Hotel The Lince Azores Great & Spa

7.4Goed

Portugal, Azoren, Ponta Delgada ( eiland Sao Miguel)

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor The Lince Azores Great & Spa voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

24 reviews over Hotel The Lince Azores Great & Spa

• 2018
    9Maren16-04-2018

Ruime schone kamers met heerlijke bedden (kussens waren wat minder) Prima locatie, op loopafstand van het centrum. Bediening was vriendelijk, het eten was heerlijk en gevarieerd. Zwembad was lekker, bubbelbad en sauna waren buiten werking helaas.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

3Ger26-08-2017

Eiland mooi

Wat een zakelijk hotel , geen balkon , geen buiten terras ,zeer slechte WiFi op kamer, in de hal ook niet geweldig ,vraag voor parkeren in kelder kost € 6.00 Ontbijt veel het zelfde , avond eten droog , zeer klein zwembad . Voor het geld mag je iets meer verwachten Oké als je veel weg gaat kan je er slapen en dat is dan ook alles Op andere eilanden wel goede hotel,s gehad met geweldige service ,jammer van deze domper op de laatste dagen Ligging ook niet fraai

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7QH14-04-2017

Fijn hotel

Hotel lag op een fijne plek. Je kan alle kanten op. Naar de boulevard is ongeveer 10-15 minuten lopen maar zeker goed te doen. Onder het hotel is er een parkeergarage van het hotel, dat was erg prettig aangezien we een huurauto hadden. Het eten was prima maar veel dingen zijn hetzelfde bij het ontbijt. Wat ze aanbieden is divers; verschillende soorten broodjes, fruit en warm (ei, worst). De medewerkers van het hotel zijn vriendelijk en proberen je te helpen waar mogelijk. Er is een zwembad aanwezig maar klein. In de tijd dat wij daar waren, zaten we nooit echt veel mensen tegelijk aan het zwembad dus vaak waren we alleen of met een aantal anderen dus het was niet storend. Prima hotel voor onze vakantie.

Azoren is echter niet geschikt voor mensen met een rolstoel.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8berthuizing11-08-2016

Prettige uitvalsbasis op Sao Miguel

The Lince is een 4* hotel net even buiten het centrum van Ponta Delgada. Het hotel heeft een zakelijke en moderne uitstraling. In de naaste omgeving bevinden zich bankautomaten en winkels (loop heuvelop, bij de Credito Agricola). De kamer is ruim met zitje, bureau en goed bed. Airco-installatie werkt prettig. Badkamer is ruim, erg ok. Idem voor de schoonmaak van de kamer en de hygiene in het hotel, dik in orde. Personeel is servicegericht en vriendelijk. Fijn dat je kosteloos gebruik mag maken van de parkeerkelder. Ontbijtbuffet is goed verzorgd, ook het dinerbuffet (Euro 17,90 pp.) in de avond is niet te versmaden: soep, koud buffet, warm buffet en nagerecht. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

• 7mfleers19-08-2013

geen aanrader

Wát iedereen er ook van vindt, wij vinden het absoluut niet te pruimen dat er geen balkon aanwezig is. Het zwembad is inderdaad een lachertje zo klein, en het terras is niet beschikbaar. Daar staat geen enkele stoel, dus lekker op een terrasje zitten is er niet bij. Op ca 17 minuten lopen is het centrum en daar is inderdaad een groot (zee)zwembad en zijnheel veel gezellige terrasjes te vinden. Maar het hotel zelf staat in de achterbuurt van Ponta Delgada. Het ontbijt is prima. De airco werkte in eerste instantie niet, maar na een klacht was dat heel snel verholpen. Dus er is niets mis met de service. Desondanks zullen wij dit hotel niet aanraden voor toeristen. Wél voor zakenreizigers.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Adrien Melsen30-07-2013

Voor onze vakantie op de Azoren goeie uitvalbasis

30-7-2013 We zijn hier vorige week 8 dagen geweest en The Lince was voor ons een prima hotel met ruime kamers en dito badkamers, goed werkende airco, goede ventilatie vanwege kantelramen (achterkant hotel), zeer schoon met goeie schoonmaakservice, met een uitgebreid en supergoed en vers ontbijt enz. Maar, inderdaad op balkon zitten kan je niet, maar ja, waarom zou ik dat willen als er terrasjes op dik 10 minuten lopen zitten, met zelfs een afgebakend gedeelte in de oceaan dat als publiek en gratis zwembad beschikbaar is. Dus dat het zwembadje oud en te klein is, was ook geen probleem. Een aanrader voor de mensen, die veel buiten het hotel zijn (wandelen, dorpjes bezoeken, terras zitten, etc.).

Gereisd met partner in juli 2013

• 5jaap09-07-2013

jammer,jammer jammer

We zijn hier een week geweest en eigenlijk is dit een prima hotel, ruime kamers, zeer schoon, uitstekende receptie, goed ontbijt enz. Maar ...als je een weekje op vakantie bent wil je toch af en toe een uurtje op je balkon zitten maar juist dat is er niet. Veel erger is dat er geen ventilatie is, een raam kan op een kiertje wat 's nachts afgesloten wordt door het gordijn. Dus raam dicht en airco aan en juist die heeft niet voldoende capaciteit. Resultaat : je ligt al snel naar lucht te happen en in je bed te zweten wat nog eens verergerd wordt door het plastic zeil op de matras. Los van de keel en neusklachten. Heel jammer van een op zich goed hotel maar dit zijn fundamentele zaken waardoor dit hotel wat ons betreft geen aanrader is.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Anneleen Mulders28-08-2012

Geschikt voor wie graag het eiland wilt ontdekken!

Goede ligging: vlakbij oprit 'autostrade' en toch geen last van verkeer, 10 à 15 minuten stappen tot haven waar verschillende restaurantjes zijn. Ontbijtbuffet: zeer uitgebreid, ruime keuze. Kamers: ruim, zeker voldoende proper, geen balkon Zwembad: klein, maar groot genoeg om even te verfrissen, voldoende ligbedden. Parking: ondergronds parkeren is mogelijk, indien volzet is er naast en rond het hotel nog ruim voldoende plaats om je auto kwijt te raken. Restaurant: Op de meeste avonden kan je à la carte eten. Je kan ook kiezen voor een buffet (voorgerecht, hoofdgerecht, soep, dessert) en dat kost nog geen 18 euro. Het hotel heeft een meer zakelijke uitstraling, maar het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Indien je graag uitstappen maakt op het eiland en niet de ganse dag aan het zwembad wilt liggen, dan is dit een aanrader. Voor kinderen die graag een groot zwembad hebben om te spelen is dit minder geschikt.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6Christel en Raymond13-08-2012

Geen slecht hotel, maar erg sfeerloos

Kamers is op zich niets mis mee, ruim, schoon, netjes. Maar het hotel heeft een erg ongezellige, kille uitstraling, alhoewel de temperatuur achter de glazen voorpui vaak onaangenaam opliep. Ontbijtzaal is erg warm, zaal is te klein voor het hotel, waardoor wij moesten wachten op een tafel en veel producten niet meer aanwezig waren. Hotel ligt aan de rand van stad en kijkt dus uit op betonnen blokken. Kamers hebben geen balkon, dit is een groot gemis.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Martin23-07-2012

Prima hotel, maar erg zakelijk

Uitstekend hotel aan de rand van de stad. Naar het centrum/boulevard is het een kwartiertje lopen. Per taxi kost het 5 euro, de minibus (lijn C of B) kost 35 eurocent. De kamers vonden wij voldoende ruim, lekker veel kastruimte en in de minibar was plaats genoeg voor eigen spulletjes. Flatscreen TV met enkele engelstalige kanalen. Gratis airco en kluisje. Internet is ook gratis, maar wel bedraad (kabel kregen we te leen bij de receptie). De badkamer was netjes en voldeed prima. Service was perfect, we werden altijd vriendelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen. Handdoeken werden dagelijks verschoond. Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit.

Toch ook wel wat nadelen. De uitstraling is erg zakelijk en sfeerloos. De kamers hebben geen balkon, en er is ook geen terras of tuin waar je lekker kunt vertoeven. Je bent dus eigenlijk gedwongen om de stad op te zoeken. Het zwembad is erg klein en simpel en zou wel wat extra aandacht kunnen gebruiken.

Gereisd met partner in juli 2012

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages