Appartement Quinta das Acacias

9.3Fenomenaal

Portugal, Azoren, Livramento

9.3Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta das Acacias voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Quinta das Acacias

• 9Marianne19-11-2014

Fantastische plek!

Afgelopen zomer hier een heerlijke week doorgebracht. Er zijn verschillende bungalows (waarvan sommige geschakeld boven/onder) in een sprookjesachtige terassen-tuin. Schone huisjes met een heerlijk overdekt terras, prima bedden, redelijke wifi. De eigenaren Ed en Bonita wonen ook op het terrein en doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te geven, zonder zich overigens op te dringen. Veel tips gekregen voor bezienswaardigheden en lekkere restaurantjes. Ook de autohuur (is wel nodig) en walvistocht (doen!) hebben we via hen geregeld. Ook onze dochter van 13 vond het er heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Christin04-10-2011

Perfect plekje met alles erop en eraan

10 minuutjes van de luchthaven en Ponta Delgada aan het einde van een weggetje, gaat een poort open naar een klein paradijsje: Quinta das Acásias. Sinds de overname in 2006 hebben de huidige eigenaren kosten noch moeite gespaard om het hun gasten naar de zin te maken (wij waren er in 2006). Rond de magnifieke tuin vol bloemen, bomen en vogels werden de cottages gerenoveerd (wij bewoonden nu nr. 4) en zijn compleet en comfortabel ingericht. Schemerlampjes voor een gemoedelijke sfeer 's avonds (als het buiten te kil mocht zijn). Veel en heet water uit de douche en uitstekende bedden!! Wifi is standaard. Altijd wel een plekje buiten te vinden in de schitterende tuin of op je veranda. Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaren, die begrijpen dat hun gasten komen voor de rust en een onbezorgde vakantie. Vanuit deze Quinta is met een (onmisbare) huurauto São Miguel goed te ontdekken om van alle mooie plekjes en landschappen genieten. Een TOPPER!!

Gereisd met partner in september 2011

• 10Marjolein29-07-2011

Een echte quinta

Wij hebben 11 dagen doorgebracht in cottage nummer 4. Wat we zochten hebben we gevonden: rust in een schitterende omgeving. Het huisje was net opgeknapt en zag er heel netjes uit. De tuin is echt supermooi. Voor de grote mensen onder ons: het bed is niet zo groot (ca. 140 x 200). Wij hadden net de pech dat de buren van Ed en Bonita met grote graafmachines de hele dag zand en rotsen aan het afgraven waren, dat was wel jammer. Ondanks dit ongemak(je) hebben wij een fantastisch verblijf gehad. Het eiland is ook een aanrader. Vooral de officiele wandeltochten zijn de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Trudi14-01-2007

dit complex is helemaal prima. Het wordt geleid door een erg vriendelijke mevrouw. De appartementen staan in een grote tuin/park met volieres en mooie beplanting. Livramento is al stadje niet veel, maar heeft een leuk strand en Ponta Delgada is eenvoudig aan te rijden. Kinderen kunnen natuurlijk wel spelen bij de appartementen maar er is geen speciaal kinderprogramma of zo, ook geen zwembad. Even rijden naar het strand dus

Gereisd in januari 2007

Appartement Quinta das Acacias info

• Aantal personenMeer dan 12

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette