Géén boekingskosten

Hotel Vila Nova

PortugalAzorenPonta Delgada ( eiland Sao Miguel)

7.9GoedScore uit 48 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

48 Reviews over Vila Nova

• 8J creyghton16-06-2019

Heel fijn gehad in dit hotel.

Fijn hotel! Schoon en heerlijke bedden. Sommige balkons echt heel klein en als je geluk hebt een groter balkon. Eten prima maar kan wel wat warmer. Soms wat erg druk in de eetzaal en warm als je in de zon zat. Zonwering is een aanrader. Heel vriendelijke medewerkers. Vliegveld vlakbij dus vliegtuigen vlak over het hotel. Wij vonden dat heel leuk om te zien en konden er goed bij slapen! Al met al heel prettig verblijf gehad. Ook prima lokaties. Alles vlakbij. Voor ons de tweede keer in dit hotel en als het kan gaan we zeker weer eens terug.

• 8Yamilla09-09-2018

Een hotel met simpele inrichting, maar erg schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Ook de ligging is perfect, in een rustig gedeelte van Ponta Delgada en toch vlakbij het stadscentrum en de haven. Alles in Ponta Delgada is op loopafstand. De kamers zijn erg schoon en worden dagelijks ook netjes gepoetst. Het zwembad is erg fijn. Wat wel jammer is, is dat de parkeerplekken voor je huurauto bij schaars zijn. Vaak is de parkeerplek redelijk vol, maar tegenover het hotel zijn meer dan genoeg parkeerplekken, dus een probleem levert het niet op. Het ontbijt was super, dagelijks verse en gevarieerde producten. Ook het diner in het hotel is prima. Er zijn tussen 07.00-00.30 overvliegende vliegtuigen van de luchthaven te horen in het hotel, maar zelf ondervonden wij daar weinig hinder van en vinden het juist leuk. Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf.

Diogo Cordeiro, Marketing Manager, 07-10-2018

Geachte heer / mevrouw Yamilla

Uw opmerkingen zijn erg handig voor toekomstige gasten. We zijn erg blij met uw complimenten over de locatie van het hotel, het ontbijt en het personeel.

Het spijt ons echter voor de aspecten die minder dan perfect waren, zoals de geluiden die op de luchthaven komen en die uw slaap en rust kunnen hebben beïnvloed. Dit zijn essentiële elementen van onze service en zullen zeer goed worden overwogen.

We danken u nogmaals voor uw medewerking en het delen van uw mening en hopen het voorrecht te hebben u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 8Stan09-09-2018

Genoten

Hotel op loopafstand van het oude centrum. Prima en nette accommodatie, keurig onderhouden. Vooral de plaats Ponta Delgada was aangenaam verrassend. Een zeer relaxte sfeer maar bovenal zeer netjes opgeruimd. Overal waar je kwam!

Diogo Cordeiro, Marketing Manager, 07-10-2018

Geachte heer Stan,

We waren erg blij met uw opmerkingen en complimenten over de locatie van het hotel en de handelswaar!

Deze feedback zal zeker nuttig zijn voor toekomstige gasten. Bovendien is het de meest effectieve manier om ons aanbod aan te passen aan de behoeften en verwachtingen van onze gasten en daarom zeer motiverend om te zien hoe onze service evolueert, op basis van uw mening.

We danken u nogmaals voor het nemen van de tijd om uw mening te geven en hopen het voorrecht te hebben u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 9René Oyen28-10-2017

Zeer praktisch!

Vlak bij de luchthaven. Geen hinder hiervan. Goed ontbijt.

• 8Frans20-06-2017

Voor de prijs / kwaliteit is het de moeite waard

Vriendelijk personeel Iedere dag schoonmaak van de kamers Nieuwe ligbedden en tafels met stoelen bij zwembad Eten is redelijk maar ruim voldoende [ afwisseling van eten kan beter] en het eten is te koud Hotel ligt onder aan en afvlieg route van vliegveld [ tussen 6.30 uur rn 21.30 uur] Naar het centrum via boulevard 10 a 15 min lopen Wij hadden een kamer op de 4e verdieping dan heb je zij zeezicht [ ook al op de 3e verdieping]

Er staan fietsen in de lobby wij hadden geen idee maar deze zijn te huur

vraag naar excursie mogelijkheden in het hotel of op de boulevard, beter als via hoast van touroperator

Tip excursie : boek een jeep bij greenzone en vraag naar Ricardo heeft zeer goede kennis van eiland om offroad te gaan

Manager, Marketing Manager, 21-06-2017

Geachte heer Frans,

We waren erg blij met uw opmerkingen en complimenten over hotel en service.

Deze feedback zal zeker nuttig zijn voor toekomstige gasten. Bovendien is het de meest effectieve manier om ons aanbod aan te passen aan de behoeften en verwachtingen van onze gasten en daarom zeer motiverend om te zien hoe onze dienstverlening evolueert, op basis van uw mening.

We bedanken u nogmaals voor het nemen van de tijd om uw mening te delen en we hebben het voorrecht welkom om u weer in ons hotel te verwelkomen.

• 8Suzinki19-06-2017

Prima uitvalbasis

Hotel Vila Nova is een goede uitvalsbasis voor wie Sao Miguel wil verkennen. Het hotel is gelegen aan de rand van Ponta Delgada. Enerzijds biedt dit de mogelijkheid om snel in het centrumpje of de boulevard te zijn (10 minuten wandelen), anderzijds is de locatie goed te bereiken met de auto (niet door allerlei smalle straatjes heen, parkeerplaats voor drie euro per dag). Onze driepersoonskamer was prima en werd goed schoongehouden. Persoonlijk stoorden wij ons niet zeer aan de laag overvliegende vliegtuigen ('s nachts wordt niet gevlogen). Het ontbijt is niet bijzonder, maar er is voldoende keuze en verse ananas van het eiland. Het receptiepersoneel is erg vriendelijk. Van de gemeenschappelijke ruimtes hebben wij nauwelijks gebruik gemaakt. Wel zijn tijdens ons verblijf alle tuinsets op de balkons en de ligbedden vervangen!

Manager, Marketing Manager, 21-06-2017

Geachte mevrouw Suzinki,

We waren zeer tevreden over uw opmerkingen en complimenten over onze service en verbeteringen aan onze meubels.

• 6Yvon14-10-2016

goed over nadenken!

Dit hotel is niet slecht, maar ook niet geweldig. Als uitvalsbasis is het prima. Ik zal de pluspunten en ook de minpunten noemen, daar heeft iedereen het meeste aan. + centrale ligging + heel vriendelijk personeel + ontbijt is prima, wel elke dag hetzelfde, maar wat er is is heerlijk + schoon - zwembad, daar kun je nat in worden, maar daar is ook alles mee gezegd.
    aftandse vieze gele ligbedden, totaal geen uitstraling, ongezelligheid viert
    hoogtij. - dubbele ramen zijn lek waardoor er niet doorheen te kijken is, worden wel keurig schoongemaakt, maar dat heeft geen zin - ongezellige "lounge" met oude, smoezelige banken, met uitzicht op het "gezellige" zwembad. - half pension, Niet Doen. Echt zonde van het geld! In de lift word er reclame voor gemaakt, en wat er staat is ook waar, maar de kwaliteit laat echt ernstig te wensen over en de hoeveelheid is minimaal.Wij zijn elke dag
    uit eten gegaan. Na drie dagen belde men van de receptie waarom dat was? Wij hebben gezegd dat we niet tevreden waren over het diner, daar is verder
    niets mee gedaan.

Kortom, voor ons de volgende keer een beter hotel!

Manager, Marketing Manager, 20-10-2016

Geachte heer,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw beoordeling tijdens uw verblijf, met zeer nuttige informatie voor onze begeleiding.

Jouw gedetailleerd overzicht van alle aspecten die je het meest van genoten en die waar we eigenlijk kunnen verbeteren is zeer behulpzaam.

Wij zullen ervoor zorgen te kijken naar alle aspecten die je ons als voor verbetering vatbaar opgemerkt, zoals het zwembad, het ontbijt ras, diner kwaliteit en lounge.

We hopen om het voorrecht van je weer te mogen verwelkomen in ons hotel en zal kijken uit naar jullie evaluatie van onze verbeteringen.

• 6dekkers26-06-2016

mooi eiland hotel matig

dit hotel is alleen als uitvalbasis om het eiland te verkennen wel te doen. Hebben te weinig plaats en serviesgoed in de ontbijtruimte.

Manager, Marketing Manager, 28-06-2016

Geachte heer / mevrouw Dekkers,

Uw kritiek wordt zeer gewaardeerd en zal zeker helpen ons bij het verbeteren van onze service en ervaring van onze gasten.

We hopen om het voorrecht van je weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 6Sandra31-05-2016

voor 1 week prima, ontbijt erg sober

Kamer en locatie is prima. Schoonmaak niets op aan te merken, elke dag schone handdoeken. Auto kun je voor 2,50 per dag op de hotelparking zetten, voor de deur betaald parkeren. Ontbijt is sober en tijdens ons verblijf moest je iedere keer vragen of iets bijgevuld kon worden. In de buurt genoeg leuke restaurantjes voor het avondeten. Fitness is een lachertje, 1 oude fiets, loopband en een krachttoestel, geen fitnesszaal te noemen.

Manager, Marketing Manager, 03-06-2016

Geachte mevrouw Sandra,

Uw gedetailleerde beoordeling is zeer nuttig voor ons, van uw complimenten aan de kamer en de ligging, maar ook de hygiëne aan suggesties over het fitnesscentrum zeer nuttig voor ons te verbeteren zal zijn.

We hopen om het voorrecht van je weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 3micosta12-12-2015

Desleal

Lamentavelmente, quando cheguei ao hotel com a minha familia fui confrontado com o facto de o quarto não estar adequado para dois adultos e uma criança nem ter direito a parque de estacionamento gratuito quando o voucher adquirido - yazores- previa a inclusao desses serviços. Considero altamente desleal este tipo de praticas comerciais. Acabaram por instalar uma cama extra para a criança tornando a mobilidade do quarto deficiente e um lado da cama inacessível. A cama extra terá custado109e duas noites!!!

Hotel Vila Nova info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• LoungeBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne