Appartement Nossa Senhora de Estrela

8.9Fantastisch

Portugal, Azoren, Ponta Delgada ( eiland Sao Miguel)

8.9Fantastisch

• 8.4Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Nossa Senhora de Estrela voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

33 reviews over Appartement Nossa Senhora de Estrela

• 2019
    9John Nijenhuis09-06-2019

Erg goed, gaan zeker terug.

Fijn appartement in mooie omgeving, schoon , vriendelijk personeel, dichtbij restaurants en op 15 minuten bakker. Zeker voor herhaling vatbaar. Eigenaresse kan veel informatie over het eiland geven.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Willem02-09-2018

Absoluut nog een keer de moeite waard!

Mooie accommodatie, geen overdreven luxe. Lagoa zelf kent vele restaurantjes op loopafstand om 's avonds lekker te gaan eten. Ook een grote supermarkt in het stadje. Zwem- en kinderbad op het park aanwezig, maar geen gebruik van gemaakt. Wel van het prachtige natuurbad aan de kust van Lagoa. Verder is Lagoa een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen met een huurauto. Bijvoorbeeld om Furnas te bezoeken vanwege de vele warmwaterbronnen en -baden, Cete Cidades te bewonderen en om naar de mooiste wandelgebieden gaan. Lagoa ligt zo'n 6 kilometer van de hoofdstad en het vliegveld. Kortom, een centrale, rustige en mooie plek om actief het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Arno24-05-2017

Ruztig, schoon en vriendelijk personeel

Wij zijn hier in mei geweest. Lagoa, waar dit verblijf zich bevindt is eeg rustig. Voldoende restaurants maar er is geen enkele bar/cafe. Na 22:00 uur is alles dicht. Over ons appartement,erg netjes ruim, met z'n tweeen hadden we 2 slaapkamers. Er staat een klein beeldbuis tv tje, kookplaat met 4 pitten en een koelkast met een klein vriezertje. Het personeel heeft er alles aan gedaan om het zoveel mogelijk naar ons zin te mken. Wat een lieve mensen Het is relatief goedkoop, drinken heb je hier rond 1 50 Het weer is fantastisch, door de wind is het erg goed uit te houden.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Hans J18-07-2016

gedateerde huisjes in mooie omgeving.

Complex ligt centraal in Lagoa. Op loopafstand van strand, restaurants, heerlijke bakker en kleine winkeltjes. Heerlijk rustig en volop privacy. Centrale plek op eiland, met huurauto ben je snel bij de meren en stranden op het eiland. Huisjes zijn wel gedateerd en keuken in matig ingericht, maar omdat je vooral buiten bent en niet teveel gesteld bent op luxe is het prima. In ieder geval is het schoon en wordt ook goed bijgehouden. Vriendelijke mensen bij receptie. Een groot nadeel, de boiler voor warm water staat in de huiskamer, lelijk groot apparaat. En op het terras buiten slaat een koeling aan als water wordt verwarmd. Natuurlijk net als je zit te ontbijten of savonds na douchen op terras wilt zitten. Voor de rest echt top vakantie!! En zeker een prima plek.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Gwendolyn02-09-2015

Mooie accomodatie

Eenvoudige maar ruime vakantiewoning. We hadden een huisje met terras met uitzicht op de bananenbomen. Het terras is afgeschermd dus veel privacy. 2 slaapkamers, 1 beneden en 1 boven. Nadeel boven vonden wij dat je de slaapkamer niet goed kunt luchten omdat het raam enkel open klapt waardoor het voor ons 's nachts te warm was. 2 ruime badkamers, 1 met bad en 1 met douche en beide met toilet. Keukeninventaris is simpel, met aanpassingen kun je koken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 5inge22-08-2015

afwisselende vakantie

goed; vriendelijk en betrokken personeel leuk huisje, kleinschalig complex, midden in stadje minder ; constant blaffende honden dag en nacht in de nabije omgeving, vochtig naar schimmel stinkend huisje ( vooral in kast en keuken) met zo nu en dan kakkerlakken. Minimaal keukengerei, geen koffie of theepot, vergiet of schalen bijv.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Aukje26-05-2014

Ruim appartement

Erg ruim appartement. Ik ben hier geweest samen met mijn broertje en ouders. Genoeg ruimte voor iedereen. 2 badkamers waardoor je 's ochtends niet hoeft te wachten op elkaar voordat je erop uit gaat. Wij hebben ons met vieren goed kunnen redden met het bestek. Water kun je ook koken in een pannetje... dus wij hebben ons goed kunnen redden. Mooi eiland, mooie natuur en veel te zien. Heerlijk zwembad en een fijn terras. Prima plek, ik wil er graag nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Rosa Braxhoven07-01-2013

Leuke ruime bungalow

Leuke ruime bungalow. Wij hadden 2 slaapkamers (1 boven en 1 beneden) met ieder een eigen badkamer. Het was schoon, alleen vrij basic. Meer dan een zwembad met klein kinderbadje is er niet. Maar dat is prima als je voor de natuur komt en af en toe een beetje uitrusten en dingen wil zien. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Lekker eten kan makkelijk in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Lianne24-06-2012

Vriendelijk complex met ruime bungalows

Wij hadden een last-minute geboekt bij Arke en verwacht dat we een appartement kregen. We waren positief verbaasd dat het om een bungalow bleek te gaan. Eg ruim en heel schoon. De mensen bij de receptie zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks zie je mensen schoonmaken en de tuin bijhouden, alles is prima onderhouden. Vanuit het complex loop je zo het centrum van Lagoa in waar meerdere leuke restaurantjes zitten. Een grote supermarkt zit zo'n 20 min lopen weg. Het is makkelijker om een huurauto te nemen zodat je niet hoeft te sjouwen en meer van het eiland kunt zien, je kunt de auto bij je bungalow parkeren. Je hoort 's avonds inderdaad muziek uit de omgeving maar wij vonden dit niet storend, vooral omdat we binnen er niks meer van hoorden en gewoon konden slapen. Er is inderdaad weinig keukeninventarisatie, wij zaten met z'n 2en in een 4persbungalow en hadden er daardoor niet veel last van. We hebben ons eigen perculator meegenomen waardoor we gewoon koffie konden zetten.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Patrick09-01-2012

Visvakantie

Mooi ruim appartement. Inrichting is eenvoudig. Eiland is een echte aanrader veel walvissen gespot en dolfijnen. De natuur is hier prachtig. Vis eten op dit eiland is geweldig. Elke dag verse vis. Zwemmen in een zwavelbad, ananas en thee allemaal te vinden op dit eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

2 tips over Appartement Nossa Senhora de Estrela

• Rosa Braxhoven, 07-01-2013 Rapporteren

Huur een auto! En huur hem via de receptie, dat scheelt veel. Wij waren €25 per dag kwijt. En je kan in je eigen tempo dit schitterende eiland zien.Neem ook kleding mee voor als het regent of bewolkt is, het kan (in ieder geval toen wij er waren) minder lekker weer zijn. Ga op excursie om dolfijnen/walvissen te spotten, echt een bijzondere ervaring en het geld waard. In het voorjaar is het eiland het mooist, voorral als alle bloemen in bloei staan.

• Lianne, 24-06-2012 Rapporteren

Vraag bij de receptie naar een huurauto, zij helpen je graag en wij hadden binnen een uur een auto. Eet lekker bij de restaurants in Lagoa, je kunt de verse vis uitkiezen en deze wordt meteen lekker gebakken. A Traineira en Cervejaria Melo Abru zijn echte aanraders, de eigenaren vertellen graag over het eiland en het eten en hebben heerlijk eten. Op het eiland is veel moois te zien, rij rond en stop bij uitkijkpunten, daar kun je echt veel zien.

0 vragen over Appartement Nossa Senhora de Estrela

Appartement Nossa Senhora de Estrela info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinDisco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats