Hotel Quinta Da Abelheira

8.3Fantastisch

Portugal, Azoren, Ponta Delgada ( eiland Sao Miguel)

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Da Abelheira voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

8 reviews over Hotel Quinta Da Abelheira

• 9Henny02-08-2011

voor de liefhebber van een persoonlijke benadering

Quinta Da Albeira is de perfecte plek voor mensen die niet kiezen voor een hotel en houden van een rustige omgeving. De gastvrouw, Ana is hartelijk en behulpzaam. Dank zij haar zijn we op plekjes geweest die we misschien zelf niet hadden ontdekt. Het huis is prima evenals de kamers en de bedden. Wanneer je wilt kun je gebruik maken van de keuken en lekker in de tuin zitten en zwemmen. Een paar vriendelijke huisdieren lopen soms op het terrein (labradors en poes) maar wanneer je daar niet van houdt negeren ze jou ook. Ze komen in ieder geval nergens binnen. Het weer was fantastisch en volgens Ana normaal voor de periode van het jaar. Echt een vakantie bestemming van de liefhebber van natuur en zee, geweldige vergezichten en prachtige bloemen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9aeleon18-01-2011

Authentiek, rustig, buiten centrum, kleinschalig.

Quinta is zeer gastvrij. De eigenaars, Ana Maria en haar dochter Patricia , zijn zorgzaam en doen er alles aan om jou een goede vakantie te laten beleven. Met zwembad. Prima ontbijt. Ons ontbijt stond elke morgen beneden in de grote kamer klaar omdat mijn echtgenote geen trappen kan lopen (MS). 5 kamers in de quinta en 5 er buiten in een ander gebouw. Alle voorzien van douche en toilet. Ligging is buiten het dorp en in't begin moeijlijk terug te vinden. Auto noodzakelijk. Voor ons een reden om in 2011 weer terug te gaan voor een aantal dagen.

Gereisd met partner in mei 2008

• 7Bernadette10-10-2010

Eenvoudig, maar erg moeilijk te vinden

De quinta is eenvoudig, net als de kamers. Het grote nadeel van de quinta is dat het erg moeilijk te vinden is met de huurauto. De eerste dagen kostte het ons veel tijd om de quinta weer terug te vinden, soms wel een uur. Het ligt in een klein stadje bij Pinta Delgado. In de buurt kun je niet ergens eten waardoor je iedere keer met de auto weg moet. Ook nodigt de omgeving niet uit tot wandelen. Zelf koken is alleen mogelijk in een gemeenschappelijke keuken, wat niet erg uitnodigend is. Ook heb je geen koelkast op je kamer. De eigenaresse is heel erg vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Iris van de Laar07-09-2010

romantisch en relaxed

Juist omdat het zo kleinschalig is, is het veel persoonlojker. Ana , de vrouw des huizes kwam iedere ochtend met goede suggesties om te doen die dag ivm weersomstandigheden en waar je uitstekend kan eten. Ik heb van haar geleerd hoe je heerlijke garnalen kan klaarmaken. We hebben enorm genoten van de accomodatie en het eiland met al zijn natuurschoon. Een huurauto is onontbeerlijk

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Hannie Reijnierse26-08-2009

Een schitterende authentieke oase!

"Quinta da Abelheira" is een mooi authentiek landgoed. Er is een mooie tuin met zwembad, ligbedden en zitjes. Je kan er 's morgens zwemmen en daarna een goed verzorgd ontbijt met streekproducten genieten. Na het ontbijt staan Anna en/of Patricia (moeder en dochter) met goede tips en adviezen voor je klaar. Als je daarna terug komt op je kamer is deze weer schoon en alles weer prima in orde. De gastvrijheid,zorgzaamheid en warmte van Anna en Patricia maakten onze vakantie op dit schitterende eiland tot een onvergetelijke ervaring.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8willem oldenburg12-08-2009

Aanrader

we hebben hier een week gezeten en hadden een arrangement incl auto. Ideaal, want je zit dan binnen 10 minuten in hartje Ponta Delgada, Ribeira Grande of Lagoa. In die laatste plaats hebben we - op aanbeveling van Patricia en Ana van ons hotel - heerlijk gegeten bij Borda d'Aqua : een visrestaurant dat het niet van z'n uitstraling en bediening moet hebben maar wel een prima kok in huis heeft (de eigenaar zelf ?). Kortom : heel authentiek !! Het hotel zelf is een oud landgoed en moeder en dochter vormen de 3e en 4e generatie. Prima gastheerschap, ze nemen 's ochtends alle tijd om de invulling van je dag met je door te spreken : adviezen waar heen te gaan (het weer in het noorden bijvoobeeld kan geweldig zijn tegenover bewolkt in het zuiden enz) en waar te eten dan wel wat je echt niet of juist wel moet doen. De kleinschaligheid sprak ons erg aan

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8sander06-08-2008

Aanrader voor romantische vakantie!

Buiten de stad gelegen hotel. Hierdoor is een auto/ scooter noodzakelijk. In de directe omgeving is slechts 1 restaurant aanwezig. Voor diner moet je dus naar Ponta Delgada (circa 4 km).

Zeer leuk, kleinschalig hotel met prachtige tuin. Zeer romantische landhuisachtige stijl. Bij het ontbijt worden veel lokale producten aangeboden. Na het ontbijt word je, indien gewenst, door Ana of Patricia geholpen met het uitzoeken van je dagactiviteit (er wordt zelfs gebeld naar de locatie waar je heen wilt of het weer er goed is). Daarnaast staan zij altijd met raad en daad klaar.

De tuin is groot met een aantal ligstoelen en met een zwembad voor de verkoeling. Buiten de kamers staan tafels met stoelen voor het spelen van een spelletje of lekker lezen. Er is een bar aanwezig die werkt middels goed vertrouwen (pak een biertje uit de koelkast en schrijf hem zelf op).

Gereisd met partner in juli 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen