8 tips over Bed and Breakfast Vila Belgica

• hilde, 24-07-2012 Rapporteren

magische wandeling langs de krater. Whale en dolfin watching kuieren en Horta... je komt altijd wel een feest tegen... en je bent er altijd welkom

• p.morittu, 17-07-2012 Rapporteren

superaanrader voor diegene die naar faial komen. s'avonds lekker eten in porto pim of een terrasje pakken in de haven van Horta geweldig.

• olivier verhoeven, 10-02-2012 Rapporteren

Wanneer je dit eiland bezoekt, zijn er drie dingen die je zeker moet bezichtigen. 1) de Caldeira: Deze vulkaan in het midden van het eiland biedt een schitterend zicht rondom. Je kan er volledig rond wandelen of met begeleiding in afdalen. 2) Capelinhos: een gebied waar in 1958 een onderzeese vulkaanuitbarste. 3) Whale Watching: Faial is de uitvalsbasis wanneer het gaat om whale watching. Je hebt bijna 100% garantie op het zien ervan.

• Nellie Jans, 25-07-2013 Rapporteren

Je hebt een huurwagen nodig.

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Belgica voor je op een rij gezet:

• Gonny en Hans, 04-05-2015 Rapporteren

Een auto huren is wel slim, en ga zeker op whalewatching. Geweldig!!

• Els en Valesca, 28-09-2014 Rapporteren

Het is veel gemakkelijker als je een auto ter beschikking hebt. 1 van onze favoriete restaurantjes was toch wel het visrestaurant Genuine in Porto Pim.

• Yvon Nieuwenhuizen, 26-08-2014 Rapporteren

Je kan een auto huren maar wij zouden dat niet het hele verblijf doen, dit zou zonde zijn voor al het moois je te voet nu eenmaal van dichterbij meemaakt als per auto. Een auto huren kan de eigenaresse prima voor je regelen en anders is ook een taxi een goede en betaalbare optie om overal te komen. Wat je echt gezien en gedaan moet hebben op Faial is de Caldeira bezoeken, Calaphinhos bezoeken en natuurlijk mee op whale en dolfijnen watch, geweldig, dit moet je echt meegemaakt hebben !

• Lieve Heyde, 31-07-2015 Rapporteren

wij hadden de familiekamers. 3 kamers op dezelfde verdieping met gemeenschappelijke badkamer; elke kamer had zijn eigen terras en ligstoelen.