Bed and Breakfast Vila Belgica

Bed and Breakfast Vila Belgica

9.7Fenomenaal

Portugal, Azoren, Horta (eiland Faial)

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

48 reviews over Bed and Breakfast Vila Belgica

• 10Remco en Saskia18-11-2009

top stek voor een fantastische vakantie

in September hebben wij een week mogen vertroeven op deze top stek, wat een prachtig uitzicht. enorme verwennerij door Yvette met het ontbijt iedere morgen en elke dag weer een heerlijke schone top. de service is top en als er wat geregeld moet worden is dat geen enkel probleemm. echt een aanrader deze B & B!

Gereisd met partner in september 2009

• 10Carina & Guy15-11-2009

Zeer aangenaam verblijf met mooi uitzicht

Van 8 tot 22 september verbleven we op Faial en Pico. Wij logeerde er in Vila Belgica,gelegen op de rustige heuvels van Horta,met een schitterend uitzicht op Pico (vulkaan en eiland),vooral vanop het mooie terras. De eigenaars hebben ons bij het plannen van de vakantie vooraf met woord en daad bijgestaan.Ze regelde voor ons alles…van huurauto,verblijf op Pico tot de excursies met DiveAzores. Bij aankomst in Vila Belgica worden we met veel enthousiasme onthaald en voelde ons direct thuis en konden lekker bijkletsen in eigen taal/dialect. De eigenaars zijn echter voldoende meertalig om alle buitenlandse gasten te woord te staan. Zeer verzorgde kamers troffen we aan en een overheerlijk ontbijt met streekprodukten en opgediend door vriendelijke gastvrouwen (dank u Yvette & Nathalie) Ook het avondeten,samen met de andere gasten,was een waar genot ( dank u Jean-Pierre)

Het verblijf in Vila Belgica was voor ons in alle opzichten een grote meevaller,en we zullen het ook aanraden aan

Gereisd met partner in september 2009

• 9Natalie en Patrick28-05-2009

3 heerlijke weken in de Vila Belgica

Door de zeer vriendelijke en goede service voelde het aan als thuis zijn, maar dan wel op een wondermooie plaats. De villa ligt op een prachtige, rustige locatie met een buitengewoon uitzicht op Pico en Horta. Bovendien beschikt ze over een heel mooi ingerichte tuin en terras waar men zich vrij kan bewegen en volop genieten van de landschappen. De kamers zijn stijlvol ingericht en worden dagelijks gepoetst, ook op zondag. Handdoeken en bedlinnen worden heel regelmatig vervangen. De ontbijtruimte is gezellig ingericht, met uitzicht op het grote terras en Pico. Het ontbijt is overvloedig en erg lekker: verschillende soorten brood en beleg, regelmatig een eitje van het huis, yoghurt, fruit, ontbijtgranen voor wie wil... Regelmatig wordt een kwalitatief 3-gangen avondmaal geserveerd waardoor men de andere gasten beter leert kennen en er een fijne, familiale sfeer ontstaat. Bovendien staan voor eender welke vraag gastvrouw en dochter je bij met raad en daad, altijd met een glimlach!

Gereisd met partner in april 2009

• 8Raf en Sandra18-05-2009

een aanrader

heel rustig ,mooi uitzicht ,gezellige en gedienstige gastvrouw , lekker eten ,propere kamers Horta is ideaal voor uitstappen op zee en om te wandelen

Gereisd met partner in april 2009

• 8winkelmans18-05-2009

voor herhaling vatbaar

vriendelijk onthaal, zeer gedienstig kamers proper en eten goed zeer rustig s'nachts

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Van Dijk24-09-2008

Zeker de moeite waard.

Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen, hebben dezelfde avond heerlijk mee kunnen eten met Yvette, Jean Pierre en de andere gasten. Het was super gezellig, we voelden ons gelijk thuis. Deze mensen zorgen zo goed voor hun gasten en helpen je met regelen van allerlei dingen. De kamer & badkamer worden dagelijks schoongemaakt.Klasse! De zeiltocht met JP was grandioos.Super! We hebben wat foto's toegevoegd van het schiiterende uitzicht vanuit Vila Belgica. Adembenemend! Deze vakantie zullen we zeker niet snel vergeten, wat hebben we genoten. Dit was voor ons de derde keer op de Azoren, maar beslist niet de laatste. Wij wensen Vila Belgica het allerbeste voor de toekomst, dat gaat zeker lukken met zulke lieve eigenaars!

Matt en Marita

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Jan en Mieke Lynen07-09-2008

Schitterende villa, prachtige locatie, aanrader!!!

Zeer mooie locatie, een prachtig uitzicht op de atlantische oceaan en op pico, en dit vanuit een prachtige tuin. Ontbijt en indien gewenst het avondeten van uitstekende kwaliteit. Yvette en Jean-Pierre zijn bovendien toffe gastheren die bij een goed glas wijn allerlei anekdotes en verhalen kunnen vertellen. Wij gaan terug. Let op, we waren met 15 personen, dus geen sinecure om het iedereen naar zijn zin te maken, maar opdracht volbracht voor Villa Belgica.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Albert en Martine Klingeleers23-08-2008

Een aanrader

Wij waren samen met onze 2 kinderen 14 dagen te gast in Vila Belgica. Prachtige villa met schitterend uitzicht op de omgeving en het eiland Pico. Rustig gelegen ver van alle drukte. De kamers waren verzorgd en ruim en werden dagelijks gepoetst. Moderne en propere sanitaire voorzieningen. Ontbijt was meer dan voldoende. Wilde men toch iets extra's dan hoefde men dat maar te vragen. Gastvrouw en -heer waren zeer gastvrij en behulpzaam. Hun kennis en ervaring van de archipel vormde een meerwaarde. Vila Belgica is de ideale uitvalsbasis om de azoren en in het bijzonder faial te ontdekken en te beleven. Een huurauto is wel aangewezen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Lutgarde en Jos21-08-2008

BB met prachtig uitzicht.

Vriendelijk mensen, lekker eten, goede ontvangst en prachtig uitzicht mogelijkheid om mooie wandelingen te maken.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Lutgarde en Jos21-08-2008

prachtige ligging

Wij waren 5 dagen te gast in vila belgica, de ligging is prachtig, met uitzicht op de vulkaan Pico,ontvangst was aangenaam en vriendelijk, Faial is een mooi en rustig eiland om te reizen en boeiende wandelingen te maken.

Gereisd met partner in augustus 2008

8 tips over Bed and Breakfast Vila Belgica

• hilde, 24-07-2012 Rapporteren

magische wandeling langs de krater. Whale en dolfin watching kuieren en Horta... je komt altijd wel een feest tegen... en je bent er altijd welkom

• p.morittu, 17-07-2012 Rapporteren

superaanrader voor diegene die naar faial komen. s'avonds lekker eten in porto pim of een terrasje pakken in de haven van Horta geweldig.

• olivier verhoeven, 10-02-2012 Rapporteren

Wanneer je dit eiland bezoekt, zijn er drie dingen die je zeker moet bezichtigen. 1) de Caldeira: Deze vulkaan in het midden van het eiland biedt een schitterend zicht rondom. Je kan er volledig rond wandelen of met begeleiding in afdalen. 2) Capelinhos: een gebied waar in 1958 een onderzeese vulkaanuitbarste. 3) Whale Watching: Faial is de uitvalsbasis wanneer het gaat om whale watching. Je hebt bijna 100% garantie op het zien ervan.

2 vragen over Bed and Breakfast Vila Belgica

• anne, 08-03-2013 Rapporteren

Walvissen zien

Zijn die bootreizen erg prijzig?

Geert Beerens, 27-09-2013

Een 4 uur durende boottocht om walvissen en dolfijnen te spotten kost 110 euro per koppel.

• Ans, 02-01-2009 Rapporteren

e-mail

Dag,

Kan iemand mij het mailadres van de mensen die het hotel runnen geven?

Met vriendelijke groet, Ans

Wim, 20-06-2009

Dag Ans, Als je het tabblad 'B&B info'aanklikt en vervolgens bij adresgegevens het e-mailadres, krijg je alles wat je wenst (voor zover in je e-mail aangegeven .... :-) Wim

Bed and Breakfast Vila Belgica info

• Soort gerechtenLunchpakketten