Bed and Breakfast Vila Belgica

Bed and Breakfast Vila Belgica

9.7Fenomenaal

Portugal, Azoren, Horta (eiland Faial)

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

48 reviews over Bed and Breakfast Vila Belgica

• 9Els en Valesca28-09-2014

B&B met een prachtig uitzicht.

De B&B ligt niet ver van het gezellig haventje (stadje)Horta. Yvette is een super toffe gastvrouw!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Yvon Nieuwenhuizen26-08-2014

The place to stay on Faial !

Echt een top BB waar menig hotel nog van zou kunnen leren ! Als wij weer naar Faial zouden gaan zouden we 100 % zeker weer hier terecht komen en niet in een hotel in de haven in het plaatsje Horta zelf. De BB ligt op een halfuurtje (bergaf) of 45 minuten (bergop - terugweg) van het "centrum" van Horta en heeft hierdoor een fenomenaal uitzicht over Horta, het eiland Pico en een groot stuk van het eiland. Het ontbijt is super en alles kan geregeld worden, de kamers perfect, schoonmaak dagelijks en heerlijke bedden ! Een schitterend aangelegde tuin en groot balkon waar je gebruik van kan maken of het je eigen villa is, geweeeeeldig ! Mits je goed ter been bent is heen en teruglopen naar en van het centrum een aanrader via de route die de eigenaresse heeft klaarliggen voor je, je komt de prachtigste natuur tegen onderweg, de zeer vriendelijke lokale bevolking en allerlei interessante gebouwtjes. Als wij nog moesten kiezen zouden we het wel weten !! Villa Belgica is TOP !!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Martin Teijema04-08-2014

Topper op een mooie locatie

Het woord "Vila" is een juiste omschrijving. Yvette zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. VilaBelgica ligt aan de rand van het mooie havenplaatsje Horta. Daarbij heeft Faial veel schoonheid en rust te bieden. Vila belgica een aanrader en een plek om zeker nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Geert Beerens27-09-2013

Een échte aanrader!

In Vila Belgica voel je je onmiddellijk thuis. De goede ontvangst met de optimale service maken van dit adres een échte aanrader. Het is bovendien ideaal gelegen om het eiland Faial, met zijn prachtige havenstad Horta, te verkennen.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Omer & Sabine Herregods - Anné20-08-2013

Vila Belgica ... een AANRADER !

Een zeer verzorgde B&B met een mooie ligging en prachtige vergezichten over Faial en Pico. Yvette is een erg gemoedelijke gastvrouw die met veel overgave steeds ten dienste staat van haar gasten. Kortom een zalig thuis-gevoel op vakantie !

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9thijsraafs13-08-2013

B&B met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer prettige en leuke B&B. Schone en nette kamers en badkamer. Zeer hulpzame eigenaresse. Goed verzorgd ontbijt waar niets aan te kort schiet.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Amber26-07-2013

Persoonlijk, ruime kamers en lekker ontbijt!

Een heerlijk verblijf met een ontzettend lieve (en Belgisch/Nederlands) sprekende gastvrouw. De kamers zijn goed verzorgd en de ligging vanaf het havenstadje Horta is ongeveer 10 minuutjes rijden.

Gereisd in januari 2013

• 10Nellie Jans25-07-2013

Vila Belgica is super!

Wij verbleven 7 nachten in Vila Belgica en we hebben ervan genoten!

Vila Belgica is hoog gelegen waardoor je een adembenemend uitzicht krijgt over het groene eiland, de stad Horta, de oceaan en twee andere eilanden van de Azoren. We hebben veel tijd doorgebracht op het terras om te lezen of gewoon, om te genieten van het zicht.

We werden warm onthaald door Yvette en Nathalie. Ze zijn een perfect team en voorzien je van alle nodige informatie (restaurants, winkels, uitstappen, walvisspotten, ...). Het ontbijt is prima en op eenvoudig verzoek de avond ervoor, serveert Yvette het ontbijt vroeger van 8 uur.

Wij verbleven in de Master Bedroom, een grote kamer met een grote badkamer. De kamer was alle dagen kraaknet. Er was geen tv, maar die hebben we niet gemist. 's Avonds waren we meestal in Horta.

Wij bevelen Vila Belgica met plezier aan voor uw bezoek aan de Azoren!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9ampe.frank26-07-2012

thuiskomen op het prachtige Faial

uitstekende B & B bij de zeer gastvijve Yvette en Nathalie. Prachtige ligging op de heuvel met een énig uitzict op de berg Pico en de haven van Horta. Ontbijt en kamers ok, Yvette wil je altijd wel een nuttige tip geven. Gezellige sfeer. Je hoeft niet verder te zoeken als je naar Faial komt en dat moet je zeker eens doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10hilde24-07-2012

leven als God in Horta

Het was een prachtige ervaring. Adembenemend mooi gelegen. Yvette is een engel die 100% aanwezig is voor je. Mijn bewondering voor haar en Nathalie. Ik voelde me er onmiddellijk thuis en zo welkom. Echt een top aanrader. Ik heb geen enkel minpunt kunnen vinden!

Gereisd met vrienden in januari 2012

8 tips over Bed and Breakfast Vila Belgica

• hilde, 24-07-2012 Rapporteren

magische wandeling langs de krater. Whale en dolfin watching kuieren en Horta... je komt altijd wel een feest tegen... en je bent er altijd welkom

• p.morittu, 17-07-2012 Rapporteren

superaanrader voor diegene die naar faial komen. s'avonds lekker eten in porto pim of een terrasje pakken in de haven van Horta geweldig.

• olivier verhoeven, 10-02-2012 Rapporteren

Wanneer je dit eiland bezoekt, zijn er drie dingen die je zeker moet bezichtigen. 1) de Caldeira: Deze vulkaan in het midden van het eiland biedt een schitterend zicht rondom. Je kan er volledig rond wandelen of met begeleiding in afdalen. 2) Capelinhos: een gebied waar in 1958 een onderzeese vulkaanuitbarste. 3) Whale Watching: Faial is de uitvalsbasis wanneer het gaat om whale watching. Je hebt bijna 100% garantie op het zien ervan.

2 vragen over Bed and Breakfast Vila Belgica

• anne, 08-03-2013 Rapporteren

Walvissen zien

Zijn die bootreizen erg prijzig?

Geert Beerens, 27-09-2013

Een 4 uur durende boottocht om walvissen en dolfijnen te spotten kost 110 euro per koppel.

• Ans, 02-01-2009 Rapporteren

e-mail

Dag,

Kan iemand mij het mailadres van de mensen die het hotel runnen geven?

Met vriendelijke groet, Ans

Wim, 20-06-2009

Dag Ans, Als je het tabblad 'B&B info'aanklikt en vervolgens bij adresgegevens het e-mailadres, krijg je alles wat je wenst (voor zover in je e-mail aangegeven .... :-) Wim

Bed and Breakfast Vila Belgica info

• Soort gerechtenLunchpakketten