooi maar voor ons iets te rustig. Het appartement was erg netjes en iedere dag werden we voorzien van schone handdoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 8M. Peters08-01-2009

Netjes

Mooi hotel, erg netjes. Het personeel is heel vriendelijk. De kamer wordt netjes schoongehouden, elke dag wordt het bed opgemaakt en de airco wordt aangezet, zodat je 's avonds in een koele kamer komt. Ontbijt is redelijk (niets bijzonders). Zwembad is niet groot, maar wel heerlijk rustig. In een paar minuten loop je naar het centrum waar je lekker kunt eten (wel even zoeken, maar er is voldoende). Ook wij hebben de honden regelmatig voorbij zien snuffelen, maar eigenlijk geen last van gehad. We zijn er een week geweest, en dat is ook voldoende om het eiland te zien. Pluspunt vond ik toch wel de rolluiken voor de terras deuren naar het balkon. 's avonds lekker donker en de kamer blijft koel. Het hotel is zeker niet duur.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Anique19-08-2008

Eenvoudig maar schoon en goed hotel

Wij zijn van 1 tm 15 aug in dit hotel verbleven en waren zeer tevreden.Het is er altijd schoon, iedere dag schone handdoeken,ze ruimen alles op en dekken je bed op.De service is goed,ligging is ook prima.Je kunt zo naar het centrum lopen.Het ontbijt is eenvoudig.1 soort harde broodjes,toast,melk,cornflakes,ham,kaas,jam,thee,aanmaak jus,koffie en thee. Na 2wkn hadden we het daarmee wel voor gezien. Het zwembad is niet groot maar leuk genoeg.Toen wij er waren maakte er zelden mensen gebruik.Helaas lopen er soms wel honden rond van de eigenaar.Ook in het hotel. Wij hebben er een leuke vakantie gehad.Plus punt: gratis internet!Ze hebben er 1computer voor de gasten.In de omgeving zijn er niet veel restaurantjes te vinden.aanrader is Arriba, een mexicaans restaurant.Heerlijk! Nog een tip de eerste 11dgn van aug is er groot feest.ieder jaar.Dan is er iedere avond wat te doen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen