Géén boekingskosten

Talisman

PortugalAzorenPonta Delgada ( eiland Sao Miguel)

7.1GoedScore uit 20 reviews

Andere aanbieders (2)
+71/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 20 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Talisman

• 7Gert Megens07-10-2022

Goede service, royale kamers

Goed hotel, wel oude smalle gangen, prettig personeel. we verbleven er een week met half pension

• 8Pim Dorn07-09-2019

Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar!

Prima, centraal gelegen, karakteristiek stadshotel met mooie, ruime kamers met prima faciliteiten. Uitgebreid ontbijt in buffetvorm. Gratis badhanddoeken voor het kleine zwembad op het dak. Mooi uitzicht vanaf het dakterras. Bij terugkomst in het hotel stond er bij de receptie altijd een lekker watertje klaar. Zeer vriendelijk personeel.

• 8Jaap en Raymond09-08-2019

Uitmuntend

Dat het een goed hotel was en voor iedereen aan te raden is.

• 8Jeroen31-08-2017

Prettig hotel

Een sfeervol hotel in een soort "light" art deco stijl. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 8Rob30-09-2016

prima

Hotel Talisman ligt midden in Ponta Delgada. Aan de voorkant loopt een redelijk drukke weg, maar doordat er nog een klein parkje tussen hotel en weg ligt, heb je daar niet heel veel last van. Aan de achter- en zijkant is het voetgangersgebied. Hier liggen ook een paar restaurantjes. Hierdoor kan het 's avonds, als je op bed ligt, wel iets gehorig zijn, maar dat is na sluitingstijd gauw afgelopen. Het is een mooi hotel, met een luxe maar ook gezellige sfeer. Mooie kamers (we hadden een suite waarbij mijn dochter een bed in de huiskamer had. Deze huiskamer was zeer ruim, dus dat bed gaf geen overlast). Alles was schoon; wel bleef het toilet regelmatig doorlopen, ook na een melding hierover. De design-kranen moeten ze gauw vervangen: mooi maar zeer lastig te bedienen. Veel uitzicht hadden we niet en ons balkon was alleen groot genoeg om er op te staan; zitten gaat niet. Prima wifi in het hele hotel overigens. Beneden is een restaurant met buitenterras. Wel opletten voor de zeer brutale duiven hier! Het ontbijtbuffet is prima, maar ook 's avonds kun je hier goed eten. De bediening is oplettend en werkt hard, maar is ondertussen vrolijk en vriendelijk. Op het dak is een klein zwembad en een zonneterras; van beiden hebben wij geen gebruik gemaakt.

• 7evertgroos31-01-2014

Goede uitvalbasis

Keurig hotel met prima verzorgt ontbijt. Schone kamers met fraai uitzicht. Zwembad en zonnedek op dak. Parkeren echter een probleem in directe omgeving van hotel maar binnen 5 mininuten loopafstand vaak wel (onbetaalde) parkeerplaatsen. Zeer vriendelijke bediening. Ik zou echter niet biljarten hier de tafel loopt nogal af ;-)

• 3De Corte27-08-2013

zeer slechte ervaring

• was foutieve boeking gedaan, normaal kamer voor ons en jongste dochter, doch was slechts kamer voor 2 personen. Weinig medewerking om oplossing te vinden daar "hotel bijna volboekt was", dus hun probleem werd direct ons probleem, uiteindelijk op kleine kamer bedje bijgeplaatst, zeer beperkt, ook badkamer zeer klein . Receptie bediende alles via telefoon moeten bespreken, geen manager gezien, kwam niet opdagen
    • ontbijt onderbemand, zelf moeten gaan zoeken achter borden, messen,... en om de 5 minuten moet je iemand vragen om iets aan te vullen, schotels zijn direct leeg
    • zwembad boven op dak is vies, er s'morgens naartoe geweest, stoelen errond staan nog slordig van avond ervoor , lege flessen en glazen, en heel veel uitwerpselen van duiven in en rond het zwembad (locatie is op dak)
  • 9Nanneke van Lokven06-08-2011

wauw......een supervakantie!!!!

De afgelopen 12 dagen hebben we vanuit Hotel Talisman het eiland Sao Miguel mogen verkennen. Lekker zelf met een huurauto, maar ook door een georganiseerde Quadexcursie, door te canyoningen en natuurlijk op zee.

Geweldig wat er allemaal te zien is, hoe vriendelijk de mensen zijn (en goed Engels spreken!), hoe schoon alles is en het verschil in landschap. Echt een aanrader als je veel wilt zien en doen tijdens de vakantie op een plek waar geen hordes toeristen zijn!!!!

Hotel Talisman was helemaal wat we ervan gehoopt hadden; niet te groot, mooi oud gebouw en daarnaast een goede service, m.n. het schoonhouden van de kamer. In het restaurant hebben we niet gegeten maar de Sports One Bar (hoort ook bij het hotel maar dan aan de achterkant) is echt een aanrader voor lekker eten en veel gezelligheid aan de bar!!!

• 9Hennie & Elly24-07-2011

Prachtig groen eiland voor de natuurliefhebber

Wij verbleven van 17 juni tot 1juli 2011 in hotel Talisman, wij zijn uitermate tevreden over de goede verzorging en de vriendelijkheid van het personeel. Het hotel ligt in het mooie oude gedeelte van Ponta Delgada direct aan een klein parkje. In het hotel bevond zich ook een prima restaurant . Verder waren er op loopafstand diverse goede restaurants. Aanraders zijn Sao Pedro, O Corisco en London. Een auto huren is een must en koop ook een uitgebreide wegenkaart om het eiland goed te kunnen verkennen. Het is een prachtig eiland met een aangename temperatuur

Hennie & Elly

• 9NINA VIBEKE ANDBY21-06-2011

Koselig hotell, veldig sentralt i gamlebyen.

Talisman hotell i Ponta Delgada, Sao Miguel er et lite, koselig hotell med veldig hyggelig betjening, god servise og god mat. Hotellet ligger sentralt i gamlebyen, med gangavstand til det meste. Rommet vårt var lite, men reint og fint. Dessverre var det ganske mye bråk fra ei stor vifte rett utenfor vinduet vårt, noe som ødela det gode helhetsinntrykketen del.

Hotel Talisman info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters